Skocz do zawartości

mcfc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mcfc

Osiągnięcia mcfc

1

Reputacja

  1. Witam Mam oto taki problem ze autko strasznie przerywa i starcilo moc. na wolnych obrotach czuje jak silnik trzesie ,na obroty wchodzi wolno. Stalo sie to nagle,ostatnio bylem na serwisie(swiece,filtry,olej)Na vagu pokazuje jeden blad: 16684 Random/multiple cylinder Misfire detected Prosze o pomoc Dziekuje
  2. witam juz chyba wszystkie watki przeczytalem,nic nie znalazłem.Mój problem polega na tym iż mam problem z odpalaniem(zimny czy ciepły nie ma znaczenia).Vag nie pokazuje żadnych błędów,czujnik cztero pinowy niebieski nowy,świece,kable nowe.Ciśnienie na pompie około 4bar.Czasami jak po nocy odpalam i poczekam około 40 sekund aż przepustnica sie nastawi załapie od razu ,warunek nie mogę wciskać gazu.Jak ciepły jest pali od razu ,wystarczy ze postoi z 10 minut problem,musze pompować gazem żeby zaskoczył.Na zimno tez jakbym nie czekał 40 sekund to musze pompować gazem żebym odpalił.Nie wiem co jest,pomocy!!!Autko pozatym jest ok,spalanie w normie,chodzi rewelacyjnie .Dzięki za pomoc. .
  3. trudno powiedziec na odleglosc,ja bym zaczal od sprawdzenia akumulatora, klem czy sa dobrze zamontowane,potem bezpieczniki,moze alarm spowodowal zwarcie
  4. Witam Przeglądałem na forum ale nie znalazłem żadnych informacji na ten temat. Mam brak ogrzewania ,węzę gorące,jedyny błąd jaki mi wyskakuje na VAG to 00787(czujnik temperatury świeżego powietrza G89). Czy ktoś może sie orientuje jaki związek to ma z brakiem ogrzewania,gdzie go szukac? Z góry dziękuje MCFC
  5. Dlatego sie pytam,w ksiazce sam naprawiam audi a4 pisza ze taki impuls jest,nikt nie pisze ze jest to zalezne od modelu silnika.Wiec jeden problem mam z glowy,sterowanie jest ok.Nie domyslasz sie moze co to moze byc?Kilka sekund musze krecic zanim odpali,jak juz odpali pali za pierwszym ,wystarczy ze postoi kilka minut i znow problem? Dzieki
  6. Witam Mam taki problem,sprawdzalem na przekazniku pompy paliwa i brakuje mi sekundowego impulsu po wlaczeniu na zaplon.Impuls pojawia sie dopiero przy kreceniu rozrusznikem.Czy to normalne,czy pompa paliwa sie wlaczac na zaplonie na sekunde? Z tego powodu mam problem z odpalaniem z rana,tyle juz porobilem i nic(czyszczenie przepustnicy,wymiana zaworka z weglem aktywnym) Teraz sprawdzam pompe,ale najpierw chce miec pewnosc zanim kupie nowa ze sterowanie jest ok Dzieki
  7. witam A z korka paliwa tobie nie syczy podczas uruchomionego silnika?
  8. Witam U mnie bylo to samo,syczenie w baku,ciezko odpalal rano. Wymienilem zawor termo z weglem aktywnym(obok filtra) i wszystko zniklo. Nadal mam problem z odpalaniem ale jest lepiej niz bylo i nie ma syczenia,silnik rowniej chodzi.Dluzszy czas jezdzilem z tym syczeniem i zalatwilem sobie pompe paliwa wiec polecam wymienic jak najszybciej.Zawor ten jest odpowiedzialny za odpowietrzenie gazow ktore powstaja w baku,jak on nie dziala gazy te wracaja do baku i powoduje nadcisnienie w baku,syczenie.Mozna poznac ze dziala jak slyszymy klikanie z okolic filtra powietrza.Mam nadziej ze pomoge,mi zajelo to 3 dni szperania na forum,wiec oszczedze wam tego.
  9. Witam Mam takie pytanko,czy to normalne ze przepustnica nastawia sie przez okolo 40 sekund za kazdym razem jak przekrecam na zaplon? Z gory dziekuje MCFC :>
  10. Witam Mam pytanko,gdzie znajduje sie sterownik ukladu wtrysku w audi a4 1.8 1996rok.Pytam dlatego bo nie mam 1 sekundowego impulsu na przekazniku pompy paliwa po zalaczeniu zaplonu.Wyczytalem ze powinno byc,a jak nie ma to znalesc przerwe w kablach do sterownika ukladu wtrysku,lub go wymienic
  11. Witam,mam Audi A4 1.8 96rok.Wszystko jest w porzadku,brak jakichkolwiek bledow przy podlaczeniu komputera ale mam problem z odpalaniem,szczegolnie jak jest zimny. Musze krecic okolo 5ciu sekund zeby zaskoczyl potym wskakuje na 1200 obrotow i jest ok. gdy przy kreceniu dodam gazu odpala po okolo 5 ciu sekundach ale obroty skacza z 1200 na 800,i tak przez okolo 10ciu sekund.ostatnio odkrylem ze jak odczekam gdy silniczek od przepustnicy przestanie chodzic,( okolo 1 minuta po przekreceniu na zaplon) jest lepiej(domyslam sie ze tyle trwa ustawienie przepustnicy).Wiec oto moje pytania: Czy to normalne ze przepustnica za kazdym razem ustawia sie przez taki czas? Czy pompa paliwa powinna sie wlaczyc przy przekrecniu na zaplon?(moja wlacza sie dopiero przy rozruchu) Z gory dziekuje wszystkim za pomoc Jakub
  12. Witam serdecznie Was wszystkich.Wlasnie stalem sie wlascicielem Audi A4 1.8 benz z 1996roku,kolor srebny.Niedlugo dolacze pare zdjec mojego autka.Niestety jak to z wiekiem wszystko sie starzeje i psuje ,wiec bede mial pare pytan do was.Mam nadzieje ze bedzie nam sie fajnie wspolpracowalo,do zobaczenia na zlocie w woj.Pomorskim Jakub
×
×
  • Dodaj nową pozycję...