Skocz do zawartości

woo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woo

Osiągnięcia woo

0

Reputacja

  1. A co, masz jakie zastrzeżenia do programu ?? Raczej wątpię bo bryka chodziła ok do czasu.
  2. W między czasie silnik powiedział PA PA, panewki się przekręciły, teraz bryka ma nowy silnik i problem dalej ten sam Poprawione logi 000 s/thpix.php'> 001 us/thpix.php'> 003 s/thpix.php'> 004 us/thpix.php'> 005 us/thpix.php'> 008 us/thpix.php'> 010 us/thpix.php'> 011 thpix.php'>
  3. Proszę o analizę logów, bryka ma wirusa wszystko było OK do momentu jak postało 3 tyg na parkingu Silnik nie wkręca się powyżej 4 tyś pali jak smok (10/100km), brak błędów ?? Boje się że pompa mówi bye-bye ;( 000 001 003 005 008 010 011
  4. Jak wróci z lakierowania to zrobie pomiary i wystawię wykres ale tylko z G-techa, bo do najbliższej hamowni mam 250 km
  5. Wirus jest tylko auto poszło do lakierowania, jak wróci to wystawie nowe logi
  6. nie mam problemów z przeładowaniem bo mam kompa 16 bit map sensor 2,5
  7. Po wielu mękach Audi prawie skończone.... Na dzień dzisiajszy: Wymienione całe zawieszenie przednie - Master-Sport 4 x amory - Bilstein obniżony o 40mm Lampy tylnie CLEAR RED WHITE Gril - FK Wtryski 0,216 EGR zaślepiony Komp 16 bit Nowe Fele FMIC Auto poszło do lakierowania na biało + dach czarny, jak wróci to wystawie fotki.
  8. Troche to trwalo, to wakacje to inne sprawy ale w końcu doprowadziłem audi do porządku i oto nowe logi po wymianie pasków płynów itd. Kąt wtrysku musiał być źle bo pompa była przestawiona o jeden ząbek. Auto ma -kompa 16 bit, -wtryski 0,216, -FMIC, -EGR zaślepiony, czekam teraz na wirusa A to logi: 000 001 003 004 008 010 011
  9. Witam! Dzisiaj zrobiłem parę logów z mojej bryki, Od razu dodam że mam taki kod błędu w sterowniku, 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference Więc w przyszłym tygodniu mam zamiar zabrać się za ustawienie kąta wtrysku według instrukcji na forum. Oto moje logi 000 001 003 010 011 Trochę słabo ciągnie na wysokich obrotach. A to wykres z G-tech, nie wiem czy HP i TQ jest właściwa gdyż nie miałem gdzie zwarzyć samochodu.
  10. woo

    Lampy Angel Eyeys w UK

    Niepokoi mnie tylko to że u innego sprzedawcy te lampy opisane są "suitable for LHD and RHD" http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A4-99-01-Angel-Eyes-Headlights-BLACK-Brand-FK_W0QQitemZ190108508661QQihZ009QQcategoryZ23009QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQcmdZViewItem A zwykle co jest do wszystkiego to jest do niczego.
  11. woo

    Lampy Angel Eyeys w UK

    Odgrzewam Jak myślicie czy te lampy przejdą przegląd http://cgi.ebay.co.uk/Angel-Eyes-HeadLights-Audi-A4-95-99-black-chrome-new_W0QQitemZ250218976334QQihZ015QQcategoryZ23009QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem I czy warto się w to pchać
  12. A4 [b5-1Z] 1.9 TDI 96r Anglik bo mieszkam w Irlandii, na co dzień poruszam się Leon-em 1,6 AKL 2000r. Audi kupiłem tylko i wyłącznie po to by eksperymentować i poszerzyć swoją wiedzę na temat Tuningu i Chip Tuningu, mam zamiar wycisnąć z tego samochodu około 140-150KM lub więcej... Na dzień dzisiejszy to: -A4 [b5 1Z] 1.9 TDI -100tyś mil przebiegu (raczej oryginał, bo tu dopiero od 2004r. kręcą liczniki :gwizdanie: ) -silnik w stanie 8/10, według oceny zaprzyjaźnionych mechaników -zawieszenie obniżone, przytyrane- nawet bardzo -fele 17/215 - nie jeden krawężnik widziały Plan na dzisiaj jest taki: -wtryski ASV ala Aligator -Turbo AWX -komp 16bit + modyfikacje -większe FMIC -pompa - jeszcze nie wiem jaka -nowe zawieszenie -mocniejsze hamulce, wentylowane -nowe fele -popracuje nad wyglądem, nowe lampy, może zderzaki S4 :myśli: itd.. Budżet 2-3 tyś E, plan na 3 miesiące, Większość prac będzie wykonana przeze mnie i zaprzyjaźnionego mechanika. Ecu sczytam KWP2000 plus, modyfikacje dokona ktoś w Polsce na zamówienie, wszelkie efekty będą mierzone przy pomocy G-Tech Pro RR Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam
  13. Witam! Przemek jestem i obecnie mieszkamw w Irl. Od 2 dni jestem posiadaczem (Biołego) bo tak ochrzciła moja żona białą A4 1,9 TDI 1z z 1996r. Audike kupiłem tylko w jednym celu, a mianowicie mam zamiar podszkolić się w temacie Tuningu, a dokładnie Chip-Tuningu, mam zamówione jóż KWP2000 plus i dotego G-tech Pro RR do pomiaru efektów moich eksperymentów. Mam zamiar założyć wtryski ASV ala Aligator,turbo AWX,kompa na 16 bit i pogrzebać w nim, zmienić całe zawieszenie, hamulce, itd.. udało mi się udobruchać żone i mam jakieś 2-3 tyś E na te zabawe, myśle że znajdą się dobre dusze które mi pomogą. Taki mały projekcik, efekty oczywiście będę relacjonował na forum. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...