Skocz do zawartości

Michał80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michał80

Osiągnięcia Michał80

0

Reputacja

  1. jakbym widział swój samochód:grin: takie same objawy , ten sam temat.....
  2. poszedłem po kosztach wisko Febi , czujniki obydwa zmienione , zobaczymy co będzie , wczoraj wisko zatrzymałem łapą przy około 100 stopniach. d*pa blada wisko zmieninie i dalej kłopot. Ale odcięłem zupełnie nagrzewnice i wszystko do normy wróciło. Chyba to w niej jest szkopuł. Bez nagrzewnicy temp 90 stopni i jest git. Po podłączeniu jej temp 100 stopni. Ktoś chce kupić A4 bo nie mogę tematu założyć???
  3. czwarty termostat jest założony , co dziwne jak się zakotłował do 100 stopni , wisko jednym palcem zatrzymałem. Chyba trzeba będzie kupić nowe.
  4. spróbuję zaraz wisko na zimnym zatrzymane , szukam dalej ale moja silna wola już wisi na włosku
  5. nie mam dobrej na podmianę a kupował nie będę żeby się zdegustować....
  6. mam wszystko to samo ale w silniku 1.6 czyli -zimne przewody -raz zimno , raz ciepło w środku -na liczniku temp 90 stopni na klimie 88 -od czasu do czasu ubywa płynu -w płynie nie ma oleju i na odwrót -przed wymianą rozrządu wszytko ok tylko się nie dogrzewał -temp cały czas 70 stopni -czy ciepły czy zimny z rury wydechowej kłęby pary , płyn mierzony spalin brak I teraz to co mnie najbardziej rozbawia bo już mam go dość. Jednego dnia wszystko ok drugiego już nie. Jak jadę zgodnie z przepisami temp. jak kołek na 90 stopniach . Jak lecę i cały czas trzymam do odcinki temp 70 stopni. O co mu chodzi?????????? Uszczelka????
  7. Witam, Michał z Warszawy ,33 latka i lecą. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem A4 1.6 ale to już w innym temacie:wink: pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...