Skocz do zawartości

tasior87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O tasior87

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AZB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie ma to jak zacząć nowy rok z przygodami. Szczęśliwego 13-stego stycznia o 5:00 rano po uruchomieniu silnika słychać było bardzo głośno pompę wspomagania. Po dolewce płynu wszystko ucichło i podjąłem próbę pokonania trasy 10km. Finalnie na tej trasie robiłem z 5 dolewek. W drogę powrotną już nie męczyłem pompy i eska wróciła podczepiona na linie. Po wstępnej diagnozie okazało się, że winowajcą był sparciały wąż idący po podłużnicy od magla do chłodniczki na pasie przednim. Udało się dziada zakuć bo dostępność nowego jest żadna. Chcąc mieć jeden problem z głowy zacząłem kompletować kolejne węże z układu wspomagania. Pozostał jeszcze do zamówienia jeden idący od zbiorniczka w stronę pompy. Po jego zakupie będzie montaż nowych elementów. W związku z tym, że po wlaniu płukanki do paliwa pojawiła się pod pełnym obciążeniem jedna czkawka postanowiłem wymienić świece. Zostawiłem już takie jak był założone wcześniej czyli NGK PFR7Q. Szkoda tylko bo stare miałem Made In Japan. Te już są niestety Thailand... Przy wymianie świec sprawdziłem od razu kompresję. Cztery baniaki wykazały 11,5, dwa pozostałe 12,5. Zbierane są jeszcze graty na swap przednich hebli. Padło na leciwe już zaciski ale jak dla mnie ładnie pasują do tego modelu. Na półce leżą już: - zaciski Brembo Z18 - łożyska FAG - piasty z A6 C5 V8 dłuższe o jakieś 6mm Do montażu wraz z jednym elektrozaworem wpadnie również taki wężyk powietrzny Do lakiernika została zawieziona przy okazji lotka na tylną klapę. Niestety nie jest to oryginał Z racji tego, że obecny zbiorniczek robi się już nijaki to dopadłem coś nowego. Jest to duży element pod maską, więc musi ładnie wyglądać.
  2. To zapewne z 2.5 tdi ale tam trzeba ją coś trochę popieścić.
  3. O jakiej wydajniejszej pompie mówisz?
  4. Nową pompe oleju już namierzyłeś? Kolega na grupie sprzedawał jakiś czas temu nówkę ori, a z tego co wiem to ciężko już takie dostać.
  5. tasior87

    B6 by Gwerty

    Dzięki za info. Konkretny efekt daje ta niebieska nić.
  6. tasior87

    B6 by Gwerty

    Ile za taką przyjemność?
  7. Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ?
  8. Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm.
  9. Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować.
  10. Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach.
  11. Nowe to już niedostępne albo drogie jak się znajdzie. Mogę się wymienić za np. jakieś kolektory bizona w termice
  12. To co SID nie znalazł nowej lewej strony podszybia? Spróbuj może je jakoś opalić albo nałożyć powłokę to kolory się zrównają.
  13. Coś ta chłodniczka zmieniła miejsce, że węże idą górą ?
  14. Te zbędne kilogramy nie są już tak cenne jak kilka lat temu. Chętnie bym się ich pozbył, żeby coś w końcu usłyszeć ten silnik ale wiesz jak jest. Swoją drogą zaraz się zaczną dopierniczać do braków w katalizatorach i będę miał tylko problemy.
  15. Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie... Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry. W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu. Wpadły zatem następujące graty: - 2x łączniki elastyczne wydechu - 2x uszczelki za turbinami - śruby mocowania osłon termicznych ASO - śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO - olej Ravenol VSG 75W-90 - simering flanszy w skrzyni biegów - oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...