Skocz do zawartości

xXPiotrekXx19

Pasjonat
  • Postów

    1679
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O xXPiotrekXx19

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    Q7
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CZHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Informacyjnie pisze że do Białki Tatrzańskiej uważajcie bo na letnich jest nie ciekawie ale zaś od Białki jest już ok więc można gnać
  2. Światło samo w sobie nie mruga jedynie występowali to w obrazie z kamery wstecznej ale problem załatwiony gdyż wyjmowałem jeszcze raz żarówkę i wkładałem odwrotnie gdzie żarówki nie mają polaryzacji ale od chwili wsadzenia odwrotnie problem znikł . Nie na ani błędu spalonej żarówki ani mrugania na kamerze wstecznej czy to w dzień czy też w nocy tak że problem rozwiązany .
  3. Myślę że nawet jeżeli olej przeleżał by dłużej niż 5 lat to nic by się nie stało pod warunkiem że nie był otwierany . Dodam że data na bańce nie oznacza że w tym czasie był zalany czy też wyprodukowany olej gdyż zapewne robione są tego masowe ilości . Ciesz się tym że sam sobie ogarniasz olej i wiesz jaki masz bo w warsztatach samochodowych często klijenci proszą o lepszy olej typu Motyl a w realiach wszyscy dostają jednakowy ponieważ w warsztatach kupują często oleje w bankach po 200 litrów bo jest taniej a po wymianie oleju już nikt nie sprawdza co ma zalane do silnika . Ja biorę od kolegi oleje i filtry i jeżeli opakowanie jest zamknięte fabrycznie to nawet nie przeszło mi przez myśl sprawdzać datę . Pozdrawiam
  4. Witam dzisiaj zamontowałem w miejsce świateł wstecznych żarówki ledowe z canbus gdzie nie ma żadnego problemu z błędami gdyż nie wyrzuca takich na zegarach . Światła świecą ładnie i mocno ani nie mrugają . Mruganie pojawia sie zaś na obrazie kamery cofania w mmi i nie było tak na zwykłych żarówkach i nie wiem dlaczego tak jest. Proszę o jakąś pomoc bo nie ukrywam że żarówki ledowe w wstecznych robią bardzo wielka robotę gdyż dają od groma więcej światła niż standardowa i dwa super wygląd Xenon poświaty.
  5. Witam , z racji że sezon powoli rusza na wrzucanie letnich kół to do głowy wpadł mi pomysł aby może zmienić felgi ponieważ obecnie mam jakieś Ori felgi lecz nie od Q7 a innego modelu . Felgi pasowały na auto i nic się nie działo lecz po prostu chciał bym inny wzór i tutaj mam do was prośbę o pomoc jakie ET pasuje do mojego auto aby nie przesadzić . Obecne felgi mają et 31 i 21 cali i rozmiar by pozostał ten sam 21 cali Auto do którego muszą pasować koła to audi Q7 4m z 2017 roku i silnikiem 3.0 TDI Ultra 218 km oraz s pneumatycznym zasiedzeniem . Jedno ze zdjęć przedstawia felgę która mam a zrzut ekranu felgę która mi wpadła w oko
  6. Witam przepraszam za spóźniony przelew pozostałości do zapłaty i mam nadzieję że z okazji dnia kobiet będzie mi wybaczone 😂
  7. Dziękuję za odpowiedź , sprawdzone na chwilę obecną nie widać wycieków płynu w tym miejscu ale dobrze wiedzieć że to jest dość częsta przypadłość . Na wszelki wypadek wymienię również płyn ponieważ przestudiowałem książkę serwisową i nie ma znaku o jakiej kolwiek wymianie płynu gdzie auto jest z 2017 roku i ma 230 tys przejechane więc według mnie już czas na zmianę płynu i tak samo z płynem hamulcowym również do zmiany bo nie ma żadnej informacji o tym aby był robiony .
  8. Audi Q7 4m z silnikiem 3 0 TDI. Przez okres odkąd posiadam auto czyli około 1,5 roku nie było żadnych problemów i zawsze auto było garażowane lecz teraz byłem w Zakopanym gdzie auto stało pod chmurką i temperatura w nocy spadła do -12 stopni gdzie po nocy chcąc odpalić auto i włączając na początek tylko zapłon od razu pojawiała się na zegarach czerwona kontrolka od płynu chłodzącego z napisem wyłącz silnik i sprawdź płyn chłodniczy gdzie od razu udałem się pod maskę i poziom płynu był taki jak dotychczas oraz nie był zamarznięty ponieważ pierwsza myśl przeszła mi przez głowę że auto jest z 2017 roku poprzedni właściciel zapewne nie robił wymiany płynu ja zaś również więc może zamarzł ale przynajmniej w zbiorniczku było ok więc odpaliłem auto i po chwili jak popracował silnik może około 2 minut komunikat zginął z licznika i przez resztę dnia się nie pokazał . Czy coś może siadać w moim samochodzie czy może z uwagi na temperaturę jaka była auto zalecało skontrolowanie płynu ?
  9. Otóż mam Q7 4m z 2017 roku gdzie lampy przód jak i tyl są w pełni ledowe i przy jeździe w dzień kiedy palą się światła do jazdy dziennej to wtedy również palą się cały czas lampy z tyłu gdzie już spotkałem kiedyś takie Q7 gdzie tylne lampy nie paliły się oraz też inne modele audi które miały z przodu dzienne ledowe Ori a z tyłu nie świeciły się lampy . Czy jesteście w stanie mi pomóc jak to ogarnąć aby wyłączyć te lampy z tyłu a żeby ich działanie było dopiero wtedy kiedy będzie potrzeba załączyć inne oświetlenie niż dzienne ?
  10. xXPiotrekXx19 + Norbert ( 4 lata) + Janusz + Karolina + Marta ( 12 lat) + Wiktoria + Barbara.
  11. Witam , nie chciałem zakładać nowego tematu aby zadać pytanie odnośnie hamulca ręcznego. Podczas jazdy w korku około 10 km/h pasażer pociągnął guzik od elektrycznego ręcznego oczywiście auto wtedy zahamowało i się zatrzymało . Proszę o informację czy moglow. Ten sposób coś się wydarzyć z ręcznym lub skrzynia biegów . Auto to Audi Q7 4m z 2017 roku z silnikiem 3.0 TDI
  12. Witam w sterowniku ABS/HAKULCE mam dwa błędy lecz nie dają się skasować nie mogę znaleźć żadnych informacji o tych błędach . Proszę o pomoc .
  13. Witam posiadam Audi Q7 4 m z 2017 roku silnikiem 3.0 TDI o mocy 218 km z przebiegiem 227 tyś. Ostatnio pojawiło się u mnie sporadyczne delikatne szarpnięcie podczas zmiany biegu z 3 na 4 ale tylko w chwilach kiedy jadę bardzo spokojnie gdzie mnie to zastanowiło i po analizie dokumentów od poprzedniego właściciela wyszło że olej w skrzyni nie był nigdy zmieniany bo tak serwis przewiduje że to jest dożywotni olej więc od razu zająłem się tematem i wleciała najpierw płukanka do automatów od liqui moly po tym spuszczony został olej i zalany na nowo olej zf w celu przepłukania skrzyni . Na koniec zostało spuczone wszystko z skrzyni , zmieniona miska na Ori zf oraz zalany kolejny nowy olej od zf gdzie niestety od wymiany przejechałem już jakieś 80 km i nic się nie zmieniło czasami występuje to delikatne szarpnięcie i teraz mam pytanie do was czy w tych skrzyniach jest wymagana jakąś adaptacja po zmianie oleju ? Proszę również o informację ponieważ to mój pierwszy wóz z automatem i nie wiem czy dobrze robię ale czy samochód mogę gasić bez wciśniętego pedału hamulca oczywiście jest na ręcznym i na trybie P . Dodam że odpalam zawsze z wciśniętym pedałem hamulca bo inaczej się nie da , zmianę trybów zawsze dokonuje z wciśniętym pedałem hamulca oraz zawsze zmieniam w chwili kiedy koła samochodu się na pewno zatrzymają . Proszę o pomoc bo nie wiem czy mam od razu sięgać o pomoc u jakiegoś fachowca co regenerują skrzynie czy jak bo szarpnięcia są tylko przy 4 biegu i są małe ale wyczuwalne i nie zawsze występują .
  14. Kod mam czza i już nabyłem olej i wybór padł na liqui molu top tec 6200 0W20 gdzie tak polecał program sugerując się normą z oleju który był zalewany Ori audi .oczywiście jak co wymianę wleciała też płukanka do silnika . Fakt jest taki że olej jest drogi ale po pierwszych kilometrach i około 3 godzinach pracy silnika mogę powiedzieć że zauważyłem cichsza pracę silnika a jak będzie dalej to czas pokaże . Teraz będąc na warsztacie gdzie robiłem również serwis skrzyni czyli miska wraz z olejem Ori zf ale przed tym zabiegiem zrobiłem jeszcze płukanie skrzyni nowym olejem z dodatkiem preparatu do czyszczenia przekładni automatycznych oczywiście od liqui moly bo miałem lekkie szarpnięcie przy 4 biegu lecz nie zawsze ponieważ w chwili jak bardzo lekko się jechało bo przy mocnym przyspieszaniu wszystko było ok . Na chwilę obecną nie zauważyłem tego problemu po serwisie ale jak wspomniałem nie zawsze występowało . Olej po 230 tys ponieważ nikt wcześniej nie robił wymiany był w miarę czysty a magnesy posiadały opiłki . Podczas serwisu zauważyłem że pasek osprzętu jest już zużyty, rolka prowadząca chakasuje a zaś napinacz się przycina a do tego wszystkiego koło pasowe nie chodzi równo tylko widać gołym okiem jego że tak powiem wibracje . Czy możecie polecić jakieś godne koło pasowe ponieważ ceny Ori jeszcze nie znam a zaś w sklepie gdzie się zaopatruje wychodzi im corteco firma za 640 zł .
  15. Dziękuję za informację . Chce iść w olej Liqui Moly lecz mam dylemat ponieważ w sklepie polecają Liqui Moly top tec 4200 5W30 acea c 3 a zaś na stronie producenta olejów Liqui Moly po wprowadzeniu pojazdu do którego potrzebuje olej pokazuje tylko jeden Ole i jest to oczywiście Liqui Moly top tec 6200 0W20 acea c5 i nie wiem wkoncu w który iść ponieważ auto ma nalatane 230 tys km a użytkuje go na co dzień do normalnego użytkowania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...