Skocz do zawartości

pansilv3r

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pansilv3r

Informacje

  • Imię
    Chris
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    S5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    4.2 FSI V8
  • Kod silnika
    CAUA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pansilv3r

0

Reputacja

  1. Wymiana ekranu pomogła
  2. W poniedziałek jadę po nowy wyświetlacz. Mam tylko nadzieję, że nie posiada on ochrony komponentu???
  3. A wiec mam zajecie na weekend...
  4. Czyli kolejny krok to szukanie nowego wyświetlacza? Dziwi mnie tylko, że padł bez ostrzeżenia...
  5. Cześć, Taka oto niemiła niespodzianka spotkała mnie wchodząc do samochodu... Biały ekran z lekko widocznym pomarańczowym tłem, który przy późniejszym uruchomieniu stał się biało-czarną plamą i ewoluował na biały ekran z paskiem :( Radio gra, brak obrazu po przełączeniu na navi, przy wbiciu wstecznego itp... Ekran jak martwy. Co mogło paść, ekran? Taśma? Gdzie szukać problemu?
  6. Potrzebuje oliwy i filtra oleju do: Audi S5 4.2l V8 2009r Co polecicie? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  7. Zmagam sie z błędem P2006 i P2007... Mam praktycznie permanentny check engine a po podpięciu do VCDS i sprawdzeniu bloków pomiarowych widać faktycznie ciagle zamkniecie (wynik: 0% zadane: 99.6%) i bardzo różne napięcie (aktualnie: 1.100V vs 3.920V) Zdjęcia z danymi z kilku dni Czy ktos sie juz spotkal z tym? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. Znalazlem przyczyne... Korek zbiorniczka. Dopiero bo nacisnieciu go srubokretem okazalo sie w jakim jest fatalnym stanie.
  9. Problem: gotujacy i buzujacy płyn chłodniczy sięgający pod sam korek. W rezultacie czego, pękła obudowa zbiorniczka i wylał się cały plyn. Temperatura na desce w normie (ok.90 C), wentylator nie włączył się (nie miał powodu wg. wskazań na desce...), temperatura na zewnatrz ok.15 C. Dodam jeszcze, ze bylo czuc straszny gorąc spod maski... Czy mial juz ktos taki przypadek? Co to moglo byc? Skad taki skok cisnienia? Zawiesił się termostat? Wentylator sie nie wlaczyl? Czujnik temperatury plyny chodniczego zglupial? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  10. Przed wymianą siłownika proponuję pociągnąć kilkukrotnie za awaryjne otwieranie klapki (czerwona linka). U mnie pomogło i siłowniczek odżył. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. Cześć Podepnę się pod temat... W moim przypadku samochód (MMI 2G High) nie pobiera książki telefonicznej z telefony (Samsung Galaxy S8). Numery wyświetla normalnie tylko bez nazw... Wczesniej nie było problemu z innymi telefonami. Można to jakoś "naprawic"? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...