-
Postów
1672 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
10O xXPiotrekXx19
Informacje
-
Imię
PIOTR
-
Miasto
ŁÓDŹ
Auto
-
Model
Q7
-
Nadwozie
SUV
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CZHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak zadziała automatyczny hamulec ręczny, gdy podczas jazdy go zaciągnięmy?
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na wkowal10 temat w Audi A4 B8
Witam , nie chciałem zakładać nowego tematu aby zadać pytanie odnośnie hamulca ręcznego. Podczas jazdy w korku około 10 km/h pasażer pociągnął guzik od elektrycznego ręcznego oczywiście auto wtedy zahamowało i się zatrzymało . Proszę o informację czy moglow. Ten sposób coś się wydarzyć z ręcznym lub skrzynia biegów . Auto to Audi Q7 4m z 2017 roku z silnikiem 3.0 TDI -
Witam w sterowniku ABS/HAKULCE mam dwa błędy lecz nie dają się skasować nie mogę znaleźć żadnych informacji o tych błędach . Proszę o pomoc .
-
Witam posiadam Audi Q7 4 m z 2017 roku silnikiem 3.0 TDI o mocy 218 km z przebiegiem 227 tyś. Ostatnio pojawiło się u mnie sporadyczne delikatne szarpnięcie podczas zmiany biegu z 3 na 4 ale tylko w chwilach kiedy jadę bardzo spokojnie gdzie mnie to zastanowiło i po analizie dokumentów od poprzedniego właściciela wyszło że olej w skrzyni nie był nigdy zmieniany bo tak serwis przewiduje że to jest dożywotni olej więc od razu zająłem się tematem i wleciała najpierw płukanka do automatów od liqui moly po tym spuszczony został olej i zalany na nowo olej zf w celu przepłukania skrzyni . Na koniec zostało spuczone wszystko z skrzyni , zmieniona miska na Ori zf oraz zalany kolejny nowy olej od zf gdzie niestety od wymiany przejechałem już jakieś 80 km i nic się nie zmieniło czasami występuje to delikatne szarpnięcie i teraz mam pytanie do was czy w tych skrzyniach jest wymagana jakąś adaptacja po zmianie oleju ? Proszę również o informację ponieważ to mój pierwszy wóz z automatem i nie wiem czy dobrze robię ale czy samochód mogę gasić bez wciśniętego pedału hamulca oczywiście jest na ręcznym i na trybie P . Dodam że odpalam zawsze z wciśniętym pedałem hamulca bo inaczej się nie da , zmianę trybów zawsze dokonuje z wciśniętym pedałem hamulca oraz zawsze zmieniam w chwili kiedy koła samochodu się na pewno zatrzymają . Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam od razu sięgać o pomoc u jakiegoś fachowca co regenerują skrzynie czy jak bo szarpnięcia są tylko przy 4 biegu i są małe ale wyczuwalne i nie zawsze występują .
-
Kod mam czza i już nabyłem olej i wybór padł na liqui molu top tec 6200 0W20 gdzie tak polecał program sugerując się normą z oleju który był zalewany Ori audi .oczywiście jak co wymianę wleciała też płukanka do silnika . Fakt jest taki że olej jest drogi ale po pierwszych kilometrach i około 3 godzinach pracy silnika mogę powiedzieć że zauważyłem cichsza pracę silnika a jak będzie dalej to czas pokaże . Teraz będąc na warsztacie gdzie robiłem również serwis skrzyni czyli miska wraz z olejem Ori zf ale przed tym zabiegiem zrobiłem jeszcze płukanie skrzyni nowym olejem z dodatkiem preparatu do czyszczenia przekładni automatycznych oczywiście od liqui moly bo miałem lekkie szarpnięcie przy 4 biegu lecz nie zawsze ponieważ w chwili jak bardzo lekko się jechało bo przy mocnym przyspieszaniu wszystko było ok . Na chwilę obecną nie zauważyłem tego problemu po serwisie ale jak wspomniałem nie zawsze występowało . Olej po 230 tys ponieważ nikt wcześniej nie robił wymiany był w miarę czysty a magnesy posiadały opiłki . Podczas serwisu zauważyłem że pasek osprzętu jest już zużyty, rolka prowadząca chakasuje a zaś napinacz się przycina a do tego wszystkiego koło pasowe nie chodzi równo tylko widać gołym okiem jego że tak powiem wibracje . Czy możecie polecić jakieś godne koło pasowe ponieważ ceny Ori jeszcze nie znam a zaś w sklepie gdzie się zaopatruje wychodzi im corteco firma za 640 zł .
-
Dziękuję za informację . Chce iść w olej Liqui Moly lecz mam dylemat ponieważ w sklepie polecają Liqui Moly top tec 4200 5W30 acea c 3 a zaś na stronie producenta olejów Liqui Moly po wprowadzeniu pojazdu do którego potrzebuje olej pokazuje tylko jeden Ole i jest to oczywiście Liqui Moly top tec 6200 0W20 acea c5 i nie wiem wkoncu w który iść ponieważ auto ma nalatane 230 tys km a użytkuje go na co dzień do normalnego użytkowania
-
A co to jest za okej bo nie słyszałem o takim czymś jak c3 . 5 w40 czy może 5w30 ?
-
Witam Proszę o informację jaki olej najlepiej stosować w swoim aucie jakim jest Audi Q7 4 m z silnikiem 3.0 TDI 218 km ? Ponieważ obecnie stosuje olej jaki był do tej pory czyli Ori audi 0w20 lecz nie jestem przekonany co do jakości tego oleju i obecnie mam okres kiedy muszę zmienić olej i chodzi mi po głowie przejście na inny olej . Proszę o poradę jaki olej był by najlepszy dla tego motoru ? Co każda wymianę stosuje płukanki znanego producenta i zmieniam olej co 10-12 tys km
-
Panowie i Panie potrzebuje w swoim Q7 przyciemnić szyby czy możecie polecić kogoś bądź jakiś zakład godny uwagi
-
No to faktycznie ci się trafił ładny egzemplarz i z małym przebiegiem można by powiedzieć że dopiero się dotarł.
-
Witam , ładna sztuka . Powiedz nie boisz się tego tfsi bo kurcze nie wiem czy dobrze słyszałem ale ze podobno nie są za dobre . Zresztą teraz wszystko jest gorsze ja również mam 3 litry diesla w Q7 i też ta ekologia daje znaki
-
Problemy z zimnym silnikiem. Obsługa i momenty dokręcania świec żarowych
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na Musashi temat w Audi
Aha czyli świece należy wyeliminować . Możliwe że tak może być ze nagar a czy dużo jest z tym roboty i czy sam dał bym radę -
Problemy z zimnym silnikiem. Obsługa i momenty dokręcania świec żarowych
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na Musashi temat w Audi
Witam ,przepraszam za to że pisze w tym temacie ale nie chciałem zakładać nowego tematu gdyż potrzebuje informacji czy w Q7 4m z 2017 roku z silnikiem 3.0 TDI jest jakiem komunikat ze strony licznika czy błędu w sterowniku o tym że któraś ze świec jest spalona gdyż auto ma najechane 200 tys i według wpisów w ASO nie było wymiany świec żarowych a na zimnym silniku wyspeuja takie drgania jak by wypadanie zapłonów ale nie są jakieś mocno odczuwalne tylko słabo . Dodam że auto pali normalnie czy zimne czy ciepłe ale sporadycznie występują te drgania czy poszarpywania nie wiem jak to nazwać ale według mnie wygląda to jak by wypadanie zapłonu a błędów w vcds brak jakich kolwiek . Proszę o pomoc ponieważ nie chce od razu jechać do ASO bo jak dobrze wiemy kasują tam dosyć mocno a ja zaś lubię sam naprawiać to co dam radę lecz nie wiem czy powinien być taki komunikat a zaś w necie nie mogę znaleźć info . -
Aha czyli żadna wymiana uszczelek nic nie da ? A proszę o informację czy czyszczenie wystarczy na zasadzie przepłukanie woda i wydmuchanie powietrzem pod ciśnieniem czy masz na myśli zdejmowanie tego plastiku czarnego i tej listwy zewnętrznej z dołu drzwi
-
Witam jak w tytule posiadam Q7 4m z 2017 roku i od kiedy posiadam ten samochód zauważyłem że w tylnich drzwiach na dole gromadzi się błoto w takie dni jak są opady itp. proszę o pomoc czy to normalne czy może jest do wymiany jakąś uszczelka ? Dodam że z obu stron jest tak samo na zdjęciach widać o co chodzi
-
Jak połączyć się z Audi Connect?
xXPiotrekXx19 odpowiedział(a) na xXPiotrekXx19 temat w Na Każdy Temat
Ok jutro w takim razie dzwonię do ASO