-
Postów
109 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Revor

Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
wlkp
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam! Podałbyś wymiary tego oringu bo mam ten sam problem a nigdzie nie mogę znaleźć jego wymiarów???
-
1.8T, 163km, 2005rok, alternator 120A, bixenon, RNSE, PDC przód i tył, reszta raczej tak jak w każdym B7. Wg wlepki J1U 450A i 95ah, czy to nie jest zdecydowanie za dużo? Wszystkie wyszukiwarki na stronach Exide czy Centry proponują 62-64ah... Jaki akumulator w końcu kupować bo całkowicie zgłupiałem...
-
Co radzicie? Trochę przypadkowy zakup dla żony?
Revor odpowiedział(a) na Dreger temat w Na Każdy Temat
Nieźle tym waszym żonom się w d*p... przewraca -
Nawigacja RNS E - odnowienie zużytego wyświetlacza
Revor odpowiedział(a) na tolek85 temat w Audi A4 B6/B7
I ja jestem po regeneracji wyświetlacza - później dodam zdjęcia, a teraz opiszę cały proces. Nie ma potrzeby dużego rozbierania - wystarczy odkręcić wspomniane dwie śrubki po wysunięciu windy i zdjąć samą ramkę. Następnie zetrzeć porysowaną warstwę UV jakąkolwiek pastą lekkościerną - może być k2, tempo, ja użyłem menzerna 300. Gdy już mamy wyświetlacz czysty, ale wpadający w połysk to nic w nim nie widzimy podczas słonecznych dni... Ja zakupiłem matową folię, która nie będzie odbijała światła na stronie 3mk.pl, gdzie docięli mi folię na wymiar - dokładnie tą https://folie-ochronne.3mk.pl/pl/p/Na-wymiar-do-6%2C9-3mk-MATTE/35781. Wymiary żeby się nie gimnastykować z dopasowaniem żeby nigdzie nie było widać przy ramkach krawędzi folii to 143x80 z zaokrągleniem krawędzi 1mm. Efekt? Jest taki jakby nasze RNS-E przed chwilą wyjechało z fabryki, poważnie! Przed: Po polerce pastą: I po naklejeniu folii: -
Witam serdecznie Czy jest ktoś w Poznaniu i okolicy kto pomógłby mi w montażu manetki tempomatu w B7? Głównie chodzi mi o kodowanie, może być też na spocie oczywiście
-
Witam Posiadam w swoim B7 PDC na przód oraz tył, pdc przednie wydaje ładny czysty dźwięk, natomiast tylne tak jakby hmm było troche za głośno rozkręcone i delikatnie głośnik jakby to nazwać harczy? Jest możliwość regulowania głośności buzzera? Dodam, iż przełożyłem mój buzzer do innego auta z grupy VAG - Fabia 2 i tam ten buzer wydawał z siebie ładny czysty dźwięk. O co chodzi?
-
Dobra, to jeszcze pytanie - Motul X-clean czy X-cess? Robić płukankę przed wymianą? I czy płukanka valvoline engine flush będzie OK?
-
Rozumiem. 4 litry mi starczą czy muszę brać bankę 5l? Dostałem jasną odpowiedź jaki olej wybrać, ale jeszcze tylko takie dwoje kandydatów: http://allegro.pl/liqui-moly-top-tec-4100-5w40-5l-2686-certyfikat-i5287969068.html- ten Top Tec mocno różni się od High tech? On by się nie nadawał? a ten http://allegro.pl/motul-8100-x-cess-5w40-5l-certyfikat-galonoleje-i5238865356.html ??
-
http://allegro.pl/millers-trident-5w30-5l-certyfikat-bialystok-i6248438071.html czy może http://allegro.pl/motul-8100-x-clean-c3-5w30-5l-certyfikat-galonolej-i5238865448.html Czy te oleje będą dobre do 1.8T BFB? Oryginalnie lali 5w30 więc dlaczego poprawiać fabrykę i zalewać 5w40? Czy muszę obowiązkowo robić płukankę w przypadku wymiany czy to na 5w30 czy 5w40?
-
Ehhh same zajazdy w Radomiu jeśli chodzi o B6...byłem, zobaczyłem i już tam nie pojadę na pewno... Znalazła się jedna B7 i byłem blisko zakupu, ale jak gość w komisie o nazwie quattro jest cwaniakiem i chamem to każdy samochód od razu brzydnie... W każdym razie już na pewno na szwajcara żadnego nie spojrzę.... Wczoraj kupiłem B7 od niemca, z dwoma kompletami kół, wszystkimi szybami w oryginale, lakierze oryginał i jestem mega zadowolony. Serwis do końca, auto kupione na aukcji ASO Audi bo właściciel brał nowe i zostawił w rozliczeniu. Warto było
-
Dziwi mnie nasze polskie podejście do tematu - ktoś sprzedaje auto to musi być to zajazd, walony z każdej strony albo z kręconym przebiegiem z 350k na 200k km... Na prawdę panowie zmieniacie auta dopiero jak je rozbijecie albo zajedziecie? Nie rozumiem trochę takiego podejścia do tematu A może taki bogaty kraj jak Szwajcaria pojeździ nowym b6 z salonu przez 10 lat, wykręci przebieg 200-220k km benzyna i z chęci wymiany na kolejne nowe auto kupi kolejne ze salonu? Ja sam mam swoje B5 właśnie kupione z Radomia i jestem bardzo zadowolony, trafił mi się uczciwy egzemplarz. Kupno auta z komisu niesie ze sobą pewne profity, prawda? Auto wówczas nie może mieć wad ukrytych i jest o wiele prostsza sprawa chociażby ze zwrotem, prawda?
-
Siema! Zacząłem myśleć o zmianie poczciwego klekota w budzie B5 na B6, moooże B7 z motorem 1.8T Szukając auta z tym motorem i kolejno wymaganiami żeby miało xenon, czy też środek na kubłach (dla mnie środek na podstawowych taboretach to jakaś porażka) wyskakują mi głównie auta sprowadzone ze Szwajcarii... Jak to z nimi jest? Bezpiecznie się w coś takiego pchać? Chciałem też zapytać jaki przebieg mniej więcej jest taki bezpieczny, optymalny dla motoru 1.8T? Po prostu powyżej jakiego przebiegu się w to nie pchać? Bo widziałem już na allegro nawet z przebiegiem 290k km. Ponad to jak już mowa o tych Szwajcarach i modelu B6 to większość fajnych egzemplarzy pojawia się z Radomia... Nie wiem czy zrażać się do takich ofert czy może jednak nie podchodzić do nich z uprzedzeniem?
-
GILI nie narzekam, idzie spać, zwłaszcza jak jesteś wymęczony P.S. Znowu Cię widziałem, tym razem na końcu Komornik na DK5 w poniedziałek, lecieliście dwoma zestawami w kierunku Wrocławia, ja już byłem po robocie i czekałem na zielone już w Audi, chciałem Ci mrugnąć, ale nawet się nie rozglądałeś
-
Ja robię u prywaciarza, który jest podwykonawcą MS i jestem na trochę innych warunkach niż kierowcy zatrudnieni typowo w MS. Ale ogólnie nie jest źle, duży plus za to, że przyjeżdżasz, bierzesz dokumenty od naczepy wraz z CMR'kami, spinasz się i jazda
-
Nie śpimy, lecimy, pracujemy. Teraz wsiadłem na zestaw TGX 440 w kabinie XXL. Mówili: chcesz żyć godnie, idź na chłodnie :grin: