Skocz do zawartości

tasior87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O tasior87

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AZB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To zapewne z 2.5 tdi ale tam trzeba ją coś trochę popieścić.
  2. O jakiej wydajniejszej pompie mówisz?
  3. Nową pompe oleju już namierzyłeś? Kolega na grupie sprzedawał jakiś czas temu nówkę ori, a z tego co wiem to ciężko już takie dostać.
  4. tasior87

    B6 by Gwerty

    Dzięki za info. Konkretny efekt daje ta niebieska nić.
  5. tasior87

    B6 by Gwerty

    Ile za taką przyjemność?
  6. Nakładałeś jakieś powłoki po malowaniu ?
  7. Pamiętaj tylko, że korby poddają się przy ok. 650Nm.
  8. Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować.
  9. Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach.
  10. Nowe to już niedostępne albo drogie jak się znajdzie. Mogę się wymienić za np. jakieś kolektory bizona w termice
  11. To co SID nie znalazł nowej lewej strony podszybia? Spróbuj może je jakoś opalić albo nałożyć powłokę to kolory się zrównają.
  12. Coś ta chłodniczka zmieniła miejsce, że węże idą górą ?
  13. Te zbędne kilogramy nie są już tak cenne jak kilka lat temu. Chętnie bym się ich pozbył, żeby coś w końcu usłyszeć ten silnik ale wiesz jak jest. Swoją drogą zaraz się zaczną dopierniczać do braków w katalizatorach i będę miał tylko problemy.
  14. Miało być łatwo i szybko, a wyszło wręcz odwrotnie... Szybkie przespawanie łączników elastycznych wydechu bez rozbiórki przerodziło się w poluzowanie downpipów - majster od spawania miał problem z dokończeniem spawów od góry. W związku z tym, że miałem już wydech rozkręcony stwierdziłem, że jest to odpowiedni moment na uszczelnienie skrzyni przy wyjściu na wał - miałem tam zapocenie. Oringi do tej operacji przeleżały już i tak z rok w garażu. Wpadły zatem następujące graty: - 2x łączniki elastyczne wydechu - 2x uszczelki za turbinami - śruby mocowania osłon termicznych ASO - śruby mocowania osłon przednich przegubów wewnętrznych ASO - olej Ravenol VSG 75W-90 - simering flanszy w skrzyni biegów - oring tylnego dekla skrzyni biegów ASO
  15. I jak heble?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...