Skocz do zawartości

bajowsado

Pasjonat
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bajowsado

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    S6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bajowsado

0

Reputacja

  1. No jeżeli nie wypiąłeś kostki a cały czujnik z kostką od rurki, to nic Ci taki test nie da, mało tego straciłeś tylko płyn chłodzący ze zbiorniczka i teraz trzeba dolać.
  2. Bo tym nie powinieneś kręcić, tam jest spinka zabezpieczająca kostkę, trzeba ją na bokach ścisnąć palcami i pociągnąć do góry. Tak jak tu na zdjęciu ściskasz dwa boki srebrnego zabezpieczenia i wyjdzie.
  3. Tak, dlatego że zła dawka paliwa powoduje złe spalanie (spalanie stukowe itp.), odepnij na chwilę czujnik temp. i odpal go zobacz czy się coś polepszy czy pogorszy. Generalnie bez komputera to jedyny sposób diagnozy.
  4. Podłącz komputer i wszystko pewnie wyjdzie. Ale ja obstawiam czujnik temperatury silnika, padł i teraz jest zła dawka paliwa i wentylatory chodzą bo są złe odczyty.
  5. A no nie tak, na moje oko padła pompa VP44 przez jej ciągłe zapowietrzanie, nie potrafi wysterować zaworem kąta wtrysku.
  6. yyyy, ale to z linka to nie turbo od 2.5 TDI... Ogólnie turbo z 150 i 180KM jest takie samo.
  7. Aby wyjąć pompę nie trzeba demontować przodu. Wyjęcie samej vp to zajęcie na około 40min do 1.5h max.
  8. Prawdopodobnie napinacze paska micro siadły, kantuje pasek i go blokuje, albo spał i go zmieliło koło pasowe. Mógł też zatrzeć się alternator, kompresor klimy, rolki... Jak nie zdejmiesz pasków i nie sprawdzisz jak pali to się nie dowiesz.
  9. No dokładnie, jedynie trzeba mieć blokady. Nie dawaj komuś kto Ci to będzie robił na marker bo zrobi to zle, dlatego, że do rozrządu trzeba luzować koła zębate wałków.
  10. Już chyba lepiej kupić używkę oryginał. Takie śmietnikowe maxzdziry i inne potrafią jeszcze więcej kłopotów narobić.
  11. Teoretycznie jak już odpalił powinien jezdzić, ale te pompy same się nie odpowietrzają do końca. Najlepszą metodą jest użycie takiej pompki do układów hamulcowych http://allegro.pl/bass-polska-zestaw-do-odpowietrzania-hamulcow-i5810317802.htmlJa tym robię, ładnie zaciąga i dosyć szybko. No, ale pomińmy teraz odpowietrzanie, bo skoro pali to powinna jakoś jezdzić, ten zaworek też trzeba usunąć, sprawdzić gdzie ciągnie powietrze, no i usunąć nieszczelność,może być wadliwy filtr paliwa albo zaworek na filtrze(ten cały podgrzewacz). Najlepiej do testów pomiń całkowicie filtr paliwa i będziesz widział co się dzieje Jak będzie Ci dalej zaciągała powietrze w przewodach to trzeba szukać dalej, aż do skutku. Ja obstawiam 90% że przyczyna leży przy układzie filtra paliwa, pominiesz to i pewnie samochód ożyje. I założyłeś zawór zwrotny 10? Przecież dopływ paliwa w tym aucie jest średnicy 12mm.
  12. Pierwsza rzecz, wywal tą gruszkę i odpowietrz go jak należy. Może być, że ogranicza przepływ i odcina paliwo.
  13. Ja dalej nie wierzę, że wałek nagle się tak przetarł po pęknięciu. Albo jest coś ze smarowaniem albo mocowania wałka na panewkach 1 i 4 były przekręcone, co by wyjaśniało jego pęknięcie. Na zdjęciu widać, że ostatnie mocowanie też jest przerysowane. Może i jestem młody, ale jako mechanik siedzę w tym prawie 10 lat, od małego... I nikt mi nie powie, że takie coś powstaje w parę chwil.
  14. Zastanawia mnie, czemu na pierwszej panewce mocującej jest ten wałek tak mocno pościerany, albo mi się zdaje... A jeśli nie, to chyba oznacza tyle, że ktoś to za mocno poskręcał.
  15. Oczywiście, że grupa BS 004 i gdy na ciepłym wchodzi pozycja Late masz mieć około 2.0ATDC Ciekawi mnie natomiast to, że bardzo skacze u ciebie ten kąt, zastanawiam się czy jest dobrze naciągnięty pasek pompy wtryskowej, czy sam napinacz też jest sprawny. Osobiście już raz tak miałem, że siadł i auto klepało, nie miało mocy, kopciło i źle odpalało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...