Skocz do zawartości

genie

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O genie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia genie

0

Reputacja

  1. genie

    Błąd 00256

    dopiszę, żeby było dla potomnych... Wymieniłem czujnik ciśnienia na 4h0 959 126 a (zanabyty w aso) i wygląda na to, że moje problemy z klimą się zakończyły wreszcie nic się nie wyłącza... Da się wyregulować temperaturę i generalnie jestem zadowolony. Jedyne co... To wraca mi błąd 1592(0x0638):64 czujnik jakosci powietrza -g238- brak sygnalu/komunikacji lamp off czujnik już wymieniałem więc może coś z okablowaniem... Tyle że to już nic pilnego więc będę szukał jak będę mieć chwilę czasu. A jaki miałeś wczesniej? Ok0? 8e0959126
  2. genie

    Błąd 00256

    Dopiszę, żeby było dla potomnych... wymieniłem czujnik ciśnienia na 4H0 959 126 A (zanabyty w ASO) i wygląda na to, że moje problemy z klimą się zakończyły Wreszcie nic się nie wyłącza... da się wyregulować temperaturę i generalnie jestem zadowolony. Jedyne co... to wraca mi błąd 1592(0x0638):64 Czujnik jakosci powietrza -G238- Brak sygnalu/komunikacji Lamp OFF Czujnik już wymieniałem więc może coś z okablowaniem... tyle że to już nic pilnego więc będę szukał jak będę mieć chwilę czasu.
  3. Może źle się wyraziłem... Nie wiem czy jest to oszczędne chipowanie... po prostu przed programem poprosiłem Witka żeby zrobił tak żeby nie dymiło i żeby mi się samochód nie rozsypał Zapewne dało by się wyciągnąć troszkę więcej ale nie wiem co na to DPF. Robiłem tylko program... to pokazuje, że to faktycznie dokładnie ten sam silnik co CAGA... btw. to jest przyrost km 50% w stosunku do danych z fabryki natomiast uzasadnienie Witka tego, że to bezpieczne było takie, że to przecież ten sam silnik co CAGA które mają w serii trochę więcej niż 143 km więc to tylko dwadzieścia parę procent przyrostu To dostaniesz na pewno... a poniżej tych prędkości też będzie zdecydowanie lepiej. DPF został i pewnie pozostanie dopóki nie będzie sprawiał problemów... przez te 8 tyś km od programu (z czego z 3 tyś km to szybkie trasy reszta to Warszawa) ze dwa lub trzy razy mi się wypalał (to małe automagicznie wypalanie bez świecenia kontrolkami). Generalnie staram się jeździć tak żeby jak najrzadziej musiał się wypalać. Różnicy w spalaniu nie zaobserwowałem... tak naprawdę spali tyle ile będę chciał... w tasie zdarzała mi się średnia 5.5 (średnio szybka dwupasmówka + jednopasmowa droga przez miasteczka, wsie itd) oraz 9 (szybka jazda autostradą). W mieście mogę mieć 6.5 a mogę i 8.5... Przy dystrybutorze zwykle wychodzi 7 z haczykiem. Noo... Zadzwonie, zadzwonie... ale pierwszy raz widzę żebyś odsyłał kogokolwiek w celu doinformowania do kogoś innego. Porostu myślałem że o A4 B8 wiesz wszystko Myślę, że wie... ale nie powie
  4. Mam tak jak ty CAGC (120 KM)... po zmierzeniu okazało się, że w serii było 129,2 KM @ 3210 rpm i 312,4 NM @ 2221 rpm. Po programie u Witka jest 182,2 KM @ 3839 rpm i 393,9 NM @ 2260 rpm (jak uda mi się namówić dziś do pracy skaner to wrzucę kreski) - jak byłem w R-Performance to zaznaczyłem, że bardziej zależy mi na tym żeby auto się nie posypało niż na maksymalizowaniu osiągów. Od programu zrobiłem trochę ponad 8 tyś km i jak na razie zero problemów ze sprzęgłem i z DPF'em - generalnie samochód lata jak marzenie (poza tym, że pali trochę oleju ale o tym pisałem już w innym wątku). Wprawdzie na starcie trochę jak dla mnie nadal brakuje (jestem przyzwyczajony do jazdy japońską wolnossącą benzyną ze zmiennymi fazami rozrządu - zaczyna to jechać od 4400 rpm... a 100km/h jest na dwójce - obecnie przy 4400 rpm mam odcięcie ) ale to co się dzieje powyżej 140 to bajka w porównaniu z serią... jedzie i nie zamierza przestawać przyspieszać... przy 220 km/h zrezygnowałem bo byłem na zimówkach
  5. genie

    Błąd 00256

    W środę przyjechał mi czujnik jakości powietrza na wymianę... oczywiście nie pomogło błędy wróciły... No i właśnie sobie sprawdziłem, że jełop, który mi dłubał w samochodzie w styczniu wkręcił mi zły czujnik (dostałem ostatnio potwierdzenie, że czujnik był wtedy wymieniany). Mam 8E0959126 (chyba, że to jest to samo). Edit: Coś mam wrażenie, że te problemy z klimatyzacją w naszych samochodach nie wynikają z konstrukcji tylko z naszych oszczędności (pojadę do pana Heńka a nie do ASO) i z umiejętności Heńka (inny czujnik? eeee tam... gwint pasuje to se wkrencę... grunt żeby czymś dziurę zapełnić ) Rozumiem, że te dwa podane można stosować wymiennie?
  6. genie

    B8 TrOOOOp

    Też się nad tym zastanawiałem kilkanaście dni temu. Poprzedni właściciel woził jak niżej ... ... ale wystarczy chwilkę ruszyć makówką, aby uświadomić sobie że w razie draki może to być bardzo fatalnym miejscem z racji potrzebnego na tę czynność czasu - zwłaszcza jeśli bagażnik będzie załadowany. Chwilowo gaśnicę wożę za wspomnianym wyżej boczkiem z siateczką - gaśnica była w kartoniku, więc ładnie się tam wpasowała. Docelowo chciałbym ją zamontować gdzieś w zasięgu ręki z przodu. Niestety nie znalazłem nigdzie fabrycznego miejsca instalacji, więc albo będę wiercił otwory na uchwyt ... albo jak w A3 będę woził w schowku - drugą i tak zawsze wożę w skrzynce w bagażniku. Mam kumpla strażaka i już mnie kiedyś przekonał, że taką gaśnicą jak mamy w samochodach to mogę sobie co najwyżej w kiepa psiknąć a żeby mieć szansę cokolwiek zgasić to bym musiał ze 20 takich wozić Ale mimo wszystko jakiś spokój ducha taki sprzęt daje więc nie chcę jej jednak tak głęboko chować... mam dojazdówkę więc u mnie miejsce koło akumulatora zupełnie odpada. Przyglądałem się montażowi pod fotelem pasażera ale widzę, że przy maksymalnie opuszczonym fotelu chyba też tej gaśnicy nie wyrwę Ktoś ma tak zamontowaną i może zrobić zdjęcie (samemu zaczepowi ze zdjętą gaśnicą)?
  7. genie

    B8 TrOOOOp

    btw. widzę, że chyba kupowałeś u nich ten tuner DVB-T... przynajmniej opis przy twoim samochodzie pokrywa się z tym czym handlują działa to w miarę sensownie bo poważnie rozważam zakup do MMI 3G? przy okazji ponowię pytanie jako, że poprzednim razem dopisałem je edytując posta i chyba zaginęło w czeluściach internetu... gdzie wozicie gaśnicę? (może jest jakieś dedykowane miejsce w B8) bo ja mam póki co w tej siatce we wnęce bagażnika ale raz na jakiś czas wypada i się telepie po bagażniku na bardziej dynamicznych zakrętach
  8. Jak odpiąć tę kostkę (4B0 972 883 A)... bo już z 15 minut się z nią mocuję Edyta mówi, że wziąłem płaski śrubokręt i sobie poradziłem... ale dziwnie dużo siły musiałem w to włożyć.
  9. genie

    B8 TrOOOOp

    Pysznie to teraz nie wiem co gorsze... rok temu jak jechaliśmy znad morza to miałem ochotę sam wysiąść albo wysadzić starszą jak już się obudziła... trzy godziny naprzemiennego jęczenia i wycia z przerwą na siku
  10. genie

    B8 TrOOOOp

    Szukałem MMI 3G więc nie znalazłem
  11. genie

    B8 TrOOOOp

    dzięki... pytałem ich ostatnio o montaż monitorów w zagłówkach (albo to zrobię albo mnie dzieci zamordują w czasie jazdy na wakacje) a o mapy zapomniałem i miałem właśnie dzwonić
  12. genie

    B8 TrOOOOp

    Mam nadzieję, że ASO robiąc update navi w MMI 3G nie update'uje przy okazji wszystkich sterowników? nie chciałbym stracić programu a strasznie chodzą za mną nowsze mapy... Obecnie jest w ASO promocja i wychodzi niewiele drożej niż u różnych magików z alledrogo. tzn. ile to kosztuje Oferta sezonowa 2013... 860 PLN więc nadal nie tanio... ale samochód na firmę więc robi się sensownie. Jak macie kogoś tańszego kto zrobi update do 2013 to chętnie skorzystam
  13. genie

    B8 TrOOOOp

    Mam nadzieję, że ASO robiąc update navi w MMI 3G nie update'uje przy okazji wszystkich sterowników? nie chciałbym stracić programu a strasznie chodzą za mną nowsze mapy... Obecnie jest w ASO promocja i wychodzi niewiele drożej niż u różnych magików z alledrogo. Przy okazji... gdzie macie u siebie gaśnice... irytuje mnie bo mi miota nią po bagażniku jak szatan
  14. ok... dzięki bo już prawie kupiłem czujnik ciśnienia
  15. hmmm... teraz widzę, że nie do końca precyzyjnie napisałem... jak za drugim razem odpaliłem samochód i klima działała to błędów nie było... jak te dwa (bez błędu czujnika jakości powietrza) pojawiły się klima znów przestała działać czy więc na pewno chodzi o G238 - ten błąd nie pojawił się gdy klimatyzacja przestała chłodzić? tyle, że jak czytam jak G328 działa to w sumie objawy pasują (wyłączenie gdy się zatrzymuję) jeśli to czujnik jakości powietrza to jak się do niego dobrać (gdzie jest i czy osoba nie naprawiająca na co dzień samochodów sobie poradzi )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...