Skocz do zawartości

triki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O triki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia triki

0

Reputacja

  1. u mnie wymienili termostat temperatura teraz równo trzyma 90 ale wentylator na dal chodzi nawet na zimnym silniku wiec czujnik tez chyba jest walniety musze to sprawdzic jeszcze ---------- Post dopisany 22-01-2013 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2013 at 21:58 ---------- dziwnie zachowuje mi się wskazówka od temperatury podnosi się nagle opada a potem znowu podnosi się do 90 i równo później trzyma 90 dlaczego tak się dzieje ? na vag pokazuje mi błąd czujnika G2 czy to możne być to bo termostat na pewno jest ok wymieniony paręnaście dni temu do tego wszystkiego chodzi cały czas wentylator od strony kierowcy ???? ---------- Post dopisany 06-04-2013 at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2013 at 19:00 ---------- Dobra już wszystko wiem problemem był czujnik temp. wymieniłem i jest teraz ok a wentylator od strony kierowcy ma chodzić cały czas tylko ten drugi załącza się co jakiś czas. Pozdro
  2. triki

    ESP problem

    Powiedzcie mi czy to w ogóle jest możliwe żeby czujnik temperatury powodował błąd i przez to zapala sie czasami kontrolka od ESP ??? tak to wygląda bo kontrolka zapala się jak wskazówka od temperatury opadnie na sam dól a gaśnie jak z powrotem się podniesie .... ---------- Post dopisany 06-04-2013 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2013 at 22:10 ---------- po dłuższym czasie wróciłem na forum z informacja na temat tego nieszczęsnego ESP i czujnika temp. A mianowicie sprawa wygląda tak, wymieniłem czujnik temp. kontrolka od ESP już się nie zapala problem rozwiązany.
  3. triki

    ESP problem

    Dzieki za podpowiedz postaram się wymienić czujnik jak najszybciej zobaczmy co się będzie działo Milo widziane jeszcze jakieś podpowiedzi i rozwiązania w tym temacie
  4. triki

    ESP problem

    Witam wszystkich Mam mały problem, a mianowicie po odpaleniu silnika po około 10 minutach zapala mi się kontrolka od ESP na parę minut a potem gaśnie towarzyszy mu również spadek temperatury,a dokładnie wygląda to tak ze silnik się trochę nagrzewa wskazówka od temperatury się podnosi do około 70 a potem gwałtownie opada na sam dól i wtedy zapala się ESP i pali się do momentu kiedy temperatura znowu gwałtownie wróci na swoje miejsce i wtedy kontrolka od ESP gaśnie. Dodam jeszcze ze dzieje się to tylko gdy silnik ostygnie na maksa powiedzmy gdy stoi kilka godzin nie używany. Na vag wywala mi błąd czujnika G2 a podczas zapalania się kontrolki ESP zaobserwowałem ze wywala błąd sygnał obciążenia i nie mogę go wykasować podczas palenie się kontrolki dopiero jak zgaśnie to można go usunąć. Podpowiedzcie co to możne być i co z tym mogę zrobić, czy czujnik temperatury G2 możne w jakiś sposób powodować zapalanie się kontrolki? Zapomniałem jeszcze powiedzieć ze wentylator od strony kierowcy cały czas się kreci. termostat miałem wymieniony jakieś 2 miesiące temu
  5. jeszcze nie wiem dopiero w następnym tygodniu będę działał po powrocie do Polski. Jak zrobię to się odezwę
  6. dzięki z podpowiedz spróbuje wymienić zobaczymy czy pomoże pozdro
  7. wentylator ze strony kierowcy cały czas działa nawet na zimnym silniku co to może być. dodatkowo temperatura wody na desce rozdzielczej nie przekracza 70 stopni czasami spada a później wzrasta dlaczego co może być przyczyna takiego zachowania. dzięki z góry za odpowiedzi pozdrawiam
  8. triki

    [B5 AEB] Zawór N75

    nie patrzylem tylko na wolnych obrotach nic nie gazowalem nie jestem mechanikiem wiec sorki za moja niewiedze ---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- czyli na wolnych obrotach na biegu jalowym ma byc zaciagnieta do gory ? na filmiku widzialem jak zaciaga do gory a potem opada i tak w kolko a u mnie tylko zaciaglo i opadlo dopiero jak odczepilem wezyk ---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- wiec troche tego nie rozumiem dlaczego na filmiku sztanga zachowywala sie w taki sposób a u mnie tak mozesz mi to wyjasnic
  9. triki

    [B5 AEB] Zawór N75

    witam moj zawót n 75 chyba nie domaga sztanga w gruszcze idzie do gory ale nie opada dopiero po zdjeciu wezyka z gruchy czy tez od strony n75 z zaworu sztanga w gruszce sfobodnie opada czy przyczyna takiego zachowania sztangi moze byc wlasnie ten zawór????? pomózciebo nie wiem co myslec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...