Skocz do zawartości

elkaras

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O elkaras

Osiągnięcia elkaras

0

Reputacja

  1. ehhh Panowie 2,5 TDI w porownaniu z tym co mialem wczesniej to cud miód i malina Wczesniej jezdzilem laguna II 3,0 V6 na automacie bo jakis żabojad wymyslił ze tylko automat ma być Renia bałem sie wyjechać bo nie wiedziałem czy wróce na lawecie czy na kołach A tym przejechałem 20 tyś km (wiem nie duzo) ale nie boję się wyjechac dalej. dwa koniki mi strzeliły, za soba kupe dymu bylo ale wrocilem o wlasnych silach do domu:D w reni nie bylo by to mozliwe
  2. nie takie straszne jak ci sie wydaje:Dpol godziny roboty
  3. sprężarką nie dasz odpowiedniego cisnienia. Max do 8 góra 10 atmosfer nabijesz. Jak klima działa to cisnienie w układzie dochodzi do 30 atmosfer jak nie wiecej. Poszukaj zakładu który nabije ci azotem i dobije do 30 atmosfer. najłatwiej i cena niewygórowana bo u mnie takie sprawdzenie szczelnosci układu kosztuje 30 zł
  4. rozbierałem u siebie n75 i srodek czysciutki ladny i wszystko ladnie pracuje, pierwsze co to rozbieralem n75 stad tyle sie borykalem bo bylem swiecie przekonany ze byl dobry. ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 19:44 ---------- Okazało się ze nie było tak kolorowo jak mi sie wydawało. Ale wpadłem na pomysł by pokręcić trochę sztangą. Trochę ją wydłużyłem i teraz czuć że auto jedzie. Wciskam gaz do dechy i ciągnie jak glupie. Wczesniej muliło jak był pedał gazu do dechy wciśnięty. Jak się trochę pogoda ustatkuje to na vagu będę sztangę ustawiał. Na chwile obecną jestem zadowolniony z przyspieszenia na kazdym biegu ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- poprzedni właściciel chyba coś kręcił lub jego mechanik.
  5. tak ze zmienna geometria. chyba jutro rozbiore zaworek i zobacze co w srodku siedzi, posmaruje, wymyje i zloze a jak problem nie zniknie to zajrze do turbawki co w niej siedzi ---------- Post dopisany 22-03-2013 at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 20:46 ---------- Podmieniłem zaworek N75 z zaworkiem od EGR. Autko chyba odzyło po testowej jezdzie (niestety pogoda u nas nieciekawa wiec nie bylo jak przegonic). Teraz pytanie mam... Czy na tym zaworku od egr podpiertym zamiast N75 mozna jezdzic? EGR zaślepiony a N75 wpięty pod EGR. Gdzieś wyczytałem ze to są takie same zaworki.
  6. No więc tak... Kata nie było ktoś wydłubał wczesniej, Dolot szczelny. Odma również. Dziś odpiałem wężyk podcisnieniowy od gruszki i calkiem inne auto. Dopóki awarii nie zlapie poprzez przeladowanie. Ale ogólnie zbiera się duzo lepiej. i na biegu jałowym zeby go wkrecic powyżej 3 tyś to wcale nie trzeba prosic. Próbowałem podejrzeć pracę sztangi podczas gazowania to tak szczerze jak dodaje sie gazu to nic sie z nia nie dzieje dopiero jak odpusci sie gaz to delikatnie się cofa. Czyzby zaworek N75? ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 19:22 ---------- up...
  7. ale czy jak by dolot byl nieszczelny przed turbulum to czy czasem moc by wracała? do zmiany biegu? Jasne jutro sprawdze szczelność.
  8. Witajcie Panowie po krótkiej przerwie. Niestety ale podmiana przepływki i zaślepienie EGR nic nie pomogło. Macie jakies inne pomysły? ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- Aha i pytanie czy jest w tym silniku cos takiego jak zabezpieczenie przed wysokimi obrotami na biegu jałowym?
  9. ok dziękuję jutro sprawdzę. Powtórzyć wszystkie logi?
  10. Witajcie. Nie bardzo wiem co jest grane, moje podejrzenie padło na przepływkę ale prosił bym dużo mądrzejszych ode mnie o analizę logów. Statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I jeszcze jeden dynamiczny grupy 011 ktory udalo mi sie zrobic jak moc powrociła:D VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ogólnie jest tak,że jak wcisnę pedał od gazu do dechy to kręci się do okolo 3000 obr. Przy biegach 3,4,5,6 czasem jest tak ze jak delikatnie dodaje gazu to łapie cuga i ciągnie ale to po jakiejś chwili. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich.Na imię mam Paweł a moje auto to A4 B5 w sedanie 2,5tdi.Właścicielem jestem od niecałego miesiąca. Pozdrawiam szanownych użytkowników tego forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...