Skocz do zawartości

superbohater

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O superbohater

Osiągnięcia superbohater

0

Reputacja

  1. Środę już sobie zarezerwowałem na logi ;-) Jedna rzecz mnie zastanawia bo po odłączeniu tego przepływomierza kultura pracy bardzo się poprawiła.
  2. Filtr został wymieniony pół roku temu, paliwo chyba dochodzi tylko domyślam się czy Acu to skrót od akumulatora? (Moja niewiedza mnie przeraża ) Podłączyłem VAG'a i temat logów to jest dla mnie coś nowego, ale dam radę ;-) Jedno mnie zastanawia bo mam błąd: 553 Przepływomierz masowy powietrza G70 przerwa lub zwarcie do masy. Co to takiego i za co odpowiada?
  3. Witam Wszystkich  Zwracam się do Was z małą prośbą o pomoc w diagnozie zanim zacznę wydawać moje ciężko zarobione złotówki u mechaników, którzy będą chcieli wymienić mi połowę podzespołów mojego silnika metodą „chybił trafił”. Auto to A4 B6 2.5TDI Avant 2002r. AKE 180KM Quattro manual. Oto, co się dzieje: Gdy jest zimno auto odpala bez najmniejszego problemu natomiast, gdy zrobi się ciepło (około 20 stopni) samochód ma duże problemy z odpaleniem. Po zgaszeniu ponowne odpalenie jest już bezproblemowe no chyba, że postoi kilka godzin to problem powraca. Po odpaleniu z układu wydechowego przez około 20-30 sekund wydobywa się dym koloru biało-niebieskiego (nie zauważyłem ubytków oleju przez rok eksploatacji) Rok temu tych spalin było trochę mniej, trwało to może z 10-20 sekund po odpaleniu. Trzeci objaw to wibracje silnika (coś jak szarpanie), gdy pracuje na luzie po odpaleniu. Czasem występują z większą a czasem z mniejszą częstotliwością. Problem występuje na zimnym jak i na nagrzanym silniku tyle, że w drugim przypadku trzęsie jakby delikatniej. Sporadycznie jest ok i kultura pracy silnika jest taka jak powinna. Odczucie jest takie jakby, co jakiś czas nie dostawał na któryś cylinder paliwa – przynajmniej tak mi się wydaje, ale na silnikach samochodów to ja się nie znam. Podobny objaw można doświadczyć jak utrzymuję obroty silnika na około 2tys. I jadę na niskim biegu wtedy też czuję takie lekkie szarpanie. Świece żarowe zostały sprawdzone i tam jest OK. Podjechałem do jednego „znachora” i na słuch stwierdził, że to raczej nie wtryski tylko pompa, którą może mi zrobić za 2500zł… Szaleństwo bez gwarancji jak dla mnie. Koledzy macie dla mnie jakieś wskazówki, – od czego zacząć?
  4. Jest dostępny w 1 i 5 litrowych bańkach. Wcześniej nie miałem przyjemności korzystać z tej marki. Jeśli chodzi o jeszcze inne oliwy to mam bardzo dobre doświadczenia z firmą Repsol tylko, że testowane w motocyklach a to już inna bajka
  5. Póki co jeszcze na tym Divinolu śmigam i jestem zadowolony. Silniczek pracuje cicho i nie daje powodów do myślenia czy wszystko jest oke
  6. Top Tec 4600 5W-30 Autoryzowany sklep Liqui Moly Tyle, że na Allegro dużo taniej widzę
  7. Pewne źródło to na przykład? Oczywiście mówimy o sklepie internetowym:decayed:
  8. Pewnie masz rację, ale wydaje mi się, że mniejsze jest prawdopodobieństwo trafić na podrobiony LM niż Motul...
  9. Dzięki za pomoc Wybrałem LM Top Tec 4600 5W-30
  10. Witam Wszystkich, To jest moja pierwsza wypowiedz na tym forum więc proszę o wyrozumiałość Posiadam autko z Niemiec, które dopiero co przyjechało - Audi A4 2.5TDI quattro V6 132kW z 2002 rok i jest zalane olejem Divinol PD 5W30. Chcę kupić dobrą oliwę lecz korzystając z wyszukiwarek oleju na stronach producentów najczęściej wynikiem jest norma 504 00/507 00. Śmiało mogę stwierdzić, że im więcej czytam tym mniej wiem Proszę o radę jaką normę powinien spełniać olej do mojego autka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...