Skocz do zawartości

marex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marex

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. WIN: WAUZZZ8K8DA027662
  2. Panowie - podacie propozycje cenowe: Audi A4 B8 2.0tdi/136ph CJCB 2012 lift. WIN: WAUZZZ8K*DA027662- lato 17x7,5 et28, zima 16x7 et46. Zmiana hamulców przód tył: 1sza opcja: tarcze + klocki ate seria, (jak kojarzę: przód 314, tył niewentylowany 300) 2ga opcja: tarcze + klocki + zaciski - przód 320, tył wentylowany 300 Kwoty i jak odebrać - na priv?
  3. Czy performance poszedł tylko docisk, czy też tarcza, koło dwumasowe? jako koszt?
  4. co znaczy najgorzej w korkach? Czy pedał jest twardy i przy jakiej konfiguracji? Daj znać - zastanawiam się czy zamiast serii nie włożyć performance
  5. sprawdz najpierw, czy masz sprawna dysze spryskiwacza, tzn czy jest drozna - i jesli tak, to sproboj przeciagnac za pomoca starej rurki laczac tasma stara i nowa - tzw pilot.
  6. ja mialem ten sam problem w bp 1,9 tdi. poradzilem sobie na parkingu pod blokiem. jesli chodzi o problem z zanikiem ustawien - wymienialem akumulator z podtrzymaniem napiecia, tzn mialem takie kabelki z kleszczami, drugi samochod ze sprawnym aku i szwagra do pomocy - poluzowalem klemy podpialem kleszczyki, szwagier trzymal kleszczyki - ja zsuwalem klemy - pamietaj, aby nie zrobic zwarcia, jesli chodzi o wyjecie aku - trzeba zdemontowac pas podszybia przy filtrze pylkowym, odkrecic zacisk i przesunac akumulator zeby wyjac dolna krawedz z kieszeni powodzenia
  7. ja wymienialem teraz wszystkie 4 na nowe sachsa. Po sprawdzeniu okazalo sie, ze po przejechaniu toru przeszkod w postaci exta dziurawej nawierzchni (okolice puszczy biebzanskiej) 1x przod i 1x tyl stracil sprawnosc. zalezalo mi zeby nie zmieniac charakterystyki auta i do moich sprezyn w wersji komfort wybralem gazowo-olejowe sachsy. jest ok. cena w zakladzie oscylowala w granicach 270 zl/szt a wymiana 200 za komplet. mozna wymieniac na gazowe, ale takie sa w aucie mojej kobiety - i jak mam ochote popodskakiwac na wybojach (przy feldze 17') to przesiadam sie na chwile w jej samochod - i jestem wyleczony ze zmiany zawieszenia.
  8. witam, od jakiegos roku uzytkuje a4 avanta - piekna przygoda, choc czasem zdenerwuje.. w trasy super samochodzik, natomiast do pracy zdecydowanie a3 mojej kobietki.. super sztywne zwrotne - no i oba tdi - szkoda ze obie 90km pozdrawiam marex b5 a4 avant 1,9tdi 66kW '97 a3 1,9tdi 66kW '98
×
×
  • Dodaj nową pozycję...