-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kamiltgk

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
:-) jutro go wymienie i zajrze jeszcze raz do pompy paliwa, może coś pomoże:-) Wczoraj dobrałem się do zaworka zwrotnego i okazało się że puszcza w obie strony:-), wymieniłem i zobaczymy co będzie. Przy okazji zwaliłem kolektor ssący obejrzeć te nieszczęsne klapki, takie małe g.... a ile kłopotów może narobić:-)
-
w filtrze Ten czarny plasticzek co jest na filtrze??
-
tez myślę że chodzi o cofające się paliwo. Ale ilość paliwa w baku miało by takie znaczenie?? Jak jest więcej paliwa to pali luks, a gdzie jest zaworek zwrotny paliwa??
-
Czy ktoś się spotkał z takim problemem, że jak paliwa w baku jest bliżej rezerwy samochód gorzej odpala. Dzisiaj rano musiałem go krecić żeby odpalił:-( pierwszy raz taka scena. Jak paliwa jeat więcej to problem nie występuje, dodam że filtr paliwa wymieniony. Może miał ktoś podobny problem???
-
Piotrze a co się dzieję jak jest wiecej niż te -0.75bara??
-
dokumentacją VAG, jasno określa pośród różnic pomiędzy silnikami 140 KM należy kolektor ze zmienną geometrią. co do definicji, to nie są klapki wirowe, tylko zmieniające objętość kolektora dolotowego, klapka domyka 1 z 2 kanałów przeznaczonych dla pojedynczego cylindra, zmniejszając sumaryczną objętość użytkową kanałów.. oczywiście zawirowanie, poprzez zmianę prędkości powietrza w kanałach następuje, jednak wtórnie. co do praktyki, ze względu na sadzę przedostającą się ze spalinami poprzez EGR, oraz obecny w dolocie olej, klapki są potencjalnym źródłem, problemów. jako, że temat nie daje mi spokoju, przejrzałem jeszcze specyfikacje z etki. i tu ciekawostka... materiały szkoleniowe VW jasno określają, że jeden z elementów różniących jednostki 125 kW od pozostałych jednostek to m.in. kolektor ssący zaopatrzony w klapy kierujące... ale, żeby wyczerpać temat, przejrzałem ETKE i... nry katalogowe kolektorów dla BLB są inne niż dla pozostałych jednostek, również i co ciekawostka, BLB z multitronic`iem. tak więc, wychodzi nawet BLB, może mieć w wersji multitronic z kolektor z klapkami. więc wygląda że silniki BRE, z którymi miałem doczynienia były po modyfikacjach. natomiast auto Kamila wygląda, że jest z roku modelowego 2006. Smochód jest z 07.2005, a taka ciekawostka że jak coś kupowałem w serwisie to mowili że skrzynia multi a u mie siedzi skrzynia 6 heh wiec wyglada na jakąś rzeźbę:-)
-
U mnie układ caly szczelny, nawet vacum pompa zmieniona i klapki nie chodzą, ręce rozkładam;-).
-
Myślicie że ktoś by się bawił w zmianę silnika?? Bo dożucenie kolektora np z brd i wszystkich zaworkow to bezsens:| Wrzucam fotki swojego kolektora A tu drugie foto
-
Będe przy samochodzie to porobie foto;-)
-
Moje blb ma klapy wirowe;-) To teraz już wiem dlaczego nie działają mi te klapy wirowe skoro edc bosh nie obsługuje tego, a ja podmieniałem te zaworki, cudowałem i nic. Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa czemu ten zaworek od chlodniczki egr też mi nie działa i po co u mnie to zamontowali skoro i tak nie działa??
-
U mnie jest na zimnym 6.3, znowu jak się rozgrzeje to skacze z 7.1 na 6.6 czy tak powinno być?? . To u ciebie jest sztywne te 4.1? Czy też zmienia się.
-
Więc tak polatałem trochę na tym dobrym egr i szału nie ma dalej te turbo dobrze nie wstawało, po zaślepieniu całkowicie egr-a i zanim check się nie zapali samochód całkiem ładnie chodzi . Dlatego wyłączam go programowo i będę miał spokój(ciekawe co jeszcze się w najbliższym czasie wysypie) . Dzięki jeszcze raz za pomoc Znowu mam pytanko:-), co to jest w blokach pomiarowych grupa 004, 3 okienko?? I jakie tam są dopuszczalne wartości??
-
Jeśli chodzi o olej to powinno rozwiać wszystkie twoje wątpliwości:-). http://a4-klub.pl/index.php?/topic/9150-all-tdi-jaki-olej-do-tdi/
-
Akcja zbiorowa - rozkminiamy zawieszenie 1BA vs 1BE ( kat. mas osi)
kamiltgk odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam Mam pytanko co to oznacza na amortyzatorach s-line 3m,5m,7m . Będe wdzięczny za szybką odpowiedz -
Słabo przyspiesza a od 2300 idzie jak kuna, gdzie szukac?
kamiltgk odpowiedział(a) na kucharz457 temat w 2.0TDI
Ja u siebie już wszystko ogarnąłem a samochód jedzie dopiero od 2tyś, ostatnia sprawa która u mnie nie działa to właśnie klapki wirowe, podmieniłem na nowe zaworki i dalej nie było reakcji.