superbohater
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O superbohater
Osiągnięcia superbohater
0
Reputacja
-
Kopci, szarpie i słabo odpala w ciepłe dni.
superbohater odpowiedział(a) na superbohater temat w 2.5TDI
Środę już sobie zarezerwowałem na logi ;-) Jedna rzecz mnie zastanawia bo po odłączeniu tego przepływomierza kultura pracy bardzo się poprawiła. -
Kopci, szarpie i słabo odpala w ciepłe dni.
superbohater odpowiedział(a) na superbohater temat w 2.5TDI
Filtr został wymieniony pół roku temu, paliwo chyba dochodzi tylko domyślam się czy Acu to skrót od akumulatora? (Moja niewiedza mnie przeraża ) Podłączyłem VAG'a i temat logów to jest dla mnie coś nowego, ale dam radę ;-) Jedno mnie zastanawia bo mam błąd: 553 Przepływomierz masowy powietrza G70 przerwa lub zwarcie do masy. Co to takiego i za co odpowiada? -
Witam Wszystkich Zwracam się do Was z małą prośbą o pomoc w diagnozie zanim zacznę wydawać moje ciężko zarobione złotówki u mechaników, którzy będą chcieli wymienić mi połowę podzespołów mojego silnika metodą „chybił trafił”. Auto to A4 B6 2.5TDI Avant 2002r. AKE 180KM Quattro manual. Oto, co się dzieje: Gdy jest zimno auto odpala bez najmniejszego problemu natomiast, gdy zrobi się ciepło (około 20 stopni) samochód ma duże problemy z odpaleniem. Po zgaszeniu ponowne odpalenie jest już bezproblemowe no chyba, że postoi kilka godzin to problem powraca. Po odpaleniu z układu wydechowego przez około 20-30 sekund wydobywa się dym koloru biało-niebieskiego (nie zauważyłem ubytków oleju przez rok eksploatacji) Rok temu tych spalin było trochę mniej, trwało to może z 10-20 sekund po odpaleniu. Trzeci objaw to wibracje silnika (coś jak szarpanie), gdy pracuje na luzie po odpaleniu. Czasem występują z większą a czasem z mniejszą częstotliwością. Problem występuje na zimnym jak i na nagrzanym silniku tyle, że w drugim przypadku trzęsie jakby delikatniej. Sporadycznie jest ok i kultura pracy silnika jest taka jak powinna. Odczucie jest takie jakby, co jakiś czas nie dostawał na któryś cylinder paliwa – przynajmniej tak mi się wydaje, ale na silnikach samochodów to ja się nie znam. Podobny objaw można doświadczyć jak utrzymuję obroty silnika na około 2tys. I jadę na niskim biegu wtedy też czuję takie lekkie szarpanie. Świece żarowe zostały sprawdzone i tam jest OK. Podjechałem do jednego „znachora” i na słuch stwierdził, że to raczej nie wtryski tylko pompa, którą może mi zrobić za 2500zł… Szaleństwo bez gwarancji jak dla mnie. Koledzy macie dla mnie jakieś wskazówki, – od czego zacząć?
-
Jest dostępny w 1 i 5 litrowych bańkach. Wcześniej nie miałem przyjemności korzystać z tej marki. Jeśli chodzi o jeszcze inne oliwy to mam bardzo dobre doświadczenia z firmą Repsol tylko, że testowane w motocyklach a to już inna bajka
-
Póki co jeszcze na tym Divinolu śmigam i jestem zadowolony. Silniczek pracuje cicho i nie daje powodów do myślenia czy wszystko jest oke
-
Top Tec 4600 5W-30 Autoryzowany sklep Liqui Moly Tyle, że na Allegro dużo taniej widzę
-
Pewne źródło to na przykład? Oczywiście mówimy o sklepie internetowym:decayed:
-
Pewnie masz rację, ale wydaje mi się, że mniejsze jest prawdopodobieństwo trafić na podrobiony LM niż Motul...
-
Dzięki za pomoc Wybrałem LM Top Tec 4600 5W-30
-
Witam Wszystkich, To jest moja pierwsza wypowiedz na tym forum więc proszę o wyrozumiałość Posiadam autko z Niemiec, które dopiero co przyjechało - Audi A4 2.5TDI quattro V6 132kW z 2002 rok i jest zalane olejem Divinol PD 5W30. Chcę kupić dobrą oliwę lecz korzystając z wyszukiwarek oleju na stronach producentów najczęściej wynikiem jest norma 504 00/507 00. Śmiało mogę stwierdzić, że im więcej czytam tym mniej wiem Proszę o radę jaką normę powinien spełniać olej do mojego autka.