Witam Czy ktoś wymieniał już łożysko wiska w 2.5 TDI AFB?? podpowiadam ze wystepuje razem z osłoną rozrządu dostępne tylko z org i koszt 900; ma ktoś jakieś doświadczenia???
opinia o tych jednostkach popsuta jest dzięki ''uczciwym'' handlarzom wszystkie auta w polsce mają polski przebieg ok 200000km a w realu drugie tyle sam posiadam tą jednostke wymiany oleju i filtrów co 10tys wszystko robione na czas org przebieg i złego słowa o niej nie powiem może tylko to że jest w miare głośna na zewnątrz
chłopaki łożysko jest inne niż to w 1.9 i teoretycznie występuje z kawałkiem "ameliniowej" obudowy o nr 059 121 313 f
wolał bym zdobyć nowe łożysko kupiłem już drugą taką obudowe i łożysko tez padnięte
witam czy ktoś ma pojęcie gdzie można zdobyć łożysko wiska do afb 2.5??????? dodam że w serwisie występuje z całą obudową rozrządu nr 059 121 313F za grubą kasę :/
witam miałem podobny problem w 100 z 2,6 motorem i przerobiłem instalacje przy kompie tzn. zamieniłem styk 30 na 15[br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 18:16_________________________________________________jedyny minus to to ze ECU nie pamiętał błędów
:> witam zakładaj to koło i nie myśl o tym że łożyska będą padać nie ma takiej opcji :> ps. ja mam w swojej 18" 8J z oponą 215/35/18 i daje rade pozdro
chłopaki o tych fotelach nie ma co gadać gdyby ktoś szukał środka do B5 sedan/avant na dniach wystawie stan foteli znacznie lepszy, kolor zgnita zieleń [tak mi się wydaje] dedykowane do sedana ale u mnie jezdziły w avancie sprzedaje bo nabyłem RECARO :>