Skocz do zawartości

stryj16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stryj16

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Pisarzowice

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia stryj16

0

Reputacja

  1. Kiedyś gdzies czytałem że ktoś miał podobne cyrki po zamontowaniu złych szklanek, ale nie jestem pewien że ktoś kiedyś grzebał w głowicy.
  2. A z tym gazem tak jest od zawsze, dywanik nie podszedł, trzeba mocniej wcisnąć żeby wskoczyło 100%, ale nawet wtedy auto nie jedzie jak trzeba. Przywiozłem przed chwilą inną przepływkę, podmieniłem, jest ciut lepiej, ale dalej to nie to. Czasami jak jest mocno zagrzany zastanawia mnie buczenie z dolotu. Może to jest jakiś trop! Dodam że rozrząd robiłem na fabryczne znaki
  3. Witam. Mam problemz mocą w moim Passacie AFN, polega na tym że nie zbiera się tak jak powinien, do 2 tys obrotów nie czuć kopa, trzeba mocno wciskać gaz żeby przyspieszał. Dopiero około 2000-2200 czuć moc, ale i tak nie robi szału. Zmienna geometria działa, podmieniałem wtryski, przepywke, czujniki, w sobote wymieniłem nawet pompe wtryskową, nic nie dało skutku. Przede wszystki troche dużo pali bo prawie 7 litrów w jezdzie pozamiejskiej, a prędkośc maksymalna to zazwyczaj 160-170 więcej ma ciężko, chyba że z górki. Poniżej LOGi, nie wiem cz dobre ale może coś się uda odczytać dynamiczne: 003,004,007 http://vaglog.pl/log_254064.html 008,010 http://vaglog.pl/log_254071.html 011,013,023 http://vaglog.pl/log_254058.html , http://vaglog.pl/log_254059.html statyczne 000, 001, 002 http://vaglog.pl/log_254061.html 004, 007, 013 http://vaglog.pl/log_254068.html 015, 018, 023 http://vaglog.pl/log_254062.html 000, 001, 003 http://vaglog.pl/log_254063.html /////////////////////////////// 000 http://vaglog.pl/log_254065.html 003 http://vaglog.pl/log_254067.html 004 http://vaglog.pl/log_254070.html 011 http://vaglog.pl/log_254060.html
  4. Kup nową antene ze wzmacniaczem, oryginalny wzmacniacz się zapewne spalił, miałem taki sam problem w swojej a4 b5, po wymianie na nową antene ze wzmacniaczem, łapał idealnie
  5. stryj16

    Problem z Tiptronickiem

    Witam. Objawy są takie. Po odpaleniu wszystko git. Wrzucam wsteczny auto jedzie, ale szarpie jak mam podjechać pod wzniesienie(choć nie zawsze). Chce jechać do przodu to 1 i 2 jakby nie było, wrzucam D i samochód nie chce ruszyć, dodaje gazu i zaczyna sie toczyć, jak przesadzę z gazem to samochód wcale nie przyspiesza, potem przerzuci na 2 jak sie już rozpędzi do 15km/h i mogę sobie gazować, na obroty się wkręca, a samochód ledwo przyspiesza, jak się już rozpędzi do 30km/h to wpada 3 i jest ogień. 3,4,5 idzie bez zarzutu, jak zwolnie poniżej 30 to znowu makabra bo zredukuje na 2 i nie jedzie. Po odpięciu przepływki, objaw taki, wrzucam D puszczam hamulec, zaczyna się toczyć, dodaje gazu i jest przyspieszenie... do pewnej prędkośći (ok 20km/h) wtedy jest szarpnięcie i skrzynia wrzuca 3 i tryb awaryjny, Po dzisiejszych testach wydaje mi się że ruszał z 1 biegu, ale nie jestem pewien, odpiąłem przepływkę, gaz do dechy ruszył z impetem i nagle szarpło i tryb awaryjny... A wsteczny nie szarpie. Szukac skrzyni czy szukać usterki w elektronice? Po odpięciu przepływki, w skrzyni zarejestrowało błąd 18265 Sygnał Obciążenia brak osprzętu/nie związany z osprzętem. Jak przepływka jest podpięta, nie ma błędów ani w silniku ani w skrzyni biegów..
  6. stryj16

    Tiptronik EFR na jaki?

    Witam. Koledzy kupiłem paska z automatem o oznaczeniu EFR, skrzynia jest padnięta i muszę ją wymienić, orientuje się ktoś jaka jeszcze skrzynia tam podejdzie? p&p
  7. Pompka jest dobra. Zauważyłem że po odłączeniu pompki i po ponownym podłączeniu pompki do zasilania otwieranie kluczykiem zadziała(słychać pompkę), ale do momentu zamknięcia samochodu. Potem coś się dzieje z elektroniką że otwiera tylko jedne drzwi. Będe próbował zakodować oryginalny scyzoryk i może akurat będzie otwierał i zamykał z pilota
  8. a nie przypadkiem 433,92MHz??
  9. Koledzy jaki pilot przypasuje do tej pompki 8D0 862 257 E, kupiłem pompkę bez kluczyka i chciałem do niej dołożyć antene i zaprogramować scyzoryk, lecz nie do końca jestem pewien czy wszystkie scyzoryki 4d0 zakoduje do tego sterownika. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli by mi ktoś pomógł. Szukałem ale ciężko jest to znaleźć.
  10. Witam, Jest to mój drugi temat zaraz po powitaniu. I przepraszam jeśli temat był poruszany, ja niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. W mojej audi była zamontowana pompka 8l0 z końcówką E w której padł wirnik, kupiłem pompke z polifta 8d0 z końcówką Ei napotkał mnie mały problem. Wszystko działa normalnie tylko problem jest z otwieraniem samochodu, po przekręceniu kluczyka nie pobudza pompki do otwierania drzwi, ale lampka w środku samochodu się zapala. Miałem zamontowany uniwersalny sterownik zamka i z pilota wszystko działało tak jak należy, ale niestety kilka dni temu padł pilot i już nie mogę nic otworzyć, łącznie z klapką wlewu paliwa co uniemożliwia zatankowanie.... poza oczywiście drzwiami kierowcy. W czym może być problem jeśli nie mogę otworzyć samochodu z kluczyka?
  11. Witam szanownych forumowiczów, jestem nowy na forum, jestem z okolic Bielska białej, a dokładnie z Pisarzowic Jeżdżę A4 B5 avant AFN od jakichś 2 tygodni. Nie jest to moja pierwsza styczność z VAG-iem, miałem mk3 Variant Colour Concept. Zalogowałem się na forum gdyż moje A4 nie jest idealne i szukam wielu informacji które pomogą mi je przywrócić do idealnego stanu technicznego. Myślę że i ja w wielu sprawach będe pomocny gdyż pasjonuje się mechaniką i samochodami grupy VAG. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...