fishiart
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O fishiart
Osiągnięcia fishiart
0
Reputacja
-
Naprawa uszkodzonego zamknięcia podłokietnika...
fishiart odpowiedział(a) na alest temat w Audi A4 B6/B7
podłączam się do pytań.. jak właściwie zdemontować górną część podłokietnika od dolnej.. moja ma ułamany zawias, który dokleiłem.. podczas próby montażu "na wcisk" zawias pękł znów w tym samym miejscu. nie widzę zatem możliwości założenia tego elementu bez jakiegoś patentu.. pytanie moje zatem brzmi: jak to założyć rozbierać cały podłokietnik czy nie rozbierać.. co do tego plastiku zamykającego nasz podłokietnik to u mnie już go nie było jak auto kupiłem.. wystają tylko kawałeczki plastiku ze środka pokrywy niestety -
witam przy okazji prac związanych z siłownikiem zamka tylnej klapy zainteresowałem się nie działającym spryskiwaczem.. no i okazało się w moim przypadku, że cieknie mi instalacja na wysokości uchwytu tylnej klapy.. dokładniej w tej gumowej rurce co kable w niej są poprowadzone pomiędzy kabiną a klapą.. nie bardzo wiem jak się do tego dobrać.. znalazłem w ETCE numer części (wężyka) ale co dalej.. jak to wymienić?? a może zamiast oryginalnego wężyka wstawić inny jakiś wiek ktoś.. czy ktoś już to robił? pozdrawiam
-
Witajcie Dziś zakupiłem siłownik na szrocie.. od sedena.. różni się odrobinę wyglądem ale pasuje oczywiście do mojego avanta.. z rozpędu podłączyłem dokupiony mechanizm i.. masakra.. ten sam problem co oryginalnie w moim siłowniku.. krew mnie zalała bo zapłaciłem za to ustrojstwo 20 Euro. dorobiłem zatem kolejną blaszkę z innego materiału i umieściłem w dokupionym silniczku.. no i działa!! w związku z tym, że mam teraz dwa siłowniki to postanowiłem wykonać mały eksperyment i do mojego starego silniczka dorobiłem nową blaszkę z materiału, który odniósł sukces z nowym siłownikiem.. efekt był lepszy niż z poprzednimi blaszkami, aczkolwiek silniczek znów się zaciął tylko, że w innej pozycji (wyjściowej).. po rozebraniu siłownika w tejże pozycji zaciętego okazało się, że to silniczek sam w sobie się zaciął a blaszka lekko zmieniła lokalizację (około 1mm się wysunęła z jednej strony) może zatem powodem takich zblokowań jest przesuwająca się w środku silniczka blaszka..?? Walcząc z tym mechanizmem przez ładnych kilka godzin doszedłem do kilku spostrzeżeń: - materiał z jakiego dorabiamy "blaszkę" ma znaczenie. - kształt naszej "blaszki" też ma znaczenie - raczej nie powinna mieć swobody ruchu - moja blaszka, która w końcu dała radę ma lekkie wgięcie na środku co powoduje zatrzaśnięcie się jej na tych złączach pomiędzy które ją mamy umieścić. - wydaje mi się, że każdy silniczek może minimalnie różnić się mocą i tak sobie myślę, że można by próbować korygować ją naciągiem sprężyny w siłowniku. Naciąg w stanie oryginalnym idealnie sprawdza się z oryginalną mocą silniczka, a nasza blaszka ją chyba zmienia w stopniu jakimś. Dużo tych zmiennych ale może kilka prób z różnymi "blaszkami" i naciągiem sprężyny da oczekiwany efekt. Pozdrawiam i życzę powodzenia Konrad
-
Witam właśnie uporałem się z rozebraniem tapicerki, rozmontowaniem siłownika, dobraniem się do blaszki w silniczku, docięciem takiej na wymiar (użyłem kawałka blaszki z zaślepki od komputera stacjonarnego.. poskładałem to wszystko i klapa.. siłownik faktycznie otwiera zamek..ale niestety z taką siłą, że blokuje się i pozostawia zamek w pozycji otwartej. czy miał ktoś taki problem.. czy powodem może być użyty do wycięcia nowego elementu materiał..?? niby blaszka to blaszka.. ale może jakieś właściwości przewodzenia prądu mają znaczenie w tym elemencie, który tu musimy wymieniać..