
darck_18
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O darck_18

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Stargard Szczeciński
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
dzieki wielkie, okazało sie ze zardzewiała masa na rozruszniku.... i o jakich ząbkach mówisz, tych metalowych zapinkach, czy ząbkach wenątrz przewodu ?
-
jasne, ze tak ale jestem 40 km od od domu siedze w pracy i zastanawiam sie co jest nie tak i jak go odpalić aby pojechać lub nawet wrócic do domu, może ktoś ze szczecina jest, lub zna mechanika w szczecinie
-
Witam Opisze swój przypadek. Od kiedy kupiłem audi a5 b7 2.0 TDI 140 km kod blb, to zauważyłem delikatne ubywanie płynu chłodzącego. Jednak jakiś 1 m-c temu podczas trasy wypiął sie przewód od chłodnicy (górny) od razu zjechałem na pobocze kupiłem płyn założyłem przewód i zalałem i do dzisiaj było OK. Jednak po przejechaniu 40 km sytuacja sie powtórzyła, z tym ze dzisiaj wyskoczył dolny przewód od chłodnicy i auto juz nie chce odpalić. I jeszcze jedno pojawia mi sie błąd silnika, podjechałem na komputer jednak zanim mechanik podszedł błąd sam zniknął, i tak jest czesta ikonka silnika sie zapala i gaśnie po jakimś czasie.
-
miałem bardzo podobny problem, i okazało sie ze miałem pęknięty przewód, dokładnie nie wiem od czego ale wyglądał identycznie jak przelewowy, tylko doprowadzał gdzieś powietrze. A obiawy identyczne jak u Ciebie, zero mocy o 0 do 100 chyba w 20-30 s. Koleszka znalazł ten peknięty przewód i go wymienił, i czułem jak by auto miało ze 150 km, moc wróciła, a wiec stawiam na przewód ktory gdzies tam powietrze doprowadza koszt naprawy 20 zł
-
99% na immobilizer, dość częsta sprawa
-
dzieki, ale chce zeby airbag działał normalnie
-
właśnie z zapięciem pasa nie ma problemu, oraz z elektrycznymi lędziwiami, no i tez nie bedzie problemu z matami, ale właśnie chodzi o te poduchy, nie moge ich przełożyć ponieważ sie różnią, i jak teraz podłączyć tą poduche z b6 ?
-
Witam Kupiłem komplet foteli skórzanych z B6, i zapewniano mnie ze bedą pasować, jak sie okazało to nie dokońca. Sprawa wyglada tak. W moich starych sa podgrzewane fotele, a wiec rozprułem swoje i wyciągnąłem maty grzewcze. Dopasowałem je i bedzie dobrze, kostki sa orginalne z mat a więc zero problemu. Natomist te fotele z b6 mają dodatkowo elek. rególację lędźwi, też raczej nie bedzie problemu - znaleść plus i mase i bedzie działało. A teraz zaczyna sie problem ponieważ, instalacja foteli z B6 jest inna niz w B7. Czy ktos ma dostęp do schematów instalacji foteli B6 i B7 ? Fotel z B6 ma : airbag, elekt. sterowane lędźwi Fotel z B7 ma : airbag, elek. podgrzewanie, czujnik zapięcia pasów w klamri (chyba ze jest czujnik w siedzisku, ale wątpie). Mogę jakieś fotki dać. I jeszcze raz prosze o schemat instalacji Foteli z B6 i B7, ponieważ jakoś te kabelki bede musiał połączyć z fotela B6 do kostek z fotela B7. pozdrawiam
-
z matami nie mam problemu, chodzi mi o dopasowanie instalacji foteli z b7 do b6, opis co i jaki przewód jest od czego xD
-
Witam Kupiłem komplet foteli skórzanych z B6, i zapewniano mnie ze bedą pasować, jak sie okazało to nie dokońca. Sprawa wyglada tak. W moich starych sa podgrzewane fotele, a wiec rozprułem swoje i wyciągnąłem maty grzewcze. Dopasowałem je i bedzie dobrze, kostki sa orginalne z mat a więc zero problemu. Natomist te fotele z b6 mają dodatkowo elek. rególację lędźwi, też raczej nie bedzie problemu - znaleść plus i mase i bedzie działało. A teraz zaczyna sie problem ponieważ, instalacja foteli z B6 jest inna niz w B7. Czy ktos ma dostęp do schematów instalacji foteli B6 i B7 ? Fotel z B6 ma : airbag, elekt. sterowane lędźwi Fotel z B7 ma : airbag, elek. podgrzewanie, czujnik zapięcia pasów w klamri (chyba ze jest czujnik w siedzisku, ale wątpie). Mogę jakieś fotki dać. I jeszcze raz prosze o schemat instalacji Foteli z B6 i B7, ponieważ jakoś te kabelki bede musiał połączyć z fotela B6 do kostek z fotela B7. pozdrawiam
-
wymiana wężyków przelewowych rozwiązała problem.
-
Tak powiem Wam z ciekawości bo pracuje akurat w sklepie motoryzacyjnym, że praktycznie nigdy nie uznają Wam reklamacji sprzęgła bądź dwumasy:kwasny: Zazwyczaj odpowiedzi są typu: błędny montaż/wina użytkownika JEBAN... KURW... i nic więcej
-
Witam, umyłem ostatnio silnik i zaobserwowałem wycieki ropy koło świec (dwie ostatnie od podszybia). I tak przy okazji zapytam sie czym może być spowodowana zmniejszona predkość maksymalna. Wcześniej szedł bez problemu tak do 170-180km/h potem już powoli do 210-215 teraz 140-150km/h i juz nie rozpędza sie dynamicznie i dalej bardzo powoli do 200 km/h. Fotki w/w wycieku
-
niestety zapłaciłem za 3 z kolei uszczelniacz, robota w ramach gwarancji, lecz z wielką niechęcią .
-
usterka zlikwidowana, jednak podwinął sie uszczelniacz. Mój "mechanik" (którego juz nieodwedze) powiedział że znalazł sposób na to, aby sie uszczelka nie zawijała jednak nie chciał go zdradzić. Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam