-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O tasior87

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Jarosław
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AZB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior
tasior87 odpowiedział(a) na tasior87 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nie ma to jak zacząć nowy rok z przygodami. Szczęśliwego 13-stego stycznia o 5:00 rano po uruchomieniu silnika słychać było bardzo głośno pompę wspomagania. Po dolewce płynu wszystko ucichło i podjąłem próbę pokonania trasy 10km. Finalnie na tej trasie robiłem z 5 dolewek. W drogę powrotną już nie męczyłem pompy i eska wróciła podczepiona na linie. Po wstępnej diagnozie okazało się, że winowajcą był sparciały wąż idący po podłużnicy od magla do chłodniczki na pasie przednim. Udało się dziada zakuć bo dostępność nowego jest żadna. Chcąc mieć jeden problem z głowy zacząłem kompletować kolejne węże z układu wspomagania. Pozostał jeszcze do zamówienia jeden idący od zbiorniczka w stronę pompy. Po jego zakupie będzie montaż nowych elementów. W związku z tym, że po wlaniu płukanki do paliwa pojawiła się pod pełnym obciążeniem jedna czkawka postanowiłem wymienić świece. Zostawiłem już takie jak był założone wcześniej czyli NGK PFR7Q. Szkoda tylko bo stare miałem Made In Japan. Te już są niestety Thailand... Przy wymianie świec sprawdziłem od razu kompresję. Cztery baniaki wykazały 11,5, dwa pozostałe 12,5. Zbierane są jeszcze graty na swap przednich hebli. Padło na leciwe już zaciski ale jak dla mnie ładnie pasują do tego modelu. Na półce leżą już: - zaciski Brembo Z18 - łożyska FAG - piasty z A6 C5 V8 dłuższe o jakieś 6mm Do montażu wraz z jednym elektrozaworem wpadnie również taki wężyk powietrzny Do lakiernika została zawieziona przy okazji lotka na tylną klapę. Niestety nie jest to oryginał Z racji tego, że obecny zbiorniczek robi się już nijaki to dopadłem coś nowego. Jest to duży element pod maską, więc musi ładnie wyglądać. -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
To zapewne z 2.5 tdi ale tam trzeba ją coś trochę popieścić. -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
O jakiej wydajniejszej pompie mówisz? -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nową pompe oleju już namierzyłeś? Kolega na grupie sprzedawał jakiś czas temu nówkę ori, a z tego co wiem to ciężko już takie dostać. -
Dzięki za info. Konkretny efekt daje ta niebieska nić.
-
Ile za taką przyjemność?
-
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ? -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm. -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować. -
Audi A4 2.8 APR QUATTRO LY9B Clear S4 Body
tasior87 odpowiedział(a) na Sebalbn temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach. -
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
tasior87 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nowe to już niedostępne albo drogie jak się znajdzie. Mogę się wymienić za np. jakieś kolektory bizona w termice -
Moja eSa - S4 B5 1999 Lift | RNS-E LED | 375/326 | RS4 SATYNA
tasior87 odpowiedział(a) na VRGOOD temat w Audi A4/S4/RS4 B5
To co SID nie znalazł nowej lewej strony podszybia? Spróbuj może je jakoś opalić albo nałożyć powłokę to kolory się zrównają. -
Coś ta chłodniczka zmieniła miejsce, że węże idą górą ?
-
S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior
tasior87 odpowiedział(a) na tasior87 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Te zbędne kilogramy nie są już tak cenne jak kilka lat temu. Chętnie bym się ich pozbył, żeby coś w końcu usłyszeć ten silnik ale wiesz jak jest. Swoją drogą zaraz się zaczną dopierniczać do braków w katalizatorach i będę miał tylko problemy. -
S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior
tasior87 odpowiedział(a) na tasior87 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie... Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry. W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu. Wpadły zatem następujące graty: - 2x łączniki elastyczne wydechu - 2x uszczelki za turbinami - śruby mocowania osłon termicznych ASO - śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO - olej Ravenol VSG 75W-90 - simering flanszy w skrzyni biegów - oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO