Skocz do zawartości

kondore

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kondore

Osiągnięcia kondore

0

Reputacja

  1. Też potrzebuje pomocy. Otwieranie z kluczyka działa klamką nie. Rozebrałem wszystko styk zamyka obwód więc to raczej nie on. Jakieś pomysły jeszcze nie złożyłem tapicerki bo nie wiem co nie gra. Proszę o sugestie. Edit: czy ktoś się orientuje czy klamka ma sterowanie + czy -.
  2. Witam Problem: Spalanie oleju (około 0,7l na 1000km). Silnik zalany Motulem 5W40, po kupieniu samochodu zaświeciła mi się żółta kontrolka oleju która zgasła po zgaszeniu i krótkim postoju, ponieważ stan był minimum zalałem okolo 0,7l Castrola 5W30 po prze jechaniu około 1000km znów kontrolka zalałem 0,3l które miałem przy sobie kontrolka nie znikneła od razu dopiero po postoju. Zaczałem czytać forum i znalazłem temat zapchanej odmy co skłoniło mnie do poszukiwań i co ciekawego znalazłem. W odmie idącej od skrzyni korbowodowej aż do węża pomiędzy turbiną a przepływomierzem masełko a dokładnie ogromne ilości masełka . Zabrałem się za czyszczenie niestety zatrzymałem się w okolicach kolektora dolotowego ze względu na słaby dostęp. Dodatkowo w zlym stanie jest zawór o nr 06a 129 101d próbowałem go czyścić ale jest strasznie zaklejony. Moje podejrzenie jest takie, że będzie tam coraz gorzej. Pod korkiem tez nie za czysto, brązowy nagar, zastanawiam się na płukaniem silnika. Na VAG pojawia sie ciągle błąd: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal. Hamulec na VAGu pompuje cisnienie , a zawór upuszcza więc wygląda ok. Oraz okazjonalnie: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent. Przeczyściłem i zaadoptowałem przepustnicę bo wyglądała słabo. Ogólnie spalanie raczej w normie PB12/LPG14 do 16, większość raczej miasto ale to masło to nie moja robota (Chyba, że się mylę. ) bo przejechałem tym autem dopiero 2000km. Niestety na logi dynamiczne za słaba pogoda, więc to raczej wróżenie z kart ale jesli ktoś ma jakieś sugestie to chętnie posłucham. Auto pali jak trzeba, jeździ nie szarpie przyspiesza ok jak na automat, nie dymi nie przecieka dołem a oleju ubywa. Jutro jadę na wymianę oleju ale nie wiem czy robić płukanie. Chce zalać Mobila 5w30. Jakieś sugestie co do brania oleju i tego masełka. Z góry dziękuję. <br /><br />
  3. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum to moje pierwsze pierwsze A4 wcześniej było A6 C4. Obecnie biernie korzystam z forum, ale w najbliższym czasie zamierzam skorzystać z pomocy osób doświadczonych w tematyce A4 B6 1,8T. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...