Skocz do zawartości

adam19-1990

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam19-1990

Osiągnięcia adam19-1990

0

Reputacja

  1. Witam, Zaczęło się od tego że padł mi alternator bosch 90A, kupiłem "nowy" (po regeneracji) prawie taki sam, prawie bo ma 120A i chwilę po wymianie wszystko było ok, kontrolka akumulatora zgasła zaraz po uruchomieniu silnika, ładowanie było. Następnego dnia kontrolka nie zgasła już tak ładnie i szybko, tylko dopiero po tym jak silnik osiągnie temperaturę "blisko" 90 stopni, wtedy dopiero alternator ładuje. Teraz nie wiem czy kupiłem wadliwy alternator, czy podczas montażu uszkodziłem któryś z dwóch niebieskich kabelków wchodzących do alternatora, lub czy są jeszcze jakieś inne możliwości? Pozdrawiam
  2. A jeszcze jakby mi ktoś doradził gdzie najlepiej kupić przez internet te części i jaką firmę wybrać to byłoby całkiem super
  3. Witam, panowie czy przy wymianie tarcz z klockami z tyłu to jakaś trudna operacja? Czym się różni od wymiany przednich tarcz? pozdrawiam
  4. Dzięki bediks to była pompa wody, o dziwo mechanik stwierdził że to jeszcze oryginalna, piszę o dziwo bo przebieg 250tys. Na szczęście nic więcej nie ucierpiało i po wymianie pompy, samochodzik jeździ jak należy:) pozdrawiam
  5. Witam, od jakiegoś czasu mam problem z układem chłodzenia, zaczęło się od czujnika temperatury, a mianowicie odpalam samochód zimny rano i od razu na zegarach 120 stopni i ostrzeżenie o wysokiej temp lub niskim poziomie płynu. Oczywiście silnik lodowaty, sprawdziłem poziom płynu chłodzącego (w normie) czyli czujnik temp nawalił, zdarzyło mi się to wiele razy więc zacząłem ignorować te ostrzeżenia. Pewnego dnia ruszam w podróż 1600km... oczywiście sprawdziłem płyny itd i wszystko ok, podczas podróży zignorowałem komunikaty o temperaturze dlatego że wiedziałem że czujnik pokazuje błędne inf. Ale dojechałem do domu po tylu km i otwieram maskę a tam.... zbiornik w którym powinien być płyn chłodzący jest pusty . Teraz mogę się domyślać co się stało, ale pewności nie mam. O to co zrobiłem przy samochodzie i co sie dzieję: - zalałem płynem i odpowietrzyłem - płynu nie ubywa, ale brak ogrzewania - wymieniłem termostat - dlatego że dolny wąż wychodzący z chłodnicy i który prowadzi do silnika jest ciągle zimny (ten wąż który prowadzi do termostatu) i bez zmian, po wielu km jazdy przewód ciągle jest zimny a górny gorący i twardy. - wymontowałem termostat - i szok po przejechaniu 60km dolny przewód nadal chłodny ogrzewania nadal nie ma, odnoszę wrażenie jakby płyn stał w miejscu, bo nawet wąż przy nagrzewnicy jest gorący a drugi zimny... Co o tym myślicie? pozdrawiam
  6. adam19-1990

    prosze ocenic logi

    Witam, ja miałem i mam ten sam problem z tym że w tej chwili samochód przyspiesza normalnie ale wczoraj znów to się stało (drugi raz) samochód stracił na mocy tak jak piszesz do 1900rpm słabo, później normalnie i ja zrobiłem to samo co wcześniej przejrzałem wszystkie te wężyki gumowe w okolicy turba i filtra powietrza. za pierwszym razem znalazłem jeden z popękaną końcówką, nie wiem do czego to wchodziło, ale obciąłem 1cm założyłem i pomogło, wczoraj znów to się stało i znów znalazłem kolejny pęknięty, więc też obciąłem, założyłem i autko śmiga jak powinno mam nadzieje że to się już nie powtórzy chociaż wydaje mi się że będzie trzeba wymienić wszystkie te wężyki na nowe i wtedy będzie spokój, to jednak guma a wokół niej jest gorąco i z upływem lat pękają... Mam nadzieje że u Ciebie jest to samo, a nic poważnego, sprawdź dokładnie bo tego nie widać, ja nawet lekko podciągałem wężyki i jak któryś przy niewielkiej sile zleciał to znaczyło że już nie ma szczelności, bo one mają się trzymać dość mocno. pozdrawiam!
  7. A czerwony to znaczy że co? Nie mam pojęcia jaki ma być, samochód kupiłem nie dawno i takim jest zalany do teraz
  8. Witam, kilka dni temu pewien majster zmieniał mi drążki z końcówkami, no i przy okazji powiedziałem mu że mam tak jakby lekki luz na kierownicy i słychać stukanie przy energicznym ruszaniu w lewo i w prawo, to on podkręcił mi śrubę tą taką od dołu maglownicy, widziałem że dość dużo ją podkręcił po czym podczas jazdy kierownica przestała mi odbijać (ale stukanie było nadal), wtedy majster ją poluźnił, i teraz mam wrażenie że stuka jeszcze bardziej. Chciałbym już tylko powrócić do początkowej pozycji tej śruby żeby była tak ustawiona jak na początku, albo lepiej, wie ktoś jak to zrobić? pozdrawiam
  9. Witam, mam mały problem z moją A4, przy energicznym ruszaniu kierownicą słychać stukanie (tak jakby z maglownicy) układ jest zalany czerwonym płynem (nakrętka zbiorniczka jest zielona) czy możliwe że magiel do wymiany? Dzisiaj zmieniłem drążki z końcówkami, ale stukanie nie ustąpiło...
  10. adam19-1990

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Witam, panowie a coś takiego białego, widoczne po odkręceniu korka wlewu oleju, co to jest? Albo czym spowodowane, oczywiście mówię o silniku ALT pozdrawiam
  11. No więc wydaje mi się że rozwiązałem problem... Sprawdziłem wszystko co pisaliście i nic, znajomy mówił coś o jakiejś kostce pod pedałem hamulca, jednak tego nie sprawdzałem. Problem prawdopodobnie sam sobie zrobiłem, kiedyś zaświeciły mi się te kontrolki i dolałem płynu hamulcowego - zgasły, ale... byłem pewny że dolałem go do poziomu "MAX", a okazało się że troszeczkę więcej mi się wlało, spuściłem troszkę płynu strzykawką poniżej poziomu "MAX" i kontrolki zgasły, póki co to cisza i bez choinki na zegarach. Dzięki wszystkim za pomoc! pozdrawiam
  12. Panowie flaszka się wam należy to ten czujnik otwarcia maski już się bałem że coś nie tak z silnikiem... Jeszcze raz dzięki pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...