Skocz do zawartości

october

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O october

Informacje

  • Imię
    october
  • Miasto
    Galicja

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BUL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia october

0

Reputacja

  1. Sprężyna na pierwszej fotce wygląda na ułamaną - jeśli tak jest w rzeczywistości, to nic dziwnego, że fura siedziała niżej. Widzę też talerzyk od B5 ? - zmieniał same springi czy amory też ? Co ma "dziura" do rozmiaru felgi ? - średnica koła jest taka sama (a przynajmniej powinna być) - niezależnie czy 15" czy 19" - to są co najwyżej jakieś milimetrowe różnice... Trzecia sprawa - może niedowidzę, ale na tych fotach są jakby dwie różne sprężyny... - wczytaj się uważnie w tabelki kategorii wagowych i napewno znajdziesz to czego szukasz.
  2. Za słabo ciągniesz - trzeba psiknąć WD, rozruszać czym się da, znowu psiknąć i ciągnąć do skutku - po zakończonej operacji wymiany żaróweczki, podleczyć ponadcinane nadgarstki i łyknąć coś na odstresowanie...
  3. Nie no 13-sto letni, wykiełtany diesel, to powinien mieć zawias funkiel nówka, prawie nie śmigany... Co do wiarygodności badania na trzepakach, to najlepiej byłoby przemilczeć temat... Powiem tylko, że niedawno byłem jednego dnia na 6-ciu SKP w okolicy i praktycznie na każdej inny wynik, łącznie z odwrotnym wskazaniem gorszego amora na jednej osi i to nie o 2-3%, tylko w granicach kilkunastu %. Rozrzut wyników od 30 do 85% Jest kilka metod badania m.in metoda Eusama lub Boge, zużycie urządzeń, kalibracja, ciśnienie w kołach itd, itp, wszystko ma jakiś wpływ na wynik. Temat jest rozległy i ogólnie mało kto to ogarnia, a już na pewno nie diagności w SKP... Twój pomiar wygląda kiepsko - duża różnica na przedniej osi - co nie znaczy, że nie można jeździć - można, tylko z głową. Dla bardziej dociekliwych coś do poczytania: http://www.wimad.com.pl/wimad_pliki/articles/2010-11-Metoda_2_w_1_w_praktyce_diagnostycznej.pdf
  4. Niestety Sportline nie występuje w wersji quattro, co może oznaczać, że po zamontowaniu zrobi się motorówka. Może ktoś ma doświadczenie w kwestii lekkiego obniżenia quattro - dla mnie optymalnie byłoby ok. -35mm (zawias 1BV). Ew. jakaś kombinacja Pro-kit + amory Bilstein B8 ?
  5. witam kolegów audi-maniaków. Jestem tu od kilku lat, ale chyba jeszcze nic nie napisałem... Pozdrawiam pasjonatów audi i wszystkiego co śmierdzi paliwem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...