Skocz do zawartości

muszka.d

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O muszka.d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia muszka.d

0

Reputacja

  1. Najlepszą obroną jest atak. Trochę pokory bo jak dla mnie masz jeszcze kozie mleko pod nosem
  2. Nie przejdzie kolego taki motyw... chyba że dasz tokarzowi aby przetoczył muszle pod koło od awx
  3. muszka.d

    Wtryski 0,216

    bosch 1 sztuka - oryginał kosztuje 200 zł w górę... 1000 zł trzeba liczyć... reszta to podróbki ściągane z alibaba.com
  4. człowieku doskonale wiem kto to sztomel - polecam potrenować czytanie ze zrozumieniem kończę dyskusje z Tobą bo widzę że szkoda czasu. ---------- Post dopisany at 23:17 ---------- Poprzedni post napisany at 23:10 ---------- moderator niech posprząta bo lekki syf się zrobił. Pozdrawiam i kończę.
  5. UDERZ W STÓŁ A NOŻYCE SIĘ ODEZWĄ nikt nie napisał że chodzi o Ciebie ale Ty ułatwiłeś zadanie osobą które nie siedzą w temacie i teraz już wiedzą o kogo chodzi. koniec OT bo nic dobrego to nie wnosi do tematu. kupiłes ,że wiesz że sa zajechane ? tylu kupiło i nikt nie nażekał. jak miałbym sprzedawać komuś jakies badziewie za pare groszy wiedzac ze sa h...we co ja miałbym z tego ? wiadomo ,że używane to nie nowe ,ale bez przesady . kosmiczne pieniadze ???? zobacz po ile handlarze z allegro sprzedają ,200zl chca za sam sterujący a nawet nie sprawdzony.... juz widze ze inne forum ci sie znudziło i tu teraz wypisujesz swoje herezje do tego bez sensu obrazasz i wypisujesz kryptoreklamy. forum to nie miejsce na tego typu dyskusje. ktoś coś spytał o coś to odpowiadaj na temat jak juz masz taką chęć a nie oczerniaj bo ja ciebie sie nie czepiam bo mi to wisi. ---------- Post dopisany at 08:22 ---------- Poprzedni post napisany at 08:19 ---------- a ty co żeś sie przyczepił ? nie sprzedałem ci wtrysków bo ty żes mi kiedyś cos sprzedał... i nie chciałem ,żebyś znowu marudził... ale nie bede tu pisał co i jak i nie robił OT ---------- Post dopisany at 08:26 ---------- Poprzedni post napisany at 08:22 ---------- ja do swojego silnika wsadze wtryski rozjechane na maxa o cisnieniach 180/280bar czyli praktycznie padliny i tez są drgania ,wsadziłem na próbe nówki wtryski kupione nie napisze od kogo i gdzie ,ustawione na perfekt i drgania jak były tak są. i kolejna próba.wsadzone wtryski od ahf-a uzywane ORI bosch tylko założone nowe przekladki boscha,drgania znikneły...
  6. Wybacz ale co do tonu rozmowy to cos zle odebrales... kto tutaj pyskuje? cos chyba kolego zle przeczytales... kim jest sztomel to kolego wybacz ale istnieje w tym swiatku dluzej niz Ty patrzac po Twoim wieku... co tu wiele myslec... rozwierc otwor i daj wieksza srube. standardowa operacja gdy gwint jest zmeczony... skoro odbiedasz mnie za profesionaliste cieszy mnie to, ja sie az tak do swojego ego sie nie odnosze. moje komentarze byly skierowane do kogos kto oferuje wtryski z afn-a ktore maja okolo 10 lat i sa w stanie"idealnym" co tu dyskutowac...wystarczy to przyjac na logike.
  7. ale kup teraz sprawne wtryski od AFNa które podają tyle paliwa żeby zrobić 130km... ostatni projekt jaki był to AHU+216 i wyszło - 112km / 239 nm następnie AHU+216+soft - 130km /291nm więc wątpię żeby na wtryskach od AFN wykrzesać 130km...
  8. Czy piszę że tylko ja potrafię spawać żeliwo ? skoro nie masz argumentów to nie atakuj bo ja tylko odpowiadam jak sprawa wygląda... a Ty na siłe chcesz udowodnić że gów.. wiem i w d*p.e byłem... Jeżeli ktoś spawa tigiem, magiem to nic dziwnego że spaw wygląda inaczej, elektroda z natury jest BRUDNA !
  9. Domyślam się od kogo te wtryskiwacze... Mało kto tutaj na forum sprzedaje używane, zajechane wtryski od AFN-a za kosmiczne pieniądze... no ale jeżeli są na to chętni to why not... ale później dzieją się takie cuda jak w tym przypadku...
  10. Trzeba ładnie się wychylać żeby zobaczyć spaw gdy turbo jest na silniku... cóż mogę powiedzieć -Jedni lubią jak im kwiatki pachną a kolejni jak im nogi śmierdzą Ja wolę aby to spełniało swoje zadanie a nie pięknie wyglądało... Chętnie wyśle do Ciebie taki pospawany kolektor a Ty go oszlifujesz aby nie wyglądał DRUCIARSKO Nie wiem czym wykonasz szlifowanie...bo fizycznie nie jest to łatwe ze względu na "zakamarki" Spawanie elektrodą wytwarza bardzo dużo tz "szlaki" która nie wygląda zbyt pięknie... ale jak dla mnie mało istotne - MA FUNKCJONOWAĆ a nie wyglądać...
  11. A ja mam wlasnie objawy jak kolega z watku, a mam 216' na FB koncowkach, nowe nigdy nie zakladanae, kupione u CIEBIE! przez kolege Sztomela, a ja odkupilem u niego. Co Ty na to powiesz? Co ja na to powiem ? chcesz to można sprawdzić co się z nimi dzieje, dla mnie nie ma problemu. Czegoś tutaj nie rozumiem - jakieś pretensje ? czy źle coś zrozumiałem że kupiłeś wtryski od kogoś taniej i oburzony ? a czy ja mam pewność że to na 100% były moje wtryski ?
  12. Pokaż mi spawanie żeliwa na gorąco metodą elektrodową w bardziej estetycznie wyglądającej formie ? Nie wiem jak to wykonasz ale chętnie zobaczę, oczywiście żeby wytrzymało to tyle co spawanie elektrodą, w tej turbinie nie musisz mieć żadnej podpory - przetestowałem 120 tyś km w 4bucie z różnymi przygodami po drodze i zero pęknięć ! Pospawasz ŁADNIE ale nieskutecznie, migomat-em to sobie możesz pospawać ale jak z wytrzymałością ? Zwykła elektroda kosztuje około 0.50 gr ta którą stosujemy do żeliwa kosztuje 9 zł, więc mówi to za siebie... Pamiętaj że z pięknego talerza jeszcze nikt się nie najadł...
  13. muszka.d

    Wtryski 0,216

    spokojna głowa 80 tyś polatają wszystko również zależy na jakim setupie...
  14. ciśnienia rozjechane, takie są wyniki wkładania starych dziadów do silnika... Mamy takie czasy że wtryski muszą mieć 200tyś km nalatane... więc gdzie tu sens gdzie logika żeby takie wtryski wkładać do silnika i jeszcze płacić za nie 300 zł !! Obstawiam jeszcze że końcówki pewnie były demontowane z innych i przekładane do kolejnych obsad... nigdy po takiej operacji wtryski nie będą się zachowywać jak należy... Jak dla mnie lepiej dołożyć 200 zł to interesu i za 500 kupić wtryski na nowych dyszach z wyregulowanymi świeżo ciśnieniami a nie stare dziadki z rozjechanymi ciśnieniami i zmęczonymi dyszami...
  15. muszka.d

    turbo po regeneracji

    źle ustawiona sztanga i oczywiście że samochód będzie słabszy... zrób logi dynamiczne i wtedy będziemy mogli pomóc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...