-
Postów
731 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Na grupie fb audi a6 c7 polska ,wystawił parę dni temu za 800 zł
-
Sprzedawca twierdzi że miał u siebie zakładać, ale auto się sprzedało 😉
-
Czyli sprzedawca w wuja wali... Podsumowując w d4 uszy zwrotnicy są dłuższe
-
Mam do kupienia zacisk z d4 356x22, czyli mogę jarzmo dać z d4 a zacisk swój i przewód zasilający będzie wchodził po staremu. Dobrze rozumiem?
-
Czyli 356x22 z d4 nie wejdą mi do c7. Szkoda, że od razu nie napisałeś. Masz jakiś adapter aby weszły? U siebie założyłeś
-
-
Mając w a6 c7 356/330, mam okazję założyć na tył 356x22. Pytanie czy to będzie grało z przodem ? Czy to ma sens ?
-
Być może w adaptacjach można zmienić próg prędkości, ale trzeba wiedzieć gdzie 😁
-
Zgadza się to co piszesz, czyli żadne kodowanie nie uaktywni "doświetlania" przy większych prędkościach?
-
Posiadając matrix w c7 mam wrażenie, że nie doświetlają zakrętów podczas jazdy. Na postoju z ruchem kierownicy jest doświetlenie jak i np przed skrzyowaniem. Czy matrix posiadają owe doświetlanie zakrętów? Czy bit 0 muszę dokodować?
-
Po zalaniu Flash wystarczył?
-
W pompie ? Wiesz od ilu stopni taki błąd łapie?
-
Wczoraj był swap rano z wymianą plynu, litr ate sl6 przepompowaliśmy, stan na maxa jest. Potem próba zbyt ostra zapewne. Na desce brak błędów, poprostu dziś z nudów podłączyłem vcds i był ten błąd. Zastanawia mnie gdzie jest czujnik. Mowa o a6 c7 2018 rok
-
Wedlug mnie bez sensu taka informacja jako błąd w vcds