Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


woo
 Share

Recommended Posts

Witam!

Dzisiaj zrobiłem parę logów z mojej bryki,

Od razu dodam że mam taki kod błędu w sterowniku,

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

Więc w przyszłym tygodniu mam zamiar zabrać się za ustawienie kąta wtrysku według instrukcji na forum.

Oto moje logi

000

000gf2.th.jpg

001

001hk1.th.jpg

003

001hk1.th.jpg

010

010fi3.th.jpg

011

011jz6.th.jpg

Trochę słabo ciągnie na wysokich obrotach.

A to wykres z G-tech, nie wiem czy HP i TQ jest właściwa gdyż nie miałem gdzie zwarzyć samochodu.

gtechpomiar010508zp2.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

To tak autko lekko niedogrzane tylko 85 stopni, kat wtrysku do poprawy a jak zrobisz jeszcze 03 08 i powtórzysz 011 to powiemy Ci resztę :th:

Link to comment
Share on other sites

kat wtrysku do poprawy

Po czym wnosisz ??? :wink4:

Logi niekompletne nie powinny byc analizowane... IMO :)

Zapraszamy ponownie z kompletem logow - wszystko co i jak w temacie o diagnostyce.

Pozdrawiam serdecznie

Link to comment
Share on other sites

Przepływomierz do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Przepływomierz do wymiany.

spokojnie ... najpierw wymiana filtra potem plukanie lmm ... wydawanie kasy pozostawmy na sam koniec .... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Heh, masz rację, ale płukanie i czyszczenie na niewiele się zda.

Chociaż jeżeli kierowca nie odczuwa dyskomfortu jazdy, to na tej przepływce można jeszcze kilka km zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Heh, masz rację, ale płukanie i czyszczenie na niewiele się zda.

Chociaż jeżeli kierowca nie odczuwa dyskomfortu jazdy, to na tej przepływce można jeszcze kilka km zrobić.

zalezy jak mocno [jezeli wogole] obcina gnoj .... stad jak ktos słusznie zauwazyl 008 wymagane ....

Link to comment
Share on other sites

Troche to trwalo, to wakacje to inne sprawy ale w końcu doprowadziłem audi do porządku i oto nowe logi po wymianie pasków płynów itd.

Kąt wtrysku musiał być źle bo pompa była przestawiona o jeden ząbek.

Auto ma

-kompa 16 bit,

-wtryski 0,216,

-FMIC,

-EGR zaślepiony,

czekam teraz na wirusa :palacz:

A to logi:

000

000ff1.th.jpg

001

001pa9.th.jpg

003

003tl2.th.jpg

004

004jb8.th.jpg

008

008ao7.th.jpg

010

010ru6.th.jpg

011

011jo4.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

logi sa OK ...

Link to comment
Share on other sites

Logi jak w ksiazce.... :)

Az dziw, ze takie idealne...

Link to comment
Share on other sites

a według mnie turbo delikatnie przeładowuje kolego jak robiłeś logi czułeś moze jak ci około 2300 obr /min jak by go zmuliło mam identyczny motor i tak miałem jak mi turbo poza 2000mili barów wychodziło[br]Dopisany: 05 Sierpień 2008, 21:54 _________________________________________________bardzo ładnie wstaje ci turbo w przeciwieństwie do mojego

Link to comment
Share on other sites

a to przepraszam nie wiedziałem ale zazdroszczę ci tego turbo u mnie rozpędza sie wolniej niz u ciebie i to czuć a najgorsze nikt nie ma pomysłów na to jak chcesz wątek jest na pierwszej stronie jeszcze zerknij sobie

Link to comment
Share on other sites

a według mnie turbo delikatnie przeładowuje

szukasz dziury w doopie :naughty:.... jest idealnie ... :wink4::good:

Link to comment
Share on other sites

Wirus :evil: jest tylko auto poszło do lakierowania, jak wróci to wystawie nowe logi

a ile wyszlo po wirusie i gdzie wykres ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...