Skocz do zawartości

tasior87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O tasior87

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AZB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ?
  2. Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm.
  3. Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować.
  4. Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach.
  5. Nowe to już niedostępne albo drogie jak się znajdzie. Mogę się wymienić za np. jakieś kolektory bizona w termice
  6. To co SID nie znalazł nowej lewej strony podszybia? Spróbuj może je jakoś opalić albo nałożyć powłokę to kolory się zrównają.
  7. Coś ta chłodniczka zmieniła miejsce, że węże idą górą ?
  8. Te zbędne kilogramy nie są już tak cenne jak kilka lat temu. Chętnie bym się ich pozbył, żeby coś w końcu usłyszeć ten silnik ale wiesz jak jest. Swoją drogą zaraz się zaczną dopierniczać do braków w katalizatorach i będę miał tylko problemy.
  9. Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie... Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry. W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu. Wpadły zatem następujące graty: - 2x łączniki elastyczne wydechu - 2x uszczelki za turbinami - śruby mocowania osłon termicznych ASO - śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO - olej Ravenol VSG 75W-90 - simering flanszy w skrzyni biegów - oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO
  10. Co do częstotliwości to się zgodzę ale motul czy volvo to są chyba najczęściej podrabiane oliwy. Sam leję motula do starej Fabii ale robię to bez przekonania. Na forach olejowych często pozytywnie wspominają o Schellu czy nawet Orlenach. Dodatkowo przed każdą wymianą zalewalbym płukanki.
  11. Same nie ale musiało się to najwyraźniej ułożyć. Jak po tygodniu i kolejnym odpowietrzaniu dalej będzie lipa to możesz coś się zgłaszać do Naszego guru. Niemniej jednak mój też trochę wisiał na podnośniku bez przednich i tylnych hebli i wszystko się uspokoiło. Swoją drogą przy odkrecaniu zacisków najlepiej jest odrobinę wcisnąć pedał hamulca. Dzięki temu płyn nie ucieka z układu. Swoją drogą pamiętam jak to auto przytargałeś, a to już 4 lata minęły. Kawał czasu je robiłeś.
  12. Nie strasz chłopa. Też miałem dramat, a po tygodniu heble zrobiły się brzytwy.
  13. Miałem to samo. Pojeździj spokojnie przez tydzień. Tylko uważaj żebyś się nie zapomniał. Po tygodniu na ponowne odpowietrzanie pompy i każdego koła.
  14. A co dalej pedał wpada w podłogę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...