Skocz do zawartości

marex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marex

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marex

0

Reputacja

  1. propozycje cenowe: Audi A4 B8 2.0tdi/136ph CJCB 2012 lift. WIN: WAUZZZ8K8DA027662- lato 17x7,5 et28, zima 16x7 et46. Zmiana hamulców przód tył: 1sza opcja: tarcze + klocki ate seria, (jak kojarzę: przód 314, tył niewentylowany 300) 2ga opcja: tarcze + klocki + zaciski - przód 320, tył wentylowany 300 Kwoty i jak odebrać - na priv?
  2. Panowie - podacie propozycje cenowe: Audi A4 B8 2.0tdi/136ph CJCB 2012 lift. WIN: WAUZZZ8K*DA027662- lato 17x7,5 et28, zima 16x7 et46. Zmiana hamulców przód tył: 1sza opcja: tarcze + klocki ate seria, (jak kojarzę: przód 314, tył niewentylowany 300) 2ga opcja: tarcze + klocki + zaciski - przód 320, tył wentylowany 300 Kwoty i jak odebrać - na priv?
  3. Cześć, Audi A4 B8 WAUZZZ8K8DA027662 Potrzebuję: ZESTAW FILTRÓW KNECHT FILTR OLEJU - OX 188D FILTR PALIWA - KL 596 FILTR KABINOWY - LAK 386 WĘGLOWY FILTR POWIETRZA - LX 2046 Proszę o info: cena/czas oczekiwania. Pozrawiam, Marek
  4. Czy performance poszedł tylko docisk, czy też tarcza, koło dwumasowe? jako koszt?
  5. co znaczy najgorzej w korkach? Czy pedał jest twardy i przy jakiej konfiguracji? Daj znać - zastanawiam się czy zamiast serii nie włożyć performance
  6. mam zapotrzebowanie na wymiane hamulcow (B5 AHU 90ps TDI). jak mozesz, zrob wycene, moze byc na priv. tarcza przod 280x22 ate, 2x klocki przod bez czujnika ate (zacisk lucas) kpl jarzmo do zacisku lucas pod tarcze 280x22, 2x tarcza przod 280x13 ate, 2x tarcza tył 245x10 ate, 2x klocki tyl bez czujnika ate (zacisk lucas) kpl jesli mozesz to podaj mi ceny, gdybym chcial zamienic na 288x25 tarcza przod 288x25 ate, 2x klocki przod bez czujnika ate (zacisk ate) kpl zacisk ate pod tarcze 288x25, 2x z gory dzieki
  7. sprawdz najpierw, czy masz sprawna dysze spryskiwacza, tzn czy jest drozna - i jesli tak, to sproboj przeciagnac za pomoca starej rurki laczac tasma stara i nowa - tzw pilot.
  8. ja mialem ten sam problem w bp 1,9 tdi. poradzilem sobie na parkingu pod blokiem. jesli chodzi o problem z zanikiem ustawien - wymienialem akumulator z podtrzymaniem napiecia, tzn mialem takie kabelki z kleszczami, drugi samochod ze sprawnym aku i szwagra do pomocy - poluzowalem klemy podpialem kleszczyki, szwagier trzymal kleszczyki - ja zsuwalem klemy - pamietaj, aby nie zrobic zwarcia, jesli chodzi o wyjecie aku - trzeba zdemontowac pas podszybia przy filtrze pylkowym, odkrecic zacisk i przesunac akumulator zeby wyjac dolna krawedz z kieszeni powodzenia
  9. ja wymienialem teraz wszystkie 4 na nowe sachsa. Po sprawdzeniu okazalo sie, ze po przejechaniu toru przeszkod w postaci exta dziurawej nawierzchni (okolice puszczy biebzanskiej) 1x przod i 1x tyl stracil sprawnosc. zalezalo mi zeby nie zmieniac charakterystyki auta i do moich sprezyn w wersji komfort wybralem gazowo-olejowe sachsy. jest ok. cena w zakladzie oscylowala w granicach 270 zl/szt a wymiana 200 za komplet. mozna wymieniac na gazowe, ale takie sa w aucie mojej kobiety - i jak mam ochote popodskakiwac na wybojach (przy feldze 17') to przesiadam sie na chwile w jej samochod - i jestem wyleczony ze zmiany zawieszenia.
  10. witam, od jakiegos roku uzytkuje a4 avanta - piekna przygoda, choc czasem zdenerwuje.. w trasy super samochodzik, natomiast do pracy zdecydowanie a3 mojej kobietki.. super sztywne zwrotne - no i oba tdi - szkoda ze obie 90km pozdrawiam marex b5 a4 avant 1,9tdi 66kW '97 a3 1,9tdi 66kW '98
×
×
  • Dodaj nową pozycję...