Skocz do zawartości

Romanoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Romanoo

Osiągnięcia Romanoo

0

Reputacja

  1. W końcu zaczęli co nie którzy pisać jak ludzie A co z kwestią rozszczelnienia się silnika ? Stało się to komuś? A może ktoś słyszał o czymś takim po zmianie z 10W40 na 5W40 ? Narazie zostawiam olej, jaki jest, po 1000km sprawdzę poziom i wtedy będziemy się zastanawiać co dalej, mam nadzieję że nie ubyje ani kropli, a będzie to dobry znak do zmiany na 5W40. W środe lub czwartek będę miał barometr to sprawdzę to ciśnienie bo cały czas pozostaje tajemnicą. Wracając do zakupu auta, nie jest to B7 z 2007r za 50tys. zł i jadąc do Legnicy nie spodziewałem się auta w idealnym stanie, na zdjęciach ( co prawda za sprawą dobrej nakładki ) wszystko wyglądało dobrze ( tylko szkoda że sypał śnieg i było po godz. 17 jak dojechałem ) i na miejscu nie mogłem niczego złego powiedzieć o aucie. Nie było ze mną specjalisty z salonu Audi tylko znajomy który mógł coś " zauważyć " gdyby było coś nie tak, więc prawdopodobnie gdybym zalogował się na forum parę dni przed kupnem tego auta, to może jeździłbym teraz Matizem. Jestem zadowolony z auta jak już pisałem parę postów wcześniej, trzeba jeszcze parę drobiazgów dokupić, poprawić, naprawić... Nie jest to Maybach, więc ceny napraw nie będą kolosalne a sam potrafię też pogrzebać przy aucie.
  2. Ile dolewasz oleju i po jakim przebiegu?
  3. Wytłumaczcie mi tak łopatologicznie dlaczego, akurat ten olej tzn. Motul 5W40 a nie inny ? Bo widzę że na forum panuje zasada Motul ponad wszystko a reszta to shit... Nikt z nas nie ma pojęcia co jest rozlewane do tych baniek...
  4. Posiedziałem dzisiaj troche na garażu z :audi:i ze znajomym mechanikiem, olej wymieniony na Mobil 1 10W40, po konsultacji stwierdziliśmy że skoro bierze olej, lepiej będzie go zalać pół-syntetykiem i nowy filtr oleju do tego, wymieniłem wszystkie świece na NGK Platinum i pali na dotyk Więcej usterek nie stwierdzono, w tygodniu sprawdzę ciśnienie na cylindrach, bo chłop klucz gdzieś przesiał, ale kumpel wsadził palec a ja pompowałem i powiedział, że jest ok. 13,5 do 14 atmosfer i trzymał ale go paznokieć zaczął boleć Świece wyglądały na troszke zakopcone więc żaden cylinder oleju nie bierze, w przyszłym tygodniu będę 100% pewny.
  5. Po tych dwóch tygodniach użytkowania tego auta sam widzę że brakuje mu dużo do ideału... Odpalam auto i zaświeca sie ABS i piszczy (sporadycznie) , świece na gwałt trzeba wymienić bo ciężko pali a jest tylko -3 st. i chyba któraś z złap na silniku jest odkręcona bo można to odczuć w jeździe. W sobotę jadę na garaż to troszkę podziałam przy aucie. Z upływem czasu pewnie więcej rzeczy się znajdzie do zrobienia, ale przyjąłem to na swoje barki... Ogólnie fajnie się autem jeździ po przesiadce z VB, spalanie narazie mnie przeraża ale popracuję nad tym, fotele bardzo wygodne i duży plus za kierownice regulowaną w dwóch płaszczyznach. Pozycja za kierownicą idealna... Brakuje tylko tempomatu który z czasem zamontuję i parę innych drobiazgów...
  6. Tutaj tyle perełek że nic tylko ciągnąć auta do PL, to samo na giełdzie w Bewervijku, raz wrócisz autem na kołach, za drugim razem rozrząd Ci sie sypnie na autobanie A te dowiezione do Polski to skąd są? Co do Polski same igiełki sprowadzają a na Zachodzie trupy tylko zostają ? Dobra, starczy śmiecenia w tym temacie Bo zrobił się niezły burdel... I wszystkim życzę sprowadzania aut w celującym stanie itp. itd. bla, bla, blaaaaa... Napewno każdy ma sprawdzone źródło skąd przywożone są auta
  7. Tutaj tyle perełek że nic tylko ciągnąć auta do PL, to samo na giełdzie w Bewervijku, raz wrócisz autem na kołach, za drugim razem rozrząd Ci sie sypnie na autobanie
  8. Czas zweryfikuje czy zakup był udany. Narazie ogarnąłem kable od głośników bo niemiecki komando montował głośniki i niczego nie podpiął tylko po ucinał kable i tak zostawił Dałem tyle ile było w ogłoszeniu.
  9. Będzie dobrze, odpukać w nie malowane z 5 razy Musiałbym na kompa podjechać ale jestem w NL to w serwisie sporo zapłace Będę w lipcu w PL wtedy wszystko poskładam do kupy.
  10. Niebawem wymienię na 5W40 i zobaczę jak będzie z przemiałem oleju Tego nie wiedziałem, będzie to miało jakiś negatywny wpływ na coś ?
  11. Jeśli jakiś spot na terenie NL ma się odbyć to może też się zjawie
  12. Hmmmm... Przeczytałem wszystko co opisał egon47 i ciekaw jestem po czym stwierdził że auto było bite z przodu? Może maska z jednej strony ma ciut większą szpare,ale to o niczym nie świadczy. Silnik porażka? Dobrze sobie radzi i turbo bardzo przyjemnie się wkręca od samego dołu. Paska od klimy rzeczywiście nie ma, ale co to za problem żeby kupić nowy? Nie słyszałem napinaczy,albo słoń mi nadepnął na ucho. Ciekaw jestem jak stwierdziłeś brak ciśnienia oleju?! I w środku jest całkiem przyjemnie, czysto i pachnąco wystarczyło poświęcić cały dzień żeby je odświeżyć Mam nadzieję że nie będę zawiedziony z nowego nabytku, na pewno wymaga drobnych poprawek i dopieszczenia kilku detali i z czasem wszystko zostanie dopieszczone
  13. Hejka, 2 tyg. temu stałem się posiadaczem Audi A4 B5 z silnikiem 1,8T 150KM i quattro na pokładzie Prędzej jeździłem Oplem Vectrą B który był znany w szeregach VKP VB Zender Autobus by Romanoo - Vectra Klub Polska Nr. VIN rozkodowany VIN: WAUZZZ8DZXA301010 Digit(s) Paramete r Code(s) Meaning 1-2 Country WA Germany 3 Manufacturer U Audi 4-6 Blanks ZZZ --- 7-8 Vehicle Type 8D B5 Platfom, Audi A4 Saloon & Avant including quattro variants and Audi S4, 1994 - 2001 and Audi RS4 Avant 2001-2002 9 Check/Blank Z --- 10 Model Year X 1999 11 Factory A Built in Ingolstadt, Germany 12-17 Chassis Number 301010 Serial Number 301010 Jeśli nic nie pomieszałem to takie wyszło wyposażenie z kodów X0A = National sales program germany B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn. C4X = Obręcz koła ze stopów lekkich 7 jx16h2 et45 G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa H6U = Opony 205/55 r16 91w J1P = Akumulator MQ6 = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa Q1E = Fot. sport. przod 0JF = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1AH = Abs i eds 1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki 2PV = Kierownica skórz. do poduszki bezp. 5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa 5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52 T8B = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa 0YR = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 15 3S0 = Bez poręczy dachowych 4UE = Lewo/prawo 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 8UD = Radio 8GL = Alternator 8RN = Eight speakers (active) 1KD = Hamulce tarczowe tył 1LB = Faustsattelbremse przod 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 1BE = Pakiet zawiesz. komfortowe podwozie. Do tego jeszcze jest ksenon ( który wysoko świeci ) i fotele Recaro z elektr. regulacja Zaraz po kupnie do wymiany poszedł prawy dolny wachacz bo " bo coś tam stukało w kole " W planach : Sprężyny -35/-35 Zderzaki z pakietu S4 Felgi 17" a może 18" Nagłośnienie BOSE + sub + inne radio bo obecne pasuje jak świni siodło Tempomat Podtlenek gazotu Intercooler Drobne modyfikacje wydechu Blow off Bi-Xenon Konsola środkowa w hydrografice 2 dni po kupnie ruszałem autem w trase ponad 1100km i spisał się dzielnie spalanie w granicach 12-14L/100 KM ale jaka przyjemność z jazdy I czy to normalne że te silniki biorą tyle oleju? Po trasie zjadł mi z 0,3-0,5l i byłem zszkowany Planuję wymienić olej, lecz nigdzie nie znalazłem nalepki o lepkości oleju jaki był lany, więc zakupiłem Mobil 1, 10W40 i wyczytałem że do tych silników powinno się stosować np. 5W40 dla lepszego smarowania turbiny. Jaki olej wy polecacie i lejecie do swoich silników? Ja latam często trasy więc tego oleju lane w silnik będą litry ?
  14. Witam wszystkich posiadaczy Audi A4. Od kilkunastu dni jestem " Władcą pierścieni" i mam nadzieję że samochód jak i pobyt tutaj na forum sprawi mi dużo frajdy Poprzednio jeździłem Oplem Vectrą B znaną w szeregach VKP, tutaj można więcej poczytać na temat byłego auta VB Zender Autobus by Romanoo - Vectra Klub Polska Pozdrawiam, Romanoo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...