Skocz do zawartości

xXPiotrekXx19

Pasjonat
  • Postów

    1689
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O xXPiotrekXx19

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    Q7
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CZZA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja w swoim Q7 4m z 2017 roku znajduje w mmi taka opcje wyłączania składanych lusterek a znajduje się to w tym samym miejscu gdzie opcje odryglowanie drzwi itp
  2. Nie wiem dokładnie z kąt jesteś ale w łodzi mógł bym polecić N&J CAR SERVICE gdzie wykonują wszelkie naprawy a i również wymianę statyczna jak i dynamiczna w skrzyniach biegów . Ja serwisuje swoje Q7 w tym miejscu ale z uwagi na to że sam lubię też dłubać to nie które naprawy sam ogarniam .
  3. W dniu dzisiejszym zabrałem się za ten wtrysk adblue gdzie dojście jak i demontaż jest prosty a po wyciągnięciu go okazał się całkiem w dobrym stanie miał na sobie lekkie ślady skrystalizowanego adblue ale zaś otwór do którego się go wkłada który ma średnicę około 4 cm posiadał w sobie białą ściankę która wypełniała cały otwór jedynie po środku była malutka dziurka wielkości dwóch główek zapałki. Po wykąpaniu wtryskiwacza wziąłem się za wyczyszczenie tego otworu gdzie z obaw o to żeby się bić nie dostało do DPF przełożyłem odkurzacz bo myślałem że się będzie kruszyć a z tego powstała taka jak by okrągła blaszka o grubości 2 mini metrów gdzie została w całości wciągnięta przez odkurzacz . Niestety nie zrobiłem zdjęcia jak to wyglądało ale po całym zabiegu i ponownym złożeniu z nową uszczelką jak i obejmą i odpaleniu auta wraz z przejechaniem się paru metrów błąd z licznika znikł samodzielnie a zaś w vcds nie widniał żaden błąd . W załączeniu zrobiłem zdjęcie po wyczyszczeniu otworu na wtrysk jak powinien wyglądać i nie mogło to działać prawidłowo jak przepustowość była dwóch główek zapałek. Muskel1 - dziękuję bardzo za szybką i trafną pomoc .
  4. Czy po wyjęciu tego wtryskiwacza i wymyciu go jak opisałeś wcześniej i ponownym montażu trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje czy trzeba jeździć aż sam sobie sprawdzi sprawność układu ? Bo na postoju jak chciałem sprawdzić sprawność działania układu zostało przerwane z uwagi na bezpieczeństwo / usterkę gdzie pewnie chodzi o to że kazało aby auto stało na postoju na wciśniętym pedale w podłogę i pewnie o takie bezpieczeństwo chodzi pod kątem silnika chociaż i tak na więcej niż 2 tys obrotów się nie kręcił.
  5. Bardzo dziękuję.
  6. Silnik jaki u mnie się znajduje to CZZA ultra 218 km . Nie mogłem wprowadzić poprawnego gdyż takiego nie było dostępnego ale zaraz się jeszcze upewnię .
  7. Czy do tego wtryskiwacza dostanę się jakoś w miarę swobodnie ? Skoro wtryskiwacz jest nawet przypchany to czy błąd nie powinien wrócić po skasowaniu w sterowniku silnika . A druga kwestią jest taka że po zrobieniu tych 50 km nadal z tego 1000 km nie ujmuje zasięgu po jakim silnik pozostanie unieruchomiony .
  8. Właśnie kurcze w tym błąd że nie zrobiłem nawet zdjęcia tego błędu jedynie zapamiętałem kod błędu a teraz nie powraca żaden błąd i w sterownikach jest pusto a na zegarach pokazuje .
  9. Witam panowie po poprzednim błędzie z czujnikiem Nox do tej pory był spokój zero błędów itp . Dzisiaj podczas jazdy pojawił się komunikat na zegarach o usterce adblue i że brak rozruchu silnika za 1000 km . Po podłączeniu do vcds w sterowniku silnika widniał jeden błąd o kodzie 21378 gdzie po skasowaniu nie pojawił się spowrotem nawet po przejechaniu około 50km. Zrobiony był pełen skan za pomocą vcds i w żadnym sterowniku nie pokazał się żaden błąd oprócz podgrzewania fotela kierowcy w module komfortu ale ten problem jest od chwili prania fotela . Na zegarach w dalszym ciągu wyświetla ten problem . Robiony test sprawności scr lecz w trakcie przerwano z uwagi na bezpieczeństwo oraz istniejącą usterkę . Spróbowałem też zrobić reset blokady scr który zakończył się pomyślnie lecz nic się nie zmienia. Proszę o jakąś pomoc ponieważ nie wiem co teraz z tym robić tematem .
  10. A czy po całym zabiegu są jakieś wskazania co do dbania o ceramikę ?
  11. Witam , proszę o informację czy jak nigdy nie miałem styczności z maszynowa polerka lakieru jestem w stanie sam to jakoś ogarnąć ponieważ lubię pracę przy aucie i do tej pory jakieś twarde woski itp robiłem sam lecz obecnie chciał bym na auto położyć ceramikę do czego przydało by się wypolerować lakier i tu jest jedyna wątpliwość z mojej strony czy lepiej na taki zabieg oddać autko do osób które się tym zajmują . Znalazłem firmę Mordor detailng w Łodzi gdzie zaoferowali niecałe 3 tys zł za mycie auta, korektę lakieru oraz nałożenie ceramiki do 5 lat i nie wiem co robić dlatego napisałem tutaj w celu uzyskania porady . Z góry dziękuję
  12. Informacyjnie pisze że do Białki Tatrzańskiej uważajcie bo na letnich jest nie ciekawie ale zaś od Białki jest już ok więc można gnać
  13. Światło samo w sobie nie mruga jedynie występowali to w obrazie z kamery wstecznej ale problem załatwiony gdyż wyjmowałem jeszcze raz żarówkę i wkładałem odwrotnie gdzie żarówki nie mają polaryzacji ale od chwili wsadzenia odwrotnie problem znikł . Nie na ani błędu spalonej żarówki ani mrugania na kamerze wstecznej czy to w dzień czy też w nocy tak że problem rozwiązany .
  14. Myślę że nawet jeżeli olej przeleżał by dłużej niż 5 lat to nic by się nie stało pod warunkiem że nie był otwierany . Dodam że data na bańce nie oznacza że w tym czasie był zalany czy też wyprodukowany olej gdyż zapewne robione są tego masowe ilości . Ciesz się tym że sam sobie ogarniasz olej i wiesz jaki masz bo w warsztatach samochodowych często klijenci proszą o lepszy olej typu Motyl a w realiach wszyscy dostają jednakowy ponieważ w warsztatach kupują często oleje w bankach po 200 litrów bo jest taniej a po wymianie oleju już nikt nie sprawdza co ma zalane do silnika . Ja biorę od kolegi oleje i filtry i jeżeli opakowanie jest zamknięte fabrycznie to nawet nie przeszło mi przez myśl sprawdzać datę . Pozdrawiam
  15. Witam dzisiaj zamontowałem w miejsce świateł wstecznych żarówki ledowe z canbus gdzie nie ma żadnego problemu z błędami gdyż nie wyrzuca takich na zegarach . Światła świecą ładnie i mocno ani nie mrugają . Mruganie pojawia sie zaś na obrazie kamery cofania w mmi i nie było tak na zwykłych żarówkach i nie wiem dlaczego tak jest. Proszę o jakąś pomoc bo nie ukrywam że żarówki ledowe w wstecznych robią bardzo wielka robotę gdyż dają od groma więcej światła niż standardowa i dwa super wygląd Xenon poświaty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...