Skocz do zawartości

adask0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adask0

  1. Audi sprzedana w dobre ręce, autko będzie zdobywać ulice trójmiasta i małego trójmiasta. Temat do zamknięcia. Ze łzami w oczach wyprowadzałem samochód z podjazdu.
  2. Prawdopodobnie wentylator, nowy zamiennik 100-120 pln, używka może tańsza albo w podobnych pieniądzach a nigdy nie wiesz kiedy ten wentylator wyciągnie kopyta. Wyciągnięcie proste za wyjątkiem kabla który idzie wzdłuż chłodnicy z przodu. ---------- Post dopisany 16-01-2013 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2013 at 21:55 ---------- Jestem po wymianie wiatraka, bez podnośnika, czy też kanału nie bardzo jest z czym podchodzić chyba, że na barbarzyńca uciąć kabel i przylutować nowy. 1. demontujemy kanał doprowadzający powietrze, elastyczny plastik i ten przymocowany do przedniej belki 2 wkręty. 2. demontujemy wąż od turbo, dwie opaski. od razu kontrolujemy czy nasze turbo nie wcina oleju, ażeby zrobić sobie miejsca na manewry. 3. odkręcamy wiatrak, jedna śrubka umieszczona na godzinie 11, patrząc od czoła auta. 3. wiatrak jest na zatrzaskach wiec zapieramy sie czymś długim np młotek i przekręcamy w lewo patrząc od czoła auta. 4. wentylator uwolniony, teraz długim śrubokrętem albo czym chudym, długim i sztywnym wypinamy kable, dwie spinki od góry da rade chwycić, kolejne idą pod wiskozą i tu potrzebujemy dostępu z kanału lub podnośnika. kolejne 2-3 spinki i jesteś z powrotem na górze. ściągamy obudowę instalacji elektrycznej http://images.krajoweogloszenia.pl/nlarge/audi_a4_tdi_90_110_km_wszystkie_cz_i_127452.jpg ten plastyk przy zielonym korku. Jak zdemontowałeś to i zamontujesz. Montujesz wiatrak, przekraczasz aby wszedł w zatrzask, wkręcasz jedną śrubkę. przeplatasz kable, składasz węże i plastiki do kupy i gra gitara. Pozdrawiam Jeśli nie będzie szło pisz na PW. powodzenia w pracach
  3. Witam, czy będzie coś w tę sobote? Matarnia ? To byłby mój pierwszy spot, musze się pokazać moją
  4. moje B5 1.9 tdi afn + automat 4 biegowy tutaj taka jazda mieszana 6.1 ON na 100 km trasa w pl 100-130 km/h 4.8 on na 100 km niemieckie paliwo trasa z niemiec 100-140km/h na pełnym baku 1300 km i jeszcze bym pojeździł co daje 4.7 i niżej chociaż na początku (mój pierwszy automat) to w mieście z kilimą, to i z 8 kotłował
  5. mam aluski na lato, to zimowe obuwie. Fotki wnętrza ogarnę jak będzie ładnie blenda już zamówiona, tylko polakierować i na auto.
  6. Witam, oto moje audi, będę prezentował stan obecny jak i zaprowadzane mody których nie będzie zbyt wiele gdyż jestem zwolennikiem oryginału. Auto trafiło w moje ręce przez (przyszłego) szwagra, kolega szwagra przytargał sobie z Włoch wymarzoną A czwóreczkę zrobił w niej zawieszenie hamulce rozrząd. tzw pakiet startowy ponadto wymienił zderzak przód, reflektory na soczewkowe, lampy tył, klapę tył (niestety bez listewki). Wiadomo jak jeżdżą Włosi, auto było poobijane, składając je zamontował i polakierował ładniejsze czt. poliftowe części. Kilka miesięcy później padła skrzynia i auto zmieniło właściciela . Skrzynia z angola i z powrotem na drogę. Licznik w aucie wówczas pokazywał 187 tys przebiegu, a było to trzy lata temu. W chwili obecnej Auto ma 221 tys. i wygląda tak: Auto w domu najpierw służyło jako trzecie, potem jako pierwsze, a teraz można powiedzieć, że jest drugie Trasy Gdańsk-Kraków Gdańsk-Toruń-Poznań Gdańsk-Bochum. Łyka jak chce. Głównie jest używane na trasie Pszczółki - Pruszcz Gdański - Tczew - Gdańsk. Nigdy nas nie zawiodło. Reaktor to słynne 1.9 TDi AFN sprzężone z czterostopniowym automatem, taki zestaw daje się lubić. Spalanie przy jeździe w okół komina czasami przegonie na obwodnicy 6.1 L on / 100 km, w trasie udaje się zejść poniżej 5l. Większe robótki. Ostatnimi czasy próbując zlokalizować piszczenie na zimnym silniku pochyliłem się nad pracującym motorem, wpadła mi podkładka w rozrząd. Szczęście w nieszczęściu, zawory się ostały, przeskoczył jedynie pasek. Przy okazji rozbierania całego przodu, wymieniłem pasek wielokolorowy, napinacze i rolki. Kompletny rozrząd z rolkami i pompą wody. Jak już robić to wszystko, sprawdziłem kompresje cylindrów i kondycje świec żarowych wszystko jest jak najbardziej w porządku. Jeśli przed całą imprezą silnik wydawał mi się pracować b.dobrze. to teraz jest jeszcze lepiej. Co będzie robione? Wiadomo auto ma 17 lat. Ojciec człowiek postawnej postury przetarł lekko boczek, a tapicer zamiast czarnego materiału wszył , jak to mój brat określa, "niebieski polar" Obszycie lub wymiana kierownicy. Wentylator klimatyzacji, chodzi, ale charczy. O reszcie postępów będę regularnie was informował Teraz pozdrawiam i życzę dobrej nocy
  7. Witam, postanowiłem się zarejestrować na forum auta którego jestem fanem i szczęśliwym posiadaczem od 3 lat. Na forum postaram się zdawać fotorelacje z większości robótek które wykonuje przy aucie sam lub zlecam fachowcom. Teraz pokrótce o a czwóreczce. Nadwozie Sedan. Rocznik produkcji 1996 Reaktor 1.9 tdi afn 110km. Skrzynia 4 biegowy automat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...