
stryj16
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O stryj16

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Pisarzowice
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Kiedyś gdzies czytałem że ktoś miał podobne cyrki po zamontowaniu złych szklanek, ale nie jestem pewien że ktoś kiedyś grzebał w głowicy.
-
A z tym gazem tak jest od zawsze, dywanik nie podszedł, trzeba mocniej wcisnąć żeby wskoczyło 100%, ale nawet wtedy auto nie jedzie jak trzeba. Przywiozłem przed chwilą inną przepływkę, podmieniłem, jest ciut lepiej, ale dalej to nie to. Czasami jak jest mocno zagrzany zastanawia mnie buczenie z dolotu. Może to jest jakiś trop! Dodam że rozrząd robiłem na fabryczne znaki
-
na czym polega test z diodą?
-
Witam. Mam problemz mocą w moim Passacie AFN, polega na tym że nie zbiera się tak jak powinien, do 2 tys obrotów nie czuć kopa, trzeba mocno wciskać gaz żeby przyspieszał. Dopiero około 2000-2200 czuć moc, ale i tak nie robi szału. Zmienna geometria działa, podmieniałem wtryski, przepywke, czujniki, w sobote wymieniłem nawet pompe wtryskową, nic nie dało skutku. Przede wszystki troche dużo pali bo prawie 7 litrów w jezdzie pozamiejskiej, a prędkośc maksymalna to zazwyczaj 160-170 więcej ma ciężko, chyba że z górki. Poniżej LOGi, nie wiem cz dobre ale może coś się uda odczytać dynamiczne: 003,004,007 http://vaglog.pl/log_254064.html 008,010 http://vaglog.pl/log_254071.html 011,013,023 http://vaglog.pl/log_254058.html , http://vaglog.pl/log_254059.html statyczne 000, 001, 002 http://vaglog.pl/log_254061.html 004, 007, 013 http://vaglog.pl/log_254068.html 015, 018, 023 http://vaglog.pl/log_254062.html 000, 001, 003 http://vaglog.pl/log_254063.html /////////////////////////////// 000 http://vaglog.pl/log_254065.html 003 http://vaglog.pl/log_254067.html 004 http://vaglog.pl/log_254070.html 011 http://vaglog.pl/log_254060.html
-
Kup nową antene ze wzmacniaczem, oryginalny wzmacniacz się zapewne spalił, miałem taki sam problem w swojej a4 b5, po wymianie na nową antene ze wzmacniaczem, łapał idealnie
-
Witam. Objawy są takie. Po odpaleniu wszystko git. Wrzucam wsteczny auto jedzie, ale szarpie jak mam podjechać pod wzniesienie(choć nie zawsze). Chce jechać do przodu to 1 i 2 jakby nie było, wrzucam D i samochód nie chce ruszyć, dodaje gazu i zaczyna sie toczyć, jak przesadzę z gazem to samochód wcale nie przyspiesza, potem przerzuci na 2 jak sie już rozpędzi do 15km/h i mogę sobie gazować, na obroty się wkręca, a samochód ledwo przyspiesza, jak się już rozpędzi do 30km/h to wpada 3 i jest ogień. 3,4,5 idzie bez zarzutu, jak zwolnie poniżej 30 to znowu makabra bo zredukuje na 2 i nie jedzie. Po odpięciu przepływki, objaw taki, wrzucam D puszczam hamulec, zaczyna się toczyć, dodaje gazu i jest przyspieszenie... do pewnej prędkośći (ok 20km/h) wtedy jest szarpnięcie i skrzynia wrzuca 3 i tryb awaryjny, Po dzisiejszych testach wydaje mi się że ruszał z 1 biegu, ale nie jestem pewien, odpiąłem przepływkę, gaz do dechy ruszył z impetem i nagle szarpło i tryb awaryjny... A wsteczny nie szarpie. Szukac skrzyni czy szukać usterki w elektronice? Po odpięciu przepływki, w skrzyni zarejestrowało błąd 18265 Sygnał Obciążenia brak osprzętu/nie związany z osprzętem. Jak przepływka jest podpięta, nie ma błędów ani w silniku ani w skrzyni biegów..
-
Witam. Koledzy kupiłem paska z automatem o oznaczeniu EFR, skrzynia jest padnięta i muszę ją wymienić, orientuje się ktoś jaka jeszcze skrzynia tam podejdzie? p&p
-
Pompka jest dobra. Zauważyłem że po odłączeniu pompki i po ponownym podłączeniu pompki do zasilania otwieranie kluczykiem zadziała(słychać pompkę), ale do momentu zamknięcia samochodu. Potem coś się dzieje z elektroniką że otwiera tylko jedne drzwi. Będe próbował zakodować oryginalny scyzoryk i może akurat będzie otwierał i zamykał z pilota
-
a nie przypadkiem 433,92MHz??
-
Koledzy jaki pilot przypasuje do tej pompki 8D0 862 257 E, kupiłem pompkę bez kluczyka i chciałem do niej dołożyć antene i zaprogramować scyzoryk, lecz nie do końca jestem pewien czy wszystkie scyzoryki 4d0 zakoduje do tego sterownika. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli by mi ktoś pomógł. Szukałem ale ciężko jest to znaleźć.
-
Witam, Jest to mój drugi temat zaraz po powitaniu. I przepraszam jeśli temat był poruszany, ja niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. W mojej audi była zamontowana pompka 8l0 z końcówką E w której padł wirnik, kupiłem pompke z polifta 8d0 z końcówką Ei napotkał mnie mały problem. Wszystko działa normalnie tylko problem jest z otwieraniem samochodu, po przekręceniu kluczyka nie pobudza pompki do otwierania drzwi, ale lampka w środku samochodu się zapala. Miałem zamontowany uniwersalny sterownik zamka i z pilota wszystko działało tak jak należy, ale niestety kilka dni temu padł pilot i już nie mogę nic otworzyć, łącznie z klapką wlewu paliwa co uniemożliwia zatankowanie.... poza oczywiście drzwiami kierowcy. W czym może być problem jeśli nie mogę otworzyć samochodu z kluczyka?
-
Witam szanownych forumowiczów, jestem nowy na forum, jestem z okolic Bielska białej, a dokładnie z Pisarzowic Jeżdżę A4 B5 avant AFN od jakichś 2 tygodni. Nie jest to moja pierwsza styczność z VAG-iem, miałem mk3 Variant Colour Concept. Zalogowałem się na forum gdyż moje A4 nie jest idealne i szukam wielu informacji które pomogą mi je przywrócić do idealnego stanu technicznego. Myślę że i ja w wielu sprawach będe pomocny gdyż pasjonuje się mechaniką i samochodami grupy VAG. Pozdrawiam