Skocz do zawartości

Misiekaudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Misiekaudi

Osiągnięcia Misiekaudi

0

Reputacja

  1. Sprawa wyjaśniona, uszkodzony był sterownik. Po wymianie sterownika wszystko gra z obrotami biegu jałowego. Jest tylko mały problem w czasie jazdy przy zmianie biegów na wyższe występuje efekt przytrzymania gazu.
  2. Obroty zwiększone z powodu tego że przepustnica się nie przymyka. Zrobiłem taką próbę odpiąłem wtyczkę od przepustnicy i odpaliłem silnik, na zimnym nie chciał pracować ale jak się rozgrzał to obroty trzymał na 900 równo tylko w momencie dodawania gazu tak do 1600 obrotów były takie opadanie obrotów powyżej w normie, po puszczeniu gazu opadały spokojnie do 900 obrotów i się utrzymywały
  3. Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana i bez zmian. Myślałem że może padł potencjometr i wymieniłem na inna używaną i nic.
  4. Witam,mam taki problem. Po odpaleniu silnika na zimno obroty utrzymują się w miarę stabilnie na 1200 - 1300 obrotów.W miarę wzrostu temperatury obroty rosną do 1800 i szybko opadają do 1200 i znowu rosną do 1800 i tak bez przerwy, nawet w czasie jazdy czuć jak autem szarpie. Zero błędów, zauważyłem że jak przepustnica się uchyli w momencie rozruchu to potem wo gule się nie rusza nie reguluje obrotów biegu jałowego. Wygląda tak jakby zaciął się na ssaniu. Temperaturę wskazuje prawidłowo. Poradźcie co może być nie tak.
  5. Witam, mam na imię Michał audi posiadam już parę lat z 80 przesiadłem się na A4. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...