Skocz do zawartości

Leriss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Leriss

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Wejherowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Leriss

0

Reputacja

  1. Dzieki za info Na jakiej stronce znalazłbym oryginały? I pytanie, czy takie hamulce jak w tej aukcji będą pasowały do mojego auta? Bo z opisu wynika, że są do A6, a nie do A4 - liczy się rozmiar tarcz, czy także muszą być do A4 koniecznie?
  2. Witam serdecznie, Nadszedł czas wymiany tarcz i klocków w moim A4 B5 97r. Mam pytanie, czy zestaw z tej aukcji będzie pasował? - http://allegro.pl/textar-tarcze-klocki-p-t-passat-b5-fl-1-9-tdi-288m-i4999102306.html Widzę, że jest mój silnik 1.9 TDI 110 AFN, natomiast po modelach widzę A6, Passaty, itp. i dlatego nie jestem pewny i chciałbym zasięgnąć rady P.S Zastanawiam się cały czas między Textar, Bosch i ATE (są w podobnej cenie).
  3. Witam, Nie chcę otwierać nowego wątku, dlatego spytam tutaj: Jeżeli okaże się że niezbędna będzie wymiana pływaka, to czy należy to zrobić razem z pompą paliwa i czy jest to skomplikowana operacja?
  4. Witam, Mam chyba uszkodzony pływak, bo dziwnie pokazuje mi poziom paliwa od jakiegos czasu (jak jest między full a 3/4 to pokazuje dobrze, potem pokazuje że jest zero aż do momentu gdy zjedzie do około 1/5 i wtedy znowu pokazuje dobrze). Moje pytanie brzmi, bo nie mogę znaleźć na allegro konkretnie do mojego auta (1.9TDI AFN 110KM 97'), czy będzie pasował taki jak z tej aukcji - http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-plywak-wskaznik-paliwa-inne-i4650519607.html ?
  5. Podczepiam się pod temat bo mam podobny problem. Jak zaleję do pełna to prawidłowo pokazuje stan w baku, jak zejdzie poniżej 3/4 to jak wyłączę samochód i odpalę ponownie od razu nawet, to pokazuje że mam 0 paliwa w baku. Druga sprawa jest taka, że jak poziom paliwa zejdzie do około 20%, to znowu zaczyna prawidłowo wskazywać... Jakieś pomysły? Pływak, bezpiecznik?
  6. Tarcze w przyzwoitym, auto stało półtora tygodnia, bo całe je lakierowałem, a tak to do pracy regularnie jeżdżę w dni robocze, 50km wychodzi per dzień. Felga nie wiem, ale jak wymieniałem opony na letnie w marcu/kwietniu to nic mi nie mówili. Jutro rano do mechanika jadę, dam znać co było przyczyną jak tylko się dowiem. P.S Dziwna sprawa, bo mam wrażenie, że problem zaczyna się pojawiać dopiero na rozgrzanym silniku, a olej i filtry były wymieniane w tym samym dniu co pojawił się problem, ale to chyba nie może mieć związku? ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ---------- Właśnie wróciłem od mechanika, problem rozwiązany. Przyczyna problemu była prozaiczna - jakaś śrubka, czy coś takiego na docisku hamulca się poluzowało i coś tam niby nie naciągało prawidłowo, stąd stukanie w okolicy koła
  7. Tak, tylko po 17-ej w Gdyni lub okolicy znaleźć dzisiaj jakąś czynną to będzie wyczyn
  8. Niestety nie mam dostępu do kanału, ale po pracy myślę że będę w stanie sprawdzić śruby koła, więcej raczej nie dam rady sam
  9. Witam, Dzisiaj dostałem nieciekawy objaw w moim aucie. Otóż podczas jazdy, w okolicy prawego koła słychać specyficzne stukanie w momencie gdy puszczony jest pedał gazu, na sprzęgle również występuje. Podczas dodawania gazu/hamowania objawu nie ma. Tym większa prędkość to stukania robi się częstsze, jest ono jednak rytmiczne i rośnie proporcjonalnie do prędkości. Czytałem trochę, i niektórzy mówią że może to być wina łącznika stabilizatora, lecz wymieniałem dwa łączniki stabilizatora + wahacz bagatela tydzień temu (przejechałem około 350km). W poniedziałek mam planowany wyjazd na urlop, chyba będę go musiał przełożyć i udać się do mechanika... Ktoś wie może, co jeszcze może być tego przyczyną?
  10. Napisałem maila, widzę że na Allegro też po 400zł są, ale po zdjęciach to często ciężko ocenić stan, a bardzo chętnie bym sobie taką kierownicę sprawił
  11. Czyli to co wkleiłeś + KIEROWNICA SKÓRA AUDI A4 B5 S-LINE S4 A6 RS4 (4387319087) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. mogę śmiało kupić i montować, tak ?
  12. KIEROWNICA SKÓRA AUDI A4 B5 S-LINE S4 A6 RS4 (4387319087) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. <-- coś takiego by weszło? Mógłbym prosić o informację, co to konkretnie jest ta "redukcja" do kupna ?
  13. Witam serdecznie, Krótkie pytanie - czy da się włożyć kierownicę po lifie do samochodu przedliftowego? Nie ukrywam, że kierownica poliftowa podoba mi się o wiele bardziej.
  14. Witam, Wymieniłem jednak na koło sztywne, dałem za komplet koła+sprzęgło+osprzęt 1300zł. Wrażenia po około 2.5 tygodnia użytkowania: - Sprzęgło chodzi o niebo lepiej - stare było spalone i dobite, wyciekał także olej ze skrzynki, co (jak twierdzi mechanik) pewnie przyczyniło się do spalenia i "trzęsawek" jak silnik się rozgrzał. - Drgania na jałowym są mniejsze, niż na poprzednim dwumasie (pewnie też był dobity) - Na niższych obrotach czuć większe drgania niż na dwumasie, ale nie jest to tak bardzo odczuwalna róznica, aby wpływała znacząco na dyskomfort podczas prowadzenia. - Nie wiem czy to możliwe, ale mam wrażenie, że minimalnie mniej spala (0.2L mniej na 100km). Reasumując - póki co jestem zadowolony z wymiany na koło sztywne firmy Valeo - nawet jak potem coś będzie nie tak, to nie muszę wszystkiego wymieniać, wyjdzie o wiele taniej w późniejszej eksploatacji. Moja ogólna ocena wymiany dwumasy na koło sztywne - 8.5/10 (ze względu na nieco większe drgania na niższych obrotach, oraz stosunkowo niewiele mniejszą cenę od dwumasy - różnica cen między dwumasą a sztywnym kołem Valeo to około 300zł). Co jakiś czas lub jak coś będzie się działo, to pozwolę sobie aktualizować wątek
  15. Poszedłem zatem za waszą opinią i odpuściłem sobie te Sonary - kupiłem Depo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...