Skocz do zawartości

TOP_TRADE

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TOP_TRADE

Informacje

  • Imię
    MANIEK
  • Miasto
    W-CH

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia TOP_TRADE

0

Reputacja

  1. Co dalej wyjdzie w praniu wałki nówki firmy nie znam przy okazji kazałem wymienić termostat jutro coś więcej się dowiem podjade do chłopa i sie wywiem z olejem juz wiem że wlejemy jednak Motula 5/40 Ps jutro też padnie decyzja co z rozrządem A więc rozrząd będzie nowy olej 5w40 motul czyszczenie egr gruszki (widziałem dzis rozbiurke tych wszystkich rur masakra ile tej sadzy jest tam w środku jak w kominie:) czyszczenie całego dolotu wymiana odmy na nowszą (stara już nie dostępna i dobrze hydraulika febi wałki nowe uszczelki pokrywy bedą nowe marki nie znam widzałem tylko pudełko (niebieskie) nowy termostat też będzie + czujnik temperatury przy okazji (problem miałem że wskazówka po godzinie jazdy ledwie się podnosiła) i teraz panowie najważniejsze auto kupiłem uzywane posiadam od poprzedniego właściciela faktury zakupu nowego zestawu wałków komplet + hydraulika data zakupu listopad 2012 kwota (2499 pln) następna faktura z grudnia 2012 z warsztatu który wymieniał wałki + rozrząd w tej chwili wałki są wymieniane po niecałych 2,5 roku te obecne są w masakrycznym stanie mój mechanik mówił że tak zajechanych nie widział szok. Po robocie mi je odda wrzuce wam fotki na forum ku przestrodze a dlaczego już wyjaśniam tak jak wspomniałem wałki + hydro było kupowane od tej firmy Marka Sp. z o. o. z Jasła po chwili szukania znalazłem że ta firma sprzedaje głównie wałki rozrządu od bardzo dawna znalazłem tez ich na allegro http://allegro.pl/walki-rozrzadu-kpl-hydrauliki-vw-audi-2-5-tdi-v6-i5077932068.html te same wałki są w mojej audi w tym momencie wymieniane na nowe szok że po 2,5 roku nic prawie z nich nie zostało a dlaczego ja już wiem nie ma producenta CAMSHAFT UK to jest ściema poszukałem głębiej po chinach i znalazłem te same wałki http://www.youngstarmotor.com/index.php?_m=mod_product&_a=view&p_id=1922 to tylko jeden przykład jest tego tam u skośnych w cholere ceny za same wałki juz od 200 usd ale jak widać jakość pozostawia wiele do życzenia
  2. Witam autko w warsztacie (wałki do wymiany) posiadam już nowe wałki dzwigienki w czwartek mechanik będzie robił wałeczki a ja mam do was pyatnko jakim olejem go teraz zalać 5w40 to dobry pomysł przebieg auta żekomo lekko ponad 200tys ale w to można wątpić jakim olejem radzicie zalać motorek 2.5 tdi AKN odma też będzie zmieniana oraz filtry ale oleju jeszcze nie kupiłem mechanior wspominał właśnie o CASTROL MAGNATEC SYNTETYK 5W40 Ja wyczytałem że Motul 5w40 jest dobry co przy takim zabiegu co panowie polecacie ?
  3. Prosił bym o pomoc dobrych ludzi możecie polecić kogoś z Wałbrzycha lub ( okolic) potrzebóję zrobić diagnostyke komputerową auta no wiecie skrzynia silnik itd autko świerzo zakupione i chciałbym wiedzieć co trzeba w nim zrobić na poczatek z góry dziękuje pozdrawiam Mariusz Wałbrzych Nie umiem sam wykonac logow i mam pytanie czy ktoś wykona logi w moim AKN. Jestem z Wałbrzycha oczywiście odpłatnie
  4. dzięki za info na sąsiednim forum znalazłem jeszcze taki trik http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=28957&postdays=0&postorder=asc&start=0
  5. Panowie auto już śmiga dużo lepiej został taki mały mankament . Jazda po mieście delikatnie wiadomo miasto daje na(D) i jade mam wrażenie że 1-2 wchodzą ok a z 3 biegu muszę kręcić do 2300 obr / aby wskoczyła 4 jest to bardzo irytujace bo nie ma płynności zmiany stopa delikatnie moze 15% gazu wcisniete i lecimy 1-2-3 zmiany coś koło 1500 obr ale 4 bieg raz na jakiś czas wskoczy przed 2000 obr (BARDZO RZADKO) a czasami musze go depnać mocniej aby wskoczył 4 czasami nawet 2500 obr wiem że tak nie powinno być tym bardziej że w tym przeciaganiu na pewno spalanie jest większe co tam jeszcze może być nie tak wspomne że przed ostatnią wizytą u znajomego mechanika odłaczałem aku na 3h ale chyba to nie ma wpływu jazda dynamiczna ruszam pedał w podłoge istne szaleństwo 2.5 tdi ciągnie jak trzeba kręci wysoko obroty ale biegi zmienia płynnie raz dwa trzy cztery nawet nie wiem kiedy i SETKA przekroczona na zegarach ale jazda delikatna miasto korki ruszamy i tu robi się lipa takie przeciaganie biegu aż po 2500obr mnie niepokoi Panie Hezen jasne że chciałbym wiedzieć jak to zrobić mogę pana poprosić o pomoc autko ma być dla żonki i chciałbym aby chodził tip-top ten tiptronic PS: JA NIE MAM VAGA ALE TEN ZNAJOMY MECHANIK POSIADA
  6. Jestem z Wałbrzycha dolnośląskie Wyśle mój stary konwrter do regeneracji i włoże go do tej skrzyni FTR co jest teraz na aucie chyba nic innego narazie nie wymyśle Robero dziś wstawiłem auto do znajomego co zakładał tą skrzynie po 3 godzinach zadzwonił że pacjent żyje okazało się że w sterowniku skrzyni przycioł się jakiś zaworek czy coś w tym stylu (skrzynia czysta bez opiłków) po naprawie auto już śmiga jak trzeba więc temat skończył się jak narazie pozytywnie jak to mówią pozyjemy zobaczymy na razie jest ok fajnie zmienia biegi nic się nie dzieje oby tak już zostało dziękuje za pomoc pozdrawiam
  7. Zrobie tak rozłacze na minimum 3 godzinki aku i potem pośmigam troche 50-100km zobaczymy może się to jeszcze ułoży jeśli nie to wysłać stary konerter do regeneracji ? czytałem że koszt to 600-700 pln i wtedy wrzucic go do tej skrzyni ? roberto nic się nie zmieniło poza tym mam pytanie jak jade powiedzmy 50-60 km/h i puszcze gaz to obroty spadają mi na 900 czy tak powinno być dodaje gazu i podchodzą powiedzmy w okolice 2000-2500 obr ? postaram się nagrac filmik
  8. Wie Pan co właśnie chyba nie ma sensu wymiana sprzegla bo w mojej starej skrzyni to ono było problemem + kosz od wstecznego miedzy innymi dlatego kupilem drugi set na podmianke poza tym gośc wzioł 500 pln za podmiane skrzynek wydaje mi sie że nie drogo ale kolejne sciaganie wymiana zużytego nie ma sensu (dodatkowe koszta) stawiam jednak na problem sterownika (komputer) bo ta skrzynka przy manualnej zmianie chodzi super ale na (d) głupieje przydał by się jakiś dobry kolo z komputerem moze to być problem nie związany wogóle ze skrzynką może przepływka, czujnik abs to wszystko jest ze sobą powiązane ale mam problem własnie z vagiem u mnie nie ma fachowców dlatego szukam info na tym forum za co z góry wszystkim użytkowniką z góry dziękuję ps: na pewno pasuje b to jest 1:1 to samo technicznie ale wiem że mój stary jest tez uwalony
  9. skrzynia była z konwrterem wiec wsadziłem komplet dodam że moje auto to a4 b5 kombi 2000r 2.5 tdi 150ps (skrznia była 5hp19etz) a włożyłem od takiego samego silnika razem z konweterem tylko te literki się zminiły na FRT ale szukałem info w necie i te skrzynie są właśnie zamienne
  10. witam panowie w mojej a4 wymieniłem skrzynie z 5hp19 ETZ na 5hp19 FRT stara nie miała juz wstecznego i słabo jezdziła do przodu problemy z biegami kupiłem więc uzywaną FRT (z audi a6 2.5 tdi 150 ps 2001r) został zalany nowy olej filtr Wymiany dokonał znajomy mechanik po podmianie skrzynia przełacza biegi 1-2 ok ale 3-4 musze krecic wysoko obroty coś koło 3tys zmienia dopiero bieg poza tym mam wrazenie że nie spina biegów tak jak powinna na zegarach podświetla biegi normalnie kiedy bawie sie tipem wszystkie biegi wchodzą normalnie ale na(D) skrzynia tak jak by gubiła się długo się zastanawia zamula nie chodzi jak trzeba w sumie działa tak samo jak ta poprzednia z tym że wsteczny wchodzi normalnie wczoraj trochę przegoniłem auto i jadąc pod górkę auto momentalnie osłabło jechałem dynamicznie nagle obroty podeszły po 4 tyś a auto nie jechało tak jak by nie był na biegu stanełem zgasiłem auto i po chwili ruszyłem i wszystko było ok dodam że skrzynka głupieje na zimnym i ciepłym . teraz pytanie do forumowiczów panowie czy po takiej podmianie trzeba coś robić z komputerem skrzyni ? naprawde skrzynka wymieniona a chodzi jak ta stara żadnej różnicy może problem jest gdzie indziej ? czasami (żadko zmienia płynnie koło 2 tyś) zrzuca w dół też bez problemu narazie zrobiłem max 50km na tej skrzynce może to się jeszcze poukłada
  11. może być sprzęgło hydrokinetyczne u mnie też wyje czyatłem duzo na sąsiednich forach o tych drganiach(problemach z szumieniem itd) proponuje zdjagnozować skrzynie sprawdzić stan oleju/ewentualnie wymienić acz kolwiek przy sprzęgle które zaczyna kuleć lepiej je zregenerować i potem wymienić olej w skrzynce ja jestem na etapie wymiany całej skrzyni poszedł mi dodatkowo kosz od wstecznego
  12. Witam mam pytanko do znawców tematu mam problem ze skrzynia moja w aucie to 5hp19 kod ETZ (a4 b5 kombi 2000r 2.5 tdi 150 ps) Problem ogulnie ze skrzynią huczy wsteczny słabo ciagnie slizganie mam ogulnie z nią problemy auto zakupione dosłownie kilka dni temu na zimnym nie było problemów przy zakupie teraz wyszło szydło z wora chce ją wymienić i teraz pytanko do znawców tematu i klubowiczów panowie czy można zamienić tą skrzynke na taką jak w temacie czyli 5hp19 FRT ??? Bez dodatkowych kombinacji ? mój mechanik zrzuca stara wrzuca nową i będzie gitara czy będą jakieś myki np: z komputerem etc ? czy wystarczy tylko zamiana skrzynek Mam na oku tą 5hp19 FRT jest na aucie sprawna smiga jak trzeba ale czy swap tej skrzynki jest mozliwy ? ps: mam już zestaw 7 litrów oleju + filtr uszczelka magnezy cały komplet i odrazu przy montażu tej drugiej skrzynki odrazu bym to powymieniał tak dla pewności i przedłużeniu zywota tej FRT Pomózcie drodzy czy odpuścic szukać takiej samej ETZ bo na remont mnie nie stać dzwoniłem do ASB w 2 miejsca koszt min 3000-4000 tyś z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi. Panowie pomożecie ? znalazłem taki wykaz 11 skrzyń http://google.plauto-czesci/skrzynia-biegow-automatyczna,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,2-5-tdi-150km,5-253-8886-101812.html moja ETZ 1060 030065 wyglada na to że można zamienić na FRT 1060 030101 JAK MYŚLICIE ? i jak panowie wiecie czy podejdzie ta skrzynka ?
  13. OK dzięki za odpowiedz NA co zwrócić uwage przy zakupie felg do mojej a4 rozmiar to wiem 5x112 ale jaki ma być te ET podają na aukcjach rózne rozmiary tego et 45/43/37 itd chciałbym kupić jakieś 17 cali ale nie bardzo wiem jakie ma byc osadzenie ET
  14. panowie moje a4 b5 kombi 2000r czy taka felga będzie pasować ? O ROZMIARZE 8JX17 ET43 5X112 http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/52/58/10/77/5258107736
  15. Wesołych Świąt Mokrego dyngusa Życzy świerzak z Wałbrzycha Mój świerzy zakup (dziś w nocy:) dla żonki A4 B5 2000r kombi 2.5 tdi automat ps: Jeżeli jest taka możliwość prosił bym o pomoc dobrych ludzi możecie polecić kogoś z Wałbrzycha lub ( okolic) potrzebóję zrobić diagnostyke komputerową auta no wiecie skrzynia silnik itd autko świerzo zakupione i chciałbym wiedzieć co trzeba w nim zrobić na poczatek z góry dziękuje pozdrawiam Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...