-
Postów
113 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O machu85

Informacje
-
Imię
Machu
-
Miasto
SJZ
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
machu85 obserwuje zawartość B7 '05r Android 2DIN buczenie z tylnych głośników
-
Witam, mam następujący problem: zmieniłem RNS-E na radio Android z AliExpress. Wszystko śmiga prócz tylnych głośników. Przednie głośniki mają wyjścia na dużej kostce. Jest mnóstwo tematów z adapterem ale w tym aucie jest tylko quadlock, żadnego ISO. Wg rozpiski z foto poniżej w kostce C w instalacji samochodu są tylko 3 kable: 5,11 i 8 czyli lewy tył, prawy tył i masa. Z radia wychodzi para chinch i wchodzi do kostki C wraz z uziemieniem czyli wydaje się że wszystko tak jak ma być. Po podpięciu radia w tylnych głośnikach słychać brzęczenie. Co to może być?
-
Przy okazji kończącej się skrzyni w moim 3.0 zastanawiam się nad możliwością zmiany na skrzynię 6-stopniową z S4. Czy ktoś już się orientował co do stopnia skomplikowania operacji? Czy wogóle pasuje fizycznie, a jeśli tak to co jeszcze byłoby do wymiany podczas takiej operacji?
-
Chciałbym upewnić się czy mam problem z konwerterem sprzęgła czy to coś innego. Cyklicznie występują podane błędy: Silnik: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Skrzynia: 17125 - Torque Converter Clutch P0741 - 003 - Stuck OFF / No Power being transferred oraz w skrzyni i ABSie: 18265 - Load Signal P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent Po ich wystąpieniu przy przełączaniu R na D i odwrotnie pojawiają się szarpnięcia. Podmieniłem przepływomierz z kumplem, po jakimś czasie na jego przepływce te same błędy wyskoczyły. Z kolei u niego na mojej przepływce, która jest w gorszym stanie nie wywalało błędów (tylko słabszy był na wysokich obrotach). Przepływomierz wyczyściłem, a styki we wtyczce poprawiłem, błąd powrócił. Wycieków ze skrzyni nie zauważyłem, wymiana oleju i filtrów była jakieś 20000km temu u Sopy. Czy to faktycznie konwerter się kończy? Czy coś innego może? Dodam że wyrzucałem katalizatory, sondy usunięte tylko fizycznie,w programie jeszcze nie, czy to one mogą być winowajcą tego wszystkiego? Jutro tak czy siak jadę do tunera sondy wyłączyć, zobaczymy co to da..
-
U mnie też problem, pourywały się cięgna gruszek i ułamał zaczep łączący gruszki z wałkiem. Wałek ma luzy: wzdłużne i poprzeczne po ok2mm, czy to normalne? W dodatku ktoś pisał że sprężynka ma być między gruszkami a wałkiem, ja jej nie mam. Ciekawe co spowodowało tą demolkę, wałek mógł o coś zahaczyć? Trzeba przeszukać amerykańskie fora, oni V6stki mają obcykane.. https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-V6_30v/Engine/Intake/Manifold/ES280290/
-
Trochę ciasne, poszukaj tych co pisałem parę postów wcześniej Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
-
Wężyki najlepsze 3,5mm silikonowe, nawet kolory do wyboru i do 250stopni - cena 11zł/mb
-
Schemat układu podciśnienia masz wklejone z etki w moim temacie, więc do dzieła
-
Na allegro kup silikonowe za 12zl/mb, wpisz saab 3.5 mm to znajdziesz, jestem z nich bardzo zadowolony, chyba że znajdziesz gumowe z wtopionym oplotem
-
Te klapki mają duże znaczenie w osiągach
-
Pociagnij śmiało, tylko z prawej strony uważaj na krociec z pompy, żeby przeszło obok
-
Na cewki była akcja serwisowa i na pompę paliwa, więc warto zadzwonic czy już były za darmo wymienione
-
Nie daj byle komu grzebać przy tym rozrzadzie! Tylko kilka warsztatow się na tym zna
-
Gruszki są na 2 torxach, razem że stelazem bez problemu je oddzielasz, tylko pamiętaj odpiac wezyki i zawór podcisnienia. Po podpaleniu gruszki mają obrócić wałek na maxa, powyżej 4tys obrotów mają puszczac
-
Do sprawdzenia: rozrząd, regulacja długości dolotu i sondy. Na cewki jest akcja serwisowa, za darmo w aso wymieniają. Skąd jesteś?
-
Ja mam prawie rok po fakcie na jednym banku zera, na drugim jedynki, po rozgrzaniu jest bliżej zer niż na zimnym silniku