Skocz do zawartości

Masked29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Masked29

Osiągnięcia Masked29

0

Reputacja

  1. Witam Zacznę tak, że auto co jakiś czas ma problemy po kilkugodzinnym postoju. Raz paliło od strzała a czasami na kilka dni jest problem i potrzeba było dłużej zakręcić. Tym razem kręciłem do rozładowania kręcił ładnie, łapał i gasł (odkręciłem nakrętki wtrysków wcześniej i odpowietrzyłem układ , bo był zapowietrzony). -immo (ikonka samochodziku gaśnie , nie miga) -świece żarowe grzeją ( dochodzi prąd miernik do kabla od świecy i minus aku, świece wkręcone i sprawdzone na żarówkę plus do aku minus główka świecy wszystkie świecą tak samo) -paliwo dochodzi leci z wtrysków -n109 (cyka po podaniu mu plusa z aku. Słychać, że cyka po włączeniu zapłonu, chociaż w outtest w vag robiąc na nim test nie słychać go było) -rozrząd robiony z 30 tys. temu , więc myślę, że to nie on winien (nigdy nie odpalany na "pych") -odpinałem g62 (czujnik temp.) bez różnicy -podpinałem inny akumulator (kolega ma go tylko tydzień) bez zmian -próba innym kluczykiem taki sam rezultat łapie , jakby chciał odpalić i tylko tyle -przy próbie odpalania obroty dochodzą do 400-600 Czy czujnik położenie wału mógłby stwarzać taki problem? Czy czasem nie powinno to sprawiać problemu jak jest ciepły? Jak jest ciepły to nie ma problemu. Oto logi grup 000/001/004/007/013/018/023 jedynie z załączonym zapłonem: - 000 (VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM) - 001 ( dorzucę pózniej bo zapomniałem zapisac) - 004 (VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM) - 007 (VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM) - 013 (wkleje pozniej) - 018 (wkleje pozniej) - 023 (wkleje pozniej) Proszę o jakieś porady, ponieważ nie chce wymienić pół samochodu na darmo a tym bardziej , że krucho z kasą (L4 po operacji kolana)to moje drugie audi i na chwilę obecną raczej następne auto to nie audi :039: ---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ---------- zrobione:kox:
  2. czysciłem go i własnie to sie stało po czyszczeniu. Z zaslepieniem nie miałbym problemu żeby sobie wyfrezować 2 blaszki:naughty: jeszcze odłacze wężyk od egr i sprawdze czy to nie jego wina tzn czy coś się zmieni
  3. czyli co zrobić zaslepic?
  4. wszystko wygląda że jest dobrze i nawet lepiej ciągnie po zmianie biegu na wyższy nie ma dziury w mocy
  5. witam jak wtemacie załączam logi grup normalnych: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 021 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi bassic setting: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wygląda tak jakby EGR nie działał? Przepływka pobiera więcej powietrza jak jest zadane czy mi się wydaje? I wydaje też mi się jakby nie miał już takiej dziury po zmianie biegu. Co wy tu Panowie widzicie? Zastanawia mnie co oznacza te TXT 000 ... tym bardziej że nie wywala żadnego błędu ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ---------- i co nikt nie wie? ---------- Post dopisany 08-05-2013 at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 22:10 ---------- :thumbdown::thumbdown:
  6. czyli podmienic i zrobic log dynamiczny grupy 11? a n75 wstawic za n18? tu filmik sztangi: sztanga turbiny - YouTube ---------- Post dopisany 03-05-2013 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2013 at 19:15 ---------- a więc tak podmieniłem n75 na n18 i nie zrobiłem logow bo moim zdaniem nie ma sensu. Golym okiem widac ze w probie basic 11 podnosi z przeskokami sztange czyli ma ciezko a jak z powrotem podmienilem tak ze n75 jest na swoim miejscu to podnosi plynnie do gory i opada tak jak na filmiku. "turbina niem.: turbolader pojęcia związane z turbiną: - N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania [niem.: Ladedruckregelventil]; - DTC 00575. 1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż lmm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona. 2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość." cytat z diagnostyka audi a4 wiec dlaczego u mnie jest odwrotnie czyli na OFF N75 osiaga 99.6% a na ON 0% czyli odwrotnie? więc turbo do czyszczenia czy jeszcze cos sprawdzic? ---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ---------- własnie sie doczytałem że jednak z n75 przy off ma tak byc a tak jak jest w cytacie to jest dla silnika 2.5 tdi:)
  7. a który to N18:doh: bo to mój pierwszy traktor:wink: jeszcze wrzuce filmik sztangi tylko zejde do garażu
  8. sztanga chodzi tak jak ta na filmiku. Jak podmienic N75 na N18 to to samo? chciałem wyczyscic turbo ale nie moge odkrecic srub 12 klucz mi sie juz omyka. Egr odkrecilem i wyczyscilem dzis syf jak cholera byl
  9. witam . Po zimie miałem odcinkę (zamuł) przy 3 tys wiadomo ale trochę mu deptałem i już tego nie ma. Niestety mam taki objaw często ze jak wyprzedzam i mam 3 bieg przy 4 tys wrzucam 4 bieg i jest dziura trzeba chwile poczekać żeby znowu ciągnął. Zrobilem logi statyczny i dynamiczny grupy 11 i tu o dziwo zastanawia mnie dzialanie N75 bo wyczytalem tu na forum powinno przy OFF byc 0% a przy ON 100% a jest odwrotnie. to log statyczny i dynamiczny grupy 11 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to druga próba logu dynamicznego: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a tu log dynamiczny grupy 10: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM mi wyglada na to jakby turbina przeładowywała albo N75 nie domaga a waszym zdaniem jak to wygląda :eusathink: ---------- Post dopisany 02-05-2013 at 08:46 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 11:04 ---------- czyli nie ma co liczyć na odpowiedź?
  10. tylko ze jak podlacze inna to bedzie trzeba zakodowac kluczyk? ---------- Post dopisany 23-04-2013 at 07:36 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 19:41 ---------- dzireje sie jeszcze tak że jak trzymam przycisk otwarcia na pilocie i otwieram kluczykiem drzwi to potwieraja sie wszystkie tak jak za pomoca kluczyka tzn z kierunkowskazami swiecacymi
  11. brak vag a nie chce placic 50 dyszek za glupie podlaczenie:kox: ja do lutownicy sie nie zblizam bo wtedy to pompka na 100% bedzie do :doh:wymiany ale z kluczyka tez nie otwiera wszystkich
  12. witam Czy może mi ktoś podpowiedzieć co mam zrobić otóż już piszę o co chodzi Nagle stało się tak, że mogę jedynie zamknąć auto z pilota ( i to nie zawsze) niestety otworzyć już nie da rady Otwieram kluczykiem zarówno drzwi kierowcy , jak i pasażera jedynie te w które wkladam kluczyk tzn. jak otwieram ze strony kierowcy to jedynie drzwi kierowcy się otwieraja i taka sama sytuacja z drzwiami pasażera ( jak zamykam to zamykają się wszystkie) przycisk na drzwiach kierowcy do ryglowania wszystkich drzwi działa jak zrobię pewną operacje (zamykam kluczykiem drzwi kierowcy i jak zamkniete to dodatkowo przekrecam jeszcze 3 razy jakbym chcial zamknac drzwi, wyciagam kluczyk nie otwierajac drzwi i wkladam kluczyk przy otwartym oknie do stacyjki nastepnie przekrecajac na zaplon trzymajac przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy dziala ryglowanie za pomoca tego przycisku). Jak tego nie zrobie to rygluje jedynie drzwi kierowcy probowalem opcje z kodowaniem kluczyka ze jeden do stacyjki na zaplon a drugi scyzoryk do drzwi kierowcy zamykam i przyciskam 2 razy zamkniecie potem po 5 sek przycisk otworzenia i nie dziala...po wyjeciu kluczyka ze stacyjki i ponownej probie dalej nie dziala jest taki myk ze czasem zalapuje i zamyka i otwiera za pomoca pilota ale bardzooo rzadko. I ogolnie wyglada to tak zeby otworzyc auto musze otworzyc drzwi kierowcy i od wewnatrz reszte drzwi Nie slysze syczenia, bezpiecznik 6tka jest dobry, pompka sucha, akumulator odlaczalem jakis czas temu po podlaczeniu bylo wszystko ok, dzis wymienilem baterie chociaz to stalo sie wczoraj i po wymianie nadal jest tak samo. Elektryczne szyby dzialaja, swiatlo w aucie tez jest. szyber nie mam. macie jeszcze jakies opcje?
  13. Jak w temacie witam wszystkich:hi:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...