-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O tasior87
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Jarosław
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AZB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ? -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm. -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować. -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach. -
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
tasior87 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nowe to już niedostępne albo drogie jak się znajdzie. Mogę się wymienić za np. jakieś kolektory bizona w termice -
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
tasior87 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
To co SID nie znalazł nowej lewej strony podszybia? Spróbuj może je jakoś opalić albo nałożyć powłokę to kolory się zrównają. -
Coś ta chłodniczka zmieniła miejsce, że węże idą górą ?
-
S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior
tasior87 odpowiedział(a) na tasior87 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Te zbędne kilogramy nie są już tak cenne jak kilka lat temu. Chętnie bym się ich pozbył, żeby coś w końcu usłyszeć ten silnik ale wiesz jak jest. Swoją drogą zaraz się zaczną dopierniczać do braków w katalizatorach i będę miał tylko problemy. -
S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior
tasior87 odpowiedział(a) na tasior87 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie... Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry. W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu. Wpadły zatem następujące graty: - 2x łączniki elastyczne wydechu - 2x uszczelki za turbinami - śruby mocowania osłon termicznych ASO - śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO - olej Ravenol VSG 75W-90 - simering flanszy w skrzyni biegów - oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO -
I jak heble?
-
[B8.5 CPMB] Daily A4 • 2.0 TFSI • 260 hp • S Line • Quattro • 19” • USA
tasior87 odpowiedział(a) na dliwski temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Co do częstotliwości to się zgodzę ale motul czy volvo to są chyba najczęściej podrabiane oliwy. Sam leję motula do starej Fabii ale robię to bez przekonania. Na forach olejowych często pozytywnie wspominają o Schellu czy nawet Orlenach. Dodatkowo przed każdą wymianą zalewalbym płukanki. -
Same nie ale musiało się to najwyraźniej ułożyć. Jak po tygodniu i kolejnym odpowietrzaniu dalej będzie lipa to możesz coś się zgłaszać do Naszego guru. Niemniej jednak mój też trochę wisiał na podnośniku bez przednich i tylnych hebli i wszystko się uspokoiło. Swoją drogą przy odkrecaniu zacisków najlepiej jest odrobinę wcisnąć pedał hamulca. Dzięki temu płyn nie ucieka z układu. Swoją drogą pamiętam jak to auto przytargałeś, a to już 4 lata minęły. Kawał czasu je robiłeś.
-
Nie strasz chłopa. Też miałem dramat, a po tygodniu heble zrobiły się brzytwy.
-
Miałem to samo. Pojeździj spokojnie przez tydzień. Tylko uważaj żebyś się nie zapomniał. Po tygodniu na ponowne odpowietrzanie pompy i każdego koła.
-
A co dalej pedał wpada w podłogę?