Skocz do zawartości

linkin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O linkin

Osiągnięcia linkin

0

Reputacja

  1. Miałem to samo .Z czystym sumieniem mogę polecić Soto Serwis w Sędziszowie Malopolskim. U mnie był problem z hydrauliką w skrzyni.Naprawa 2500 PLN i trzy dni bez auta. W linku masz namiary.Polecam,mi pomogli. http://www.sotoserwis.za.pl/index.html
  2. Coś mi nie wychodzi ale jak klikam na fotkę to przekierowuje na inną stronę i tam jest w dużym rozmiarze.
  3. Może grzebano coś przy tylnym zawieszeniu. Wjedź na podnośnik i poszukaj oznaczeń (kolorków) na sprężynach. ---------- Post dopisany at 09:13 ---------- Poprzedni post napisany at 09:11 ---------- Na tyle mam niebieski i różowy 8E0 511 115 DJ. Z tego co udalo mi się rozkminić to jest to oryginał 1BE kat. wagowa 8. Wygląda tak jakby po prostu sprężyny klapnęły z wiekiem. Dodam jeszcze że te gumy pod sprężynami (chyba łoża sprężyn) nie wyglądają już za dobrze. A wygląda to tak. Chyba coś za nisko jak na 1BE.
  4. Witam wszystkich. No to może ja też się pochwalę. Auto: A4 B6 (FWD) Nadwozie: Avant Silnik: AVF 131KM (2004) Skrzynia: GJA (Multitronic) Kategoria wagowa osi przedniej: 0JG Kategoria wagowa osi tylnej: 0YH Zawieszenie: 1BE LP (lewy-przód): 648mm PP (prawy-przód): 642mm LT (lewy-tył): 628mm PT (prawy tył): 625mm Ilość paliwa: full W bagażniku pełny zapas. Koła 205/55 R16 A teraz prośba o pomoc. Co mam wymienić żeby to jakoś wyglądało. Przód jest całkiem nieźle , mogło by być 1 cm wyżej, ale tył to jakaś masakra. Z tego co czytam na forum to tak nisko tyłu chyba nikt niema. Dodam tylko że w przyszłym tygodniu wymieniam amory z tyłu (wylały). Może ktoś z was doradzi jakieś sensowne springi, może być nawet komplet. Myślałem o Eibach Pro Kit -30mm z seryjnymi amorami. Prawdopodobnie wtedy autko stalo by nawet trochę wyżej jak mam teraz. Gdyby autko stało jak u Bartaka (ok.660 mm) na wszystkich kołach byłbym happy. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
  5. Kolego,u mnie ten sam problem. W S-Line Avant tył siedzi dużo niżej niż przód. Drażni mnie to do tego stopnia że planuję nawet przejście na seryjny zawias 1BA albo jakiś gwint który podniesie autko o jakieś 2-3 cm.
  6. Dołącze do pytania . W swojej B6 mam felgę 7.5x17 ET 56 i oponki 225/45. Jaki dystans proponujecie? Czy 20mm będzie git? Znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/dystanse-20mm-audi-vw-57-1-5x112-5x100-sruby-i2262410300.html ale boję się że to jakiś "plastik" i przy ostrej jeździe pogubię koła :-))
  7. Dzięki kolego. Już przeniosłem.
  8. Witam. Ma może ktoś doświadczenia z tym serwisem? Firma mieści się w Sędziszowie Malopolskim. http://www.sotoserwis.za.pl/index.html
  9. linkin

    Zadusić Multitronic?

    Na dniach spróbuje poszukać jakiegoś czarowinka z Vagiem i zrobić diagnozę. Może wrzucę wydruk na forum to zobaczymy. Będe wdzięczny za analize.
  10. linkin

    Zadusić Multitronic?

    tzn? Co tam mogło paść i jakie mogą być koszta?
  11. linkin

    Zadusić Multitronic?

    Dzięki koledzy za sugestie. Na razie przesiadłem się na ręczną zmianę biegów i próbuje nauczyć multitronic mojego stylu jazdy. Zobaczymy co z tego wyniknie.
  12. linkin

    Zadusić Multitronic?

    Kupiłem to auto 2 mięsiące temu i zdążyłem przejechać 6 tys.km. Teraz mam na liczniku 172 000 km (PODOBNO) . A tak z innej beczki czy może ktoś polecić jakiś dobry interfejs Vag do mojej A4 2004r, w rozsądnych pieniądzach ,żebym mógł sam zdiagnozować skrzynie biegów?
  13. linkin

    Zadusić Multitronic?

    Właśnie jestem świeżo po wymianie oleju w skrzyni biegów i zrobieniu adaptacji (ręcznej ponieważ jeszcze nie posiadam Vaga). Skrzynia pracuje lepiej,już nie gaśnie przy ruszaniu pod górę ale pozostał problem z szarpaniem. Tak jakby była niezdecydowana na którym biegu chce jechać przy 1600 rpm. Nie wiem czy z 2 na 3, czy z 3 na 4. Dodam tylko że problem ten nie występujje przy jeździe w trybie sekwencyjnym. Ostatnio zaobserwowalem także falowanie obrotów pomiędzy 70 a 90 km/h, jakby uczucie ślizgającego się sprzęgła. Może jakiś problem z hydrauliką?
  14. linkin

    Zadusić Multitronic?

    Witam. Dzisiaj podczas ruszania pod górkę zgasł mi samochód. Do tej pory myślałem że nie możliwym jest zaduszenie auta z automatyczną skrzynią biegów. Stałem na wzniesieniu i trzymałem nogę na chamulcu,gdy chciałem ruszyć puściłem chamulec,wtedy auto lekko się stoczyło do tyłu, dodałem gazu i SZOK.Auto zgasło. Miał ktoś może taki przypadek? Czy może jest to pierwsza oznaka jakiegoś problemu za skrzynią albo z dwumasem? Dodam tylko że jest to moje pierwsze auto z automatem i jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
  15. Też za mały. Do tego motoru producent przewidział akumulator 86-90A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...