Skocz do zawartości

tomgrom

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomgrom

Informacje

  • Imię
    TBG
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomgrom

0

Reputacja

  1. tomgrom

    ASN Przepływka

    Tak odkręcałem te śrubeczki, druciki powinny być czyste bez nalotu, u mnie byłó aż grubo brudu, po wyjęciu tego czujnika miałem dobry dostęp do tych drucików i wyczyściłem je zamoczonymi w benzynie patyczkami do uszu - dobrze się sprawdzają bo są miękkie a do tych drucików trzeba delikatnie podchodzić.
  2. tomgrom

    ASN Przepływka

    W ASN po logach wnioskuję, ze u mnie przepływka zdrowa ale w ACK 2,8 miałem tak zasyfioną przepływkę (te druciki w środku), że też potrafił mi zgasnąć, po przeczyszczeniu objawy ustąpiły więc może u Ciebie czyszczenie też by pomogło
  3. tomgrom

    ASN Przepływka

    Ja sprawdzałem przez Vagcom 3.11. Blok silnika grupa 3 i robisz próbę dynamiczną tj. od 1,5 tys obrotów do odcięcia (ok 6300 obr/min) na 3 biegu i patrzysz głównie na Mass Flow g/s gdzie maksymalna wartość przy najwyższych obrotach powinna stanowić ok 80% wartości mocy silnika czyli 220 km * 80% = ok 176 (g/s). Przynajmniej tak wynika z teorii jakich naczytałem się na różnych forach. Jak coś zrób też logi i wstaw na forum linka przez VAGLOG - logi są bardziej czytelne, ja swoje wstawiłem tutaj na forum kilka dni temu ale na razie nikt nie ocenił także chętnie porównam z Twoimi logami. Miałem kiedyś problem z przepływką w poprzednim a4 b5 2,8 ACK - potrafiło trząść autem przy przyspieszaniu i na wolnych obrotach, i pomogło przeczyszczenie tego czujnika benzyną, ważny jest też czysty filtr powietrza.
  4. Witam, ponawiam pytanie, czy można i jeśli tak to w jaki sposób uruchomić webasto np. z pozycji climatronica? Powyższy link niestety nie działa.
  5. Nowy z aso za 360, rozbierałem, i stan szrotowy, membrana sparciała i zasyfiona totalnie, teraz tak jakby autko pracowało jednak kulturalniej na wolnych obrotach a zbiegiem okoliczności po wymianie tego zaworu padła mi chyba świeca (mimo, że niedawno komplet wymieniałem) i stąd może nadal mały problem przy odpalaniu i czasami po dogrzaniu silnika też wypadanie zapłonu na jednym cylindrze (cewki przekładane a wypadanie zapłonu nadal na tym samym cylindrze), wymienię święcę to się zobaczę czy będzie róznica w odpalaniu i podczas jazdy
  6. Podobno problemem może być niesprawna odma a szczególnie zawór odpowietrzający skrzynię korbowodową ale po wymianie tego zaworu poki co różnicy nie widzę.
  7. Witam, http://vaglog.pl/log_276121.html Proszę o merytoryczną ocenę logów, pozdrawiam
  8. witam, mam w zwiazku z tym pytanie, czy nalezy/jest wskazane czekać z odpaleniem az przepustnica sie nastawi czy mozna od razu po przekreniu kluczyka odpalać nie czekając az przestanie byc slychac charakterystyczny pisk nastawiającej sie przepustnicy pzdr
  9. U mnie sprawa sie wyjasnila. W alarmie zalaczala sie funkcja immobilizera z kidnapperem-co ciekawe wlaczyla sie jakos samoczynnie i nie mozna jej teraz wylaczyc-moze wlasnie niska temp spowodowala jakies problemy w elektronice tego alarmu. Tak czy inaczej wypialem komputer alarmu i juz autko smiga. Co prawda alarmu teraz nie mam ale pompa podaje paliwo. pzdr
  10. Sprawdzilem pompe podlaczajac na krotko(podłaczylem sie bezposrednio w bezpiecznik 28) i dziala, normalnie kreci i ja słychac ale juz z kluczyka nie chce zaskoczyc, a moze przekaznik padł tylko(wiem ze jest on od strony kierowcy pod zegarami) tylko jak go sprawdzic
  11. Witam, Dzisiaj pojawil sie dziwny problem. Autko rano pieknie odpalilo i nie bylo zadnych problemów. Nastepnie po postoju okolo 30min nie mogłem w zaden sposob uruchomic silnika. Po probach trwajacych okolo 10min(akum prawie siadł) nagle autko odpalilo i wszystko w porzaadku, normalnie jezdzilo normalnie przyspieszalo itd. Zauwazylem ze jak nie chcial zapalic to nie pracowala pompa paliwa(nie słyszalem jej) natomiast przy kolejnej udanej probie zapalenia pompa charakterystycznie wciagneła paliwo i autko zapaliło. Na wieczor auta znowu nie mogłem odpalic i tak juz zostało. Czy komus padały pompy w tych silnikach?? Ewnntualnie co moze byc inna przyczyna ze pompa nie pracuje-bezpiecznik sprawdzałem i jest caly. Czy filtr paliwa moze miec wpływ na pompe? Ewentualnie co jeszcze? pzdr
  12. Miałem identyczny problem. Podczas gdy delikatnie wciskałem gaz udawało sie przyspieszać bez szarpania natomiast gdy wciskałem od razu do podłogi szarpał ze nie dawało sie jechać. Problem rozwiązałem zakupując nowe przewody zapłonowe-w przypadku mojego silnika był to spory wydatek(ok 500zł, w aso kosztują ok. 1200zł ). Też mowili mi o cewkach ale szcześliwie skończyło sie na wymianie najpierw świec potem przewodów. pozdrawiam
  13. sprawdziłem-napiecie jest-wniosek popsuta mata-problem jednak w tym ze nigdzie nie moge dostac prawego lusterka z termostatem(dzwoniłem nawet do aso i tez nie wiedza zeby takie istniało) a nie chce wkładać zwykłego załaczanego na tylną szybe i zeby mi ciagle sie grzało. pzdr
  14. Witam, Mam pytanie odnośnie zasady działania automatycznego podgrzewania lusterek(nie z przycisku od tylnej szyby). Jak już się zorientowałem za załączanie się podgrzewania takich lusterek jest odpowiedzialny specjalny czujnik/termostat który zamyka obwód w odpowiednim momencie. Mam jednak pytanie czy ten czujnik jest tylko w lewym lusterku i obsługuje też obwód elektryczny prawego(tak jest u mnie i prawe mi nie grzeje-ale może mam popsutą matę grzewczą) czy też może taki czujnik powinien być również w prawym lusterku? pzdr
  15. Wiatm Tez miałem klepanie na gorze-mechanicy mowili ze do wymiany szklanki zaworów ale ostatnio zdecydowałem się na wymiane rozrządu i nastala cisza-tak więc rozrząd moze tutaj miec spore znaczenie(u mnie miał)-poprzedni miał najechane 20tys więc przy wymianie paska nie zawsze nalezy się sugerować przebiegiem rozrządu(czasami mogą trafić się kiepskie napinacze luba pasek) pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...