-
Postów
1675 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
10O xXPiotrekXx19
Informacje
-
Imię
PIOTR
-
Miasto
ŁÓDŹ
Auto
-
Model
Q7
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CZHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Doposażenie auta o Head Up Display do AUDI A6 S6 RS6 C7 4G, Q5 SQ5 8R
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na marcin_o23 temat w Audi
Witam , czy zestaw pasuje do Q7 4m z 2017 roku -
Komunikat "wyłącz silnik i sprawdź poziom płynu chłodniczego" w Audi Q7 4M 3.0 TDI
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na xXPiotrekXx19 temat w Audi Q
Dziękuję za odpowiedź , sprawdzone na chwilę obecną nie widać wycieków płynu w tym miejscu ale dobrze wiedzieć że to jest dość częsta przypadłość . Na wszelki wypadek wymienię również płyn ponieważ przestudiowałem książkę serwisową i nie ma znaku o jakiej kolwiek wymianie płynu gdzie auto jest z 2017 roku i ma 230 tys przejechane więc według mnie już czas na zmianę płynu i tak samo z płynem hamulcowym również do zmiany bo nie ma żadnej informacji o tym aby był robiony . -
Audi Q7 4m z silnikiem 3 0 TDI. Przez okres odkąd posiadam auto czyli około 1,5 roku nie było żadnych problemów i zawsze auto było garażowane lecz teraz byłem w Zakopanym gdzie auto stało pod chmurką i temperatura w nocy spadła do -12 stopni gdzie po nocy chcąc odpalić auto i włączając na początek tylko zapłon od razu pojawiała się na zegarach czerwona kontrolka od płynu chłodzącego z napisem wyłącz silnik i sprawdź płyn chłodniczy gdzie od razu udałem się pod maskę i poziom płynu był taki jak dotychczas oraz nie był zamarznięty ponieważ pierwsza myśl przeszła mi przez głowę że auto jest z 2017 roku poprzedni właściciel zapewne nie robił wymiany płynu ja zaś również więc może zamarzł ale przynajmniej w zbiorniczku było ok więc odpaliłem auto i po chwili jak popracował silnik może około 2 minut komunikat zginął z licznika i przez resztę dnia się nie pokazał . Czy coś może siadać w moim samochodzie czy może z uwagi na temperaturę jaka była auto zalecało skontrolowanie płynu ?
-
Otóż mam Q7 4m z 2017 roku gdzie lampy przód jak i tyl są w pełni ledowe i przy jeździe w dzień kiedy palą się światła do jazdy dziennej to wtedy również palą się cały czas lampy z tyłu gdzie już spotkałem kiedyś takie Q7 gdzie tylne lampy nie paliły się oraz też inne modele audi które miały z przodu dzienne ledowe Ori a z tyłu nie świeciły się lampy . Czy jesteście w stanie mi pomóc jak to ogarnąć aby wyłączyć te lampy z tyłu a żeby ich działanie było dopiero wtedy kiedy będzie potrzeba załączyć inne oświetlenie niż dzienne ?
-
Jak zadziała automatyczny hamulec ręczny, gdy podczas jazdy go zaciągnięmy?
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na wkowal10 temat w Audi A4 B8
Witam , nie chciałem zakładać nowego tematu aby zadać pytanie odnośnie hamulca ręcznego. Podczas jazdy w korku około 10 km/h pasażer pociągnął guzik od elektrycznego ręcznego oczywiście auto wtedy zahamowało i się zatrzymało . Proszę o informację czy moglow. Ten sposób coś się wydarzyć z ręcznym lub skrzynia biegów . Auto to Audi Q7 4m z 2017 roku z silnikiem 3.0 TDI -
Witam w sterowniku ABS/HAKULCE mam dwa błędy lecz nie dają się skasować nie mogę znaleźć żadnych informacji o tych błędach . Proszę o pomoc .
-
Witam posiadam Audi Q7 4 m z 2017 roku silnikiem 3.0 TDI o mocy 218 km z przebiegiem 227 tyś. Ostatnio pojawiło się u mnie sporadyczne delikatne szarpnięcie podczas zmiany biegu z 3 na 4 ale tylko w chwilach kiedy jadę bardzo spokojnie gdzie mnie to zastanowiło i po analizie dokumentów od poprzedniego właściciela wyszło że olej w skrzyni nie był nigdy zmieniany bo tak serwis przewiduje że to jest dożywotni olej więc od razu zająłem się tematem i wleciała najpierw płukanka do automatów od liqui moly po tym spuszczony został olej i zalany na nowo olej zf w celu przepłukania skrzyni . Na koniec zostało spuczone wszystko z skrzyni , zmieniona miska na Ori zf oraz zalany kolejny nowy olej od zf gdzie niestety od wymiany przejechałem już jakieś 80 km i nic się nie zmieniło czasami występuje to delikatne szarpnięcie i teraz mam pytanie do was czy w tych skrzyniach jest wymagana jakąś adaptacja po zmianie oleju ? Proszę również o informację ponieważ to mój pierwszy wóz z automatem i nie wiem czy dobrze robię ale czy samochód mogę gasić bez wciśniętego pedału hamulca oczywiście jest na ręcznym i na trybie P . Dodam że odpalam zawsze z wciśniętym pedałem hamulca bo inaczej się nie da , zmianę trybów zawsze dokonuje z wciśniętym pedałem hamulca oraz zawsze zmieniam w chwili kiedy koła samochodu się na pewno zatrzymają . Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam od razu sięgać o pomoc u jakiegoś fachowca co regenerują skrzynie czy jak bo szarpnięcia są tylko przy 4 biegu i są małe ale wyczuwalne i nie zawsze występują .
-
Kod mam czza i już nabyłem olej i wybór padł na liqui molu top tec 6200 0W20 gdzie tak polecał program sugerując się normą z oleju który był zalewany Ori audi .oczywiście jak co wymianę wleciała też płukanka do silnika . Fakt jest taki że olej jest drogi ale po pierwszych kilometrach i około 3 godzinach pracy silnika mogę powiedzieć że zauważyłem cichsza pracę silnika a jak będzie dalej to czas pokaże . Teraz będąc na warsztacie gdzie robiłem również serwis skrzyni czyli miska wraz z olejem Ori zf ale przed tym zabiegiem zrobiłem jeszcze płukanie skrzyni nowym olejem z dodatkiem preparatu do czyszczenia przekładni automatycznych oczywiście od liqui moly bo miałem lekkie szarpnięcie przy 4 biegu lecz nie zawsze ponieważ w chwili jak bardzo lekko się jechało bo przy mocnym przyspieszaniu wszystko było ok . Na chwilę obecną nie zauważyłem tego problemu po serwisie ale jak wspomniałem nie zawsze występowało . Olej po 230 tys ponieważ nikt wcześniej nie robił wymiany był w miarę czysty a magnesy posiadały opiłki . Podczas serwisu zauważyłem że pasek osprzętu jest już zużyty, rolka prowadząca chakasuje a zaś napinacz się przycina a do tego wszystkiego koło pasowe nie chodzi równo tylko widać gołym okiem jego że tak powiem wibracje . Czy możecie polecić jakieś godne koło pasowe ponieważ ceny Ori jeszcze nie znam a zaś w sklepie gdzie się zaopatruje wychodzi im corteco firma za 640 zł .
-
Dziękuję za informację . Chce iść w olej Liqui Moly lecz mam dylemat ponieważ w sklepie polecają Liqui Moly top tec 4200 5W30 acea c 3 a zaś na stronie producenta olejów Liqui Moly po wprowadzeniu pojazdu do którego potrzebuje olej pokazuje tylko jeden Ole i jest to oczywiście Liqui Moly top tec 6200 0W20 acea c5 i nie wiem wkoncu w który iść ponieważ auto ma nalatane 230 tys km a użytkuje go na co dzień do normalnego użytkowania
-
A co to jest za okej bo nie słyszałem o takim czymś jak c3 . 5 w40 czy może 5w30 ?
-
Witam Proszę o informację jaki olej najlepiej stosować w swoim aucie jakim jest Audi Q7 4 m z silnikiem 3.0 TDI 218 km ? Ponieważ obecnie stosuje olej jaki był do tej pory czyli Ori audi 0w20 lecz nie jestem przekonany co do jakości tego oleju i obecnie mam okres kiedy muszę zmienić olej i chodzi mi po głowie przejście na inny olej . Proszę o poradę jaki olej był by najlepszy dla tego motoru ? Co każda wymianę stosuje płukanki znanego producenta i zmieniam olej co 10-12 tys km
-
Panowie i Panie potrzebuje w swoim Q7 przyciemnić szyby czy możecie polecić kogoś bądź jakiś zakład godny uwagi
-
No to faktycznie ci się trafił ładny egzemplarz i z małym przebiegiem można by powiedzieć że dopiero się dotarł.
-
Witam , ładna sztuka . Powiedz nie boisz się tego tfsi bo kurcze nie wiem czy dobrze słyszałem ale ze podobno nie są za dobre . Zresztą teraz wszystko jest gorsze ja również mam 3 litry diesla w Q7 i też ta ekologia daje znaki