
kubajvc
Pasjonat-
Postów
349 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7O kubajvc

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kubajvc obserwuje zawartość DPF w A4 B8 i masa sadzy na minusie , Dziwny dzwięk po wymianie rozrządu w A4 B8 2.0TDI , Sonda Lambda i 2 innych
-
Panowie sorry za odgrzanie tak starego wątku ale mam dokładnie taki sam problem . Pompę wody wymieniłem 2 razy i dalej tak jęczy . Co może być jeszcze przyczyną ?
-
Panowie . podpowiecie mi numer sondy lambda jaka powinna pasować do tego modelu ? na wtyczce jest 1 928 404 687 ale to nie ten numer . to numer wtyczki
-
Panowie . Co jeszcze warto wymienić przy okazji rozrządu ? coś słyszałem o jakiejś rolce alternatora w trudno dostępnym miejscu . wyjaśnicie o co chodzi ?
-
[Elbląg] Auto Nadwozia Witold Bartnicki
kubajvc odpowiedział(a) na Lechotek temat w Warmińsko-mazurskie
Zdecydowanie polecam panów EL - SZLIF Mechanika Pojazdowa s.c. Bardzo profesjonalne podejście do mechaniki. -
Witam . Czy podczas wymiany klocków z tyłu potrzebny jest wciskacz do tłoczków? czy cały tłoczek da się wcisnąć za pomocą programu VAG ?
-
Ja wymieniłem u siebie czujnik i dalej mam na minusie. Ale wypala mi co jakiś czas. Ostatnio z 200 km temu. Nie wiem w czym może być problem. A może tak ma być?
-
ok ide wymieniac . powiedz czy jeszcze muszę coś po wymianie robic?
-
Ale czujnik cisnienia ? czy jest jeszcze jakis inny czujnik ? bo tak jak wspomniałem w pierwszym poscie, czujnik cisnienia wywalał mi kiedys błąd, ale sie naprawił sam mam kupiony drugi oryginalny ale wożę go w schowku
-
Ale generalnie jest ok? Czy się powinienem czymś przejmować?
-
Jakiś czas temu wyskoczył mi błąd czujnika ciśnienia DPF . kupiłem nowy ale stary po skasowaniu błędu wrócił do normalności wiec nie wymieniałem . Jeżdżę tak już kilka miesięcy i temat generalnie zamknięty ( chyba ) bo dziś sprawdziłem parametry dpf i oto wyniki . powiedzcie mi czy wszystko jest ok ? co mnie niepokoi to zmierzona masa sadzy MINUS 3.28 g 2009 rok silnik caga Adres 01: Silnik (03L 906 022 MK) 10:47:55 IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia -3 hPa IDE00430-ENG104207 Filtr cząstek stałych: status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bit 0 00000000 IDE00431-ENG104207 Filtr cząstek stałych: status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bit 0 00000000 IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 7469 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.18 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 9.38 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy -3.28 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 95437 m IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 8.86 l ENG106430 Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych 117.9 °C ENG105211 Objętość strumienia spalin filtra cząstek stałych 30.9 mł/h ENG105228 Temperatura powierzchni filtra 132.3 °C
-
Opis napraw krok po kroku. Skąd są fotki na forum z jakiego są programu?
kubajvc odpowiedział(a) na kubajvc temat w Na Każdy Temat
Ooo dziękuję za odpowiedź. pozdrawiam serdecznie -
Opis napraw krok po kroku. Skąd są fotki na forum z jakiego są programu?
kubajvc opublikował(a) temat w Na Każdy Temat
Cześć. Powiedzcie mi co to za program z którego wrzucacie forki na forum z procedura naprawy różnych rzeczy. Szare rysunki z zaznaczonymi elementami na niebiesko oraz z opisem krok po kroku. Wiecie o co mi chodzi ;) Pozdrawiam. -
Panowie . Powiedzcie mi JAK WYŁĄCZYĄĆ opcje : Audi drive Select - wkurza mnie błąd a VCDS a i tak nie korzystam z tego dodatkową Wentylacje wnętrza (chłodzenie wnętrza) - Również mnie denerwuje błąd w klimatroniku Przeczytałem cały temat i nie wiem gdzie ja to znalazłem jak to włączyć Pomoże ktoś ?
-
Panowie . Może głupie pytanie ale nie zastanawialiście się co się dzieje z tym ORYGINALNYM przewodem miedzy alternatorem a podszybiem ? Dlaczego on traci swoje parametry i na odcinku metra gubi ponad 1V . Czy ktoś z waś wyciągał ten przewód i czy to jest faktycznie bezpośredni przewód miedzy alternatorem a podszybiem ? Czy czasem on nie idzie do jakiegoś sterownika lub czegoś podobnego zanim dojdzie do podszybia ? Nie chce mi się wierzyć ze na tak krótkim odcinku przewód się " wypalił " i nie podaje takiego napięcia jak powinien . Zastanawiał się ktoś z was nad tym ? Co do Nowego przewodu Jaki rozmiar maja końcówki " oczka " ? i jaki przewód i ile go kupić ?
-
Widzisz Tylko problem w tym że ja porównuje dokładnie takie same Audi A4 2010 z takim samym silnikiem 2 l o oznaczeniu caga tylko że jedna jest w skrzyni manualnej A moja jest skrzyni automatycznej i różnica w spalaniu jest 2 litry jadąc na tempomacie autostradą obok siebie z tą samą prędkością na odcinku na przykład 2 km Ewidentnie moja pali więcej i nie sądzę by to było przez automatyczna skrzynie. Wydaje mi się że kiedyś paliła znacznie mniej. Nie wiem od czego zacząć diagnostykę.