-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kazuki

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
NE/Eg
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
- Hamulce w pełni sprawne, niedawno z reszta wymieniany kpl. - temp cieczy na blacie 90, wedlug kompa 85 - dpf jak pisalem sprawny, nie zapchany - komp pokazuje brak błędów Inne ponysly ??
-
Witam, wiem że temat wałkowany 100razy itd, ale trochę od innej strony zacznę, posiadam Audi co prawda a6, ale to nie ma znaczenia bo Silnik 2.0 TDI 140KM BRE Spalanie jest spore, bo przy normalnej jeździe na trasie 100km/h pali 7,5l , a przy prędkościach 140km/h spala koło 8-9l, więc coś jest nie tak ze spalaniem. Od razu mówię, że próbowałem różne paliwa na różnych stacjach i kompletnie nie było różnicy Co już zrobiłem: 1. Zawiozłem pompowtryski pod Gdańsk do kolesia który się tym zajmuje (na forach często polecana firma), chłop po sprawdzeniu stwierdził że podzespoły są w super kondycji, jedynie parametry są rozlatane i przywrócił je do fabrycznych. 2. Przy montażu pompowtrysków oczywiście cały nowy zestaw uszczelek, nowe śruby do wtrysków, no i nowe świece 3. Zawór egr wyczyszczony 4. Dpf sprawny, nie zapchany, sprawdzany kilka razy 5. Olej do silnika był lany Motul, Castrol Edge i Valvoline też nic się nie zmieniło, I teraz proszę sypać pomysły co może być powodem podwyższonego spalania ???
-
Normalnie karcherem, boisz się o lakier podczas mycia, a jak będziesz jeździł to się nie boisz o lakier ?
-
Malowałem z kolegą felgi plastidipem w sprayu, długo jeździł nic nie schodziło. Plastidip tworzy taką jakby gumowa powłokę, ciężko to opisać. Natomiast jeśli chodzi o rysy na lakierze, to jedź na polerkę i raz że kolor auta odżyje, dwa ściągną Ci większość rys.
-
Dziurki można spróbować odkurzaczem parowym, a jeśli skóra mocna wyjechana to podjedź do tapicera on Ci pofarbuje kierownice, u mnie w mieście kosztuje to raptem 50zł, a skóra jak nowa wygląda.
-
Na swoim przykładzie powiem tak, jak miałem a4 b6 przerobiłem ich kilka, były Philipsy white vision czy jakoś tak 100zł za żarówkę - przepaliły się po miesiącu, były Narvy 50zł szt. - też wytrzymały miesiąc. Były xenony hidy, wytrzymały 2tyg. Już myślałem że coś z instalacją nie tak, ale pomierzone sprawdzone i wszystko było ok. Po założeniu najtańszych h7 z cerfura przejeździły aż do sprzedaży, a tylko wsadzałem coś drogiego i się przepalało o.O
-
Brudną skórę umyjesz, ale powycierną trzeba już malować. Na zdjęciach wygląda tylko na brudne więc nie widzę żadnego problemu. Jeśli chodzi o brudną alcantare to odkurzacz piorący i jazda. No i oczywiście środki środki do mycia, kolega odemnie używa środków które kupuje w sklepie typu "Chemia z niemiec"
-
Poszukaj w mieście tapicera powinien Ci pomóc, a jak nie to poszukaj czy masz znajomego handlarz aut, on na pewno wyśle Cie do kogoś kto Ci to podklei
-
Ja jak malowałem siedzenia u siebie, to dawałem do faceta który zajmuje się renowacją skór i on już sam dobierał kolor.
-
Polskie Menu i mapy do nawigacji miedzy zegarami
Kazuki odpowiedział(a) na PabloD-vine temat w Audi A4 B6/B7
Więc tak, na początku wielkie dzięki dla kolegi Fido, który podesłał linki do czego trzeba. Ogólnie cała operacja kosztowała mnie 4zł (2 płyty cd: Fuji i Verbatim) i jakieś 30min łącznie z nagraniem płyt i wgraniem ich w samochodzie. -
Polskie Menu i mapy do nawigacji miedzy zegarami
Kazuki odpowiedział(a) na PabloD-vine temat w Audi A4 B6/B7
Dorzucę 3gr, mam kolorowy fis i miałem wszystkie komunikaty po dojczlandowemu, ale wystarczyło podpiąć kabel i seryjnie jest dostępnych kilka języków, obecnie mam komunikaty po angielsku i ta opcja mnie już robi, bo przynajmniej wiem która żarówka się przepaliła a nie musze szukać w google. Co do spolszczenia menu małej navi, to może ktoś ma już nagraną płytę która chodzi ? I moglibyśmy ją uczynić płytką przechodnią ? -
Dzięki kolego za pomoc, zmiana stron obudowy załatwiła większość problemu, po dosunięciu łokcia do przodu i dokręceniu nakrętki wszystko śmiga.
-
Zdjęcie tego nie odzwierciedla, ale odstawał z 7mm?, teraz jak zamieniłem strony obudowy to trochę mniej. Taki kupiłem :/ chyba fabryczne, szczególnie że ma też dziury na tel. Nawet jeśli wycinał, to przyznam że ta łapa tak na styk przechodzi przez otwór więc wydaje mi się że za duża jak coś nie jest. Chyba z b7, bo chłop miał wszystko z b7. Z resztą jest w stanie idealnym kompletnie zero przecierki, więc wszystko wskazuje na b7. Jutro dokręcę łapę na maksa i zrobię ponownie zdjęcie.
-
Dodałem zdjęcia na inny hosting, mam nadzieje że teraz działają. Plastiki obróciłem stronami, i tak jakby jest troszkę lepiej ale dalej jest szpara, spróbuję jeszcze dokręcić mocniej nakrętkę, może to coś zmieni.
-
Rozumiem że chodzi o te elementy nazwijmy to z kółkami ? Aż jutro sprawdzę z ciekawości i dam znać czy pomogło. Zdjęcia powinny działać.