Skocz do zawartości

konrado13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O konrado13

Osiągnięcia konrado13

0

Reputacja

  1. Witajcie! Mechanik się poddaje: wkładał 2 rożne nowe termostaty ORI, czujniki OK, nie zapowietrzony układ. 70 stopni i ani kreski w gore. Głowice OK. Korek OK.Dla mnie to wszystko jest wbrew fizyce... Skoro On się poddaje to ja chyba też. Jak ktoś z Was drodzy forumowicze bedzie miec podobny przypadek i go rozwiąże- dajcie znac. Niezla łamigłówka.
  2. Napisalem ze termostat wymieniony na oryginalny. Czyli poprzedni (5miesięcytemu wymiana,od początku niedogrzane) oraz ten są walnięte? Nowy ori? Napiszę tak: moja dziewczyna ma corsę A'93. Zero brania oleju, leje benzyne i smiga. Blach juz nie ma, ale w tej korsie nic nigdy nie nawalilo. A tu 7letnie audi do ktorego trzeba dowalac. Wtryski miesiąc temu, pompa, teraz termostat- i nie sposob kupic dobrego? Czy to naprawdę jest loteria?Ludzie, XXI wiek, w kosmos latamy, a termostatu nie umiemy zrobic!!! Reasumując, zakladając, że np. termostat nowy jest OK co to do cholery może byc??!!
  3. W tym momencie nie mam dostepu do VAGA,nie jestem mechanikiem. Czasu brak, ale zamierzam wybrac sie do mechanika.Natomiast chce wiedziec co to moze byc. Pytanie: skoro ostatnio mial 88-90 stopni na vagu, a wskaznik pokazuje 60-65, to czy to czujnik (jak pisalem termostat wymieniony, przed wymiana to samo)? Pytanie drugie- czy walniety czujnik moze byc przyczyną słabego ogrzewania- przy zalozeniu, ze faktycznie ma ok.90 stopni? Bo chyba klimatronik daje temp. wg czujnikow? ---------- Post dopisany 02-02-2013 at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2013 at 08:18 ---------- Panowie i Panie, Proszę o pomoc,bo wątek umarł. Garść informacji: byłem u mechanika, na vagu płyn ma 60-65 stopni, oba czujniki sprawne. No więc wymienił mi termostat na ori. Po złożeniu okazuje się, że dalej kicha-70 stopni łapie, po gazowaniu na 3000 obr w cieplym garazu złapie 90stopni po czym spada do ok.70ciu.W jezdzie po miescie 70 stopni a mrozu nie ma. Uklad nie jest zapowietrzony!! Zaostawilem macherowi samochod, bedzie szukac dalej- sam twierdzi, ze to dziwne. Mam do niego zaufanie, bo widzialem jakie rzeczy robi, na codzien pracuje w aso VW/Audi. Rzecz w tym, ze poprostu zachodze w glowe i nie umiem tego wytlumaczyc, jak to mozliwe, ze czujniki OK, termostat nowy ORI a silnik nadal nie łapie temp. Co o tym sadzicie?? oczywiscie jesli uda sie wyleczyc pacjenta, zamieszcze info co bylo przyczyna niedomagan.tymczasem czekam na sugestie!!!bo ja juz nie mam pomyslow!!pozdrowienia
  4. Witam, Od dłuższego czasu borykam się z problemem temperatury. Silnik wg wskaźnika na szafie łapie 65-70 stopni (również latem). Przy okazji robienia rozrządu wymieniony został termostat, pompa. Problem nie zniknął. Wymieniony został czujnik temperatury (ten na górze, sorry za laickie zwroty), niestety nic to nie dało. VAG pokazuje 90 stopni. Co do ogrzewania- raz grzeje lepiej, raz gorzej,choć jeśli miałbym jednym słowem opisać samo ogrzewanie, określiłbym je jako mało wydajne. Jeśli się nie mylę, w moim autku są dwa czujniki temperatury. Więc pojawia się pytanie-ten drugi jest walnięty, czy może sam wskaźnik szwankuje? Pozdrawiam! ---------- Post dopisany 17-01-2013 at 15:13 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 10:08 ---------- CZy ktoś ma jakiś pomysł?
  5. Witam wszystkich użytkowników!! Nazywam się Konrad, jestem z Warszawy. Posiadam A4 B7 2.5 TDI '2005. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc! Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...