Skocz do zawartości

bolusss

Pasjonat
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bolusss

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia bolusss

0

Reputacja

  1. Witam posiadam audi a4 b5 i chciałem spytać czy w ciepłe dni u was po wyłączeniu auta włącza się wentylator klimy . Bo u mnie nie i jest taki problem że po jeździe jest wszystko ok 90stopni na blacie ale po lato minutowym postoju odpalajac auto na blacie 95-100 po odpaleniu temperatura się normuje oraz podczas jazdy czy korki jest ok .czy ktoś może mi coś doradzić co to siedzi
  2. ale który ten czujnik ? ten przy chlodnicy
  3. Witam mam następujący problem i nie wiem jak go rozwiazac od czego zaczac . Audi a4 b5 1.8 Termostat wymieniony dwa lata temu wachler , i problem jest nastepujacy silnik dosc szybko osiaga temp 90 nawet jak na zewnatrz jest okolo 6 stopni . Podczas jazdy jest ok z temperatura ale podaczsz jazdy na klimatroniku na kanale 49 temp dochodzi do 97stopni a na 51 90 stopni . Po zgaszeniu i po 5 minutowym postoju temp dochodzi do 105 stopni po odpaleniu zaczyna spadac do 95 na klimkatroniku . Moje pytanie brzmi nastepujaca bo ten objaw mam od wakacji czy ten czujnik co jest na dolnym wezu przy chlodnicy odpowiada za zalaczenie wentylatora dwukablowy tego elktrycznego na [postoju . Waz gorny jets do bardzo cieply dolny jest cieply . Na wakacjach myslame ze to przez upaly ze czynnik jest goroacy ale w zimie to samo .Pomozecie od czego zaczac .
  4. witam koledzy uporaliscie sie z problemem ? bo ma ten sam objaw
  5. tylko powiem ci jedno ze smierdzi u mnie nie za kazdym odpaleniem a co lepsze to ja jezdze na lpg ja bym obstawial ten cykajacy odpowietrznik ze za ciaga i jeszcze jedno jak jak mam ponad pol baku to smierdzi teraz spadło poznizej polowy i jest natazie spokuj
  6. wiesz kolego nie ze klepie zle to opisałem ale po prostu mechanik jak robił rozrzad mowi ze zaczyna byc słyszec na rozgrzanym silniku. A ty widze ze rocznikowo masz ten sam rok i nie masz z nim problemu ?
  7. ok dzięki za info spróbuje u siebie to ramiaczko naprawic i zobacze czy bedzie lepiej bo moc to moja audi ma
  8. przeczzytałem i jest opisane jak naprawic a nigdzie co sie z autem dzieje jak to nie działa kolego przeglądałemale typowych objawów auta nie było tylko opisane jak naprawic swoaja dlatego pytam z ciekawosci co wam sie dzialo jak to nie dzialalo .
  9. koledzy mam nastepujace pytanie jakie sa objawy jak to nie dziala bo u mnie jest wszystko ok z odpalaniem i z jazda a zagladam a tam to c odpadło ale tez po odpaleniu to nictam nie rusza sie . pomozecie
  10. Witam mam audi a4 b5 1.8 quattro LPG i od pewnego dnia w okresie zimowym przy grzaniu czuc paliwo w nadmuchu ale nie zawsze . Przy silniku nic nie śmierdzi ale czasami pod pasażerem jest wezyk odpowietrznika i z niego tak dudni głuchym powietrzem czy to jest normalne . A kolo filtra ten odpowietrznik cały czas cyka on tak ma cykac czy jest zespsuty . Miał ktos kiedys taki przypadek ? Spytam rózniez czy spotkał sie ktos z firma autolog bo znalazłem tej firmy napinacz łancuszka i nie wiem czy kupic czy jezdzic dalej na orginale.
  11. Witam tez mam podobny problem ze na rozgrzanym silniku słychać ten łańcuszek Zastanawiam sie nad wymiana ale myślałem o jakimś zamienniku na allegro nawet niebo to chinole , u mnie jest ten z wtyczka ale w inter cars znalazłem firmy AUTOLOG cena 650 zł słyszał ktos o tej firmie jak sie to sprawuje możne ktoś zakładał u siebie i da opinie . Bo ponad 2 tys płacić w auto które ma 16 lat to nie wiem . Czy podczas wymiany trzeba wymieniać łancuch ? Oraz chcial bym zaczerpnąc wiedzy kogos kto sie na tym zna co sie moze stac jak bym nie wymienił tego napinacza . Zeby nie było tak ze wymienie i bedzie za jakis czas ten sam efekt .
  12. Witam posiadam radio w swojej audi symphony 2 din i kupiłem zminarke kenvood i mam satepjacy problem kabel do tej zmieniarki jest to jedna niebieska kostka mino iso i do tego wychodzi jeszcze jeden brazowy kabel i nie wiem gdzie go wpiac zeby zmieniarka smigala .?
  13. Witam koledzy mam podobny problem ale u mnie jest tak ze na odpolaonym przyciskiem wew wszystko zamyka i otwiera a po zgaszeniu raz zamyka bagaznik a raz nie dobrze ze mam sprawny zamek w klapie to moge mechanicznie zamknac ale nie w tym rzecz. CO moze byc przyczyna i czy na napiecie ma cos z tym wspolnego bo jak dzis ladowalem prostownikiem to normalnie dzialalo tylo maska byla otawrta i kolejne pytanie czy mikrostyk maski silnika tez moze miec cos wspolnego .
  14. Minowicie posiadam audi a4 b5 2000 od tyg zaobserowalem dluzsza prace pompki na zamykaniu z pilota wczoraaj zauwazylem ze nie zamyka bagaznika . Ale dlaczego jak siedze w aucie i uzywam tego przycisku zakmyanie otwieranie na boczku to pompka chodzi prawidłowo i zamyka szybko i otwiera szybko . Wiec nie wiem czy problem tkwi w samej pompce czy szukac mam dalej pomoze ktos . Chociaz dodam ze teraz po odpieci grubego weza z pompki pomka zamyka i otwiera ekspresowo. mozna podejrzewac jakas nieszczelnosc ? kiedys mialem objaw ze pompka chodzila długo na pilocie i an przycisku ale powodem była membranka nieszczelna .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...