-
Postów
52 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Jaras-vr

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Olkusz
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?
Jaras-vr odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi A4 B6/B7
Są firmy które regenerują amortyzatory koszt takich regeneracji to około 150 - 250zł /szt. dostaje sie pisemną gwarancje na usługe a do tego mozna sobie zażyczyć kilka ciekawych opcji m.in. zwiększenie twardości amortyzatora albo można założyć zaworek do azotu. Takze jeśli chcesz mieć swoje FK to regeneracja. PZDR -
piski, trzeszczenie okilice słupka środkowego strona kierwocy...
Jaras-vr odpowiedział(a) na sahipp temat w Audi A4 B5
Proponuje zdemontowac po kolei podejrzane rzeczy i jazda próbna wkońcu trafisz. -
Dziurawy tłumik środkowy. Dziwne drgania.
Jaras-vr odpowiedział(a) na Sedrak Dan temat w Audi A4 B6/B7
Jeśli wspawasz za srodkowy tłumik rure dzwięk raczej się nie zmieni. -
Szukaj w elektryce. Bo raczej nie wskazuje to jednoznacznie na pompe paliwa jeżeli gaśnie Ci na gazie.
-
Jazda autem na tablicach DE z przeglądem i OC z PL
Jaras-vr odpowiedział(a) na SHITERS temat w Na Każdy Temat
Gorzej będzie jak sprawcą będzie osoba jadąca własnie takim samochodem. -
Ja ponad rok temu kupiłem zestaw bananów specjalnie pod zwykłe ramiona (nie aero) i odziwo można zdemontować oryginalne klipsy a zamontowac te z zestawu w wolnej chwili sprawdze co to za firma i model ale z tego co pamiętam produkcja UK
-
Spręzyny z gwintu firmy ta technix do seryjnych amorów ?
Jaras-vr odpowiedział(a) na Daduś temat w Audi A4 B5
Napewno nisko -
dość wysoko
-
01035 - Electric Window Thermal Protection Active; Passenger Sprawdz moduł komfortu czy czasem nie jest zalany itd itp.
-
http://olx.pl/oferta/amortyzatory-przod-tyl-sprezyny-audi-a4b6-sedan-CID5-IDawTix.html podłącze się do tematu w ogłoszeniu mam zdjęcia sprężyn jakie to??
-
Aceton Lakier do skór a na koniec daje się lakier bezbarwny podstawą jest dobrze odtłuścić a potem rózno nałożyć lakier tak samo baze jak i bezbarwny. używałem kiedyś gąbki i pędzelka jak to jest pokazywane często ale efekt był raczej słaby. Polecam więc tylko i wyłącznie natrysk
-
rozumie że znasz to z praktyki?? Ja osobiscie robiłem renowacje skóry i 2 lata już tak jeżdze i nic się z nią nie dzieje - koszt całej operacji 25zł
-
Trzeba wyjaśnić kilka rzeczy. Skóra sama w sobie powinna być matowa. To mieszanka olejków, tłuszczy, ludzkiego naskórka i innych "brudów" powoduje że skórzana tapicerka zaczyna robić się błyszcząca. Aby zniwelować ten efekt należy przede wszystkim skórę umyć (np. cleaner'em do skóry) a następnie nałożyć środek zabezpieczający. Pod żadnym pozorem nie można dopuścić aby skóra na kierownicy była śliska po zastosowaniu jakiejkolwiek chemii, chyba że chcecie skończyć w rowie albo na jakimś słupie! Ludzie trochę wyobraźni ... Skóra naturalnie jest matowa lecz skóra jest potem barwiona i pokrywana farbą wykończeniową i w zależności jaki efekt chcemy miec mozna wybrac mat, półmat i połysk Co do malowania skóry na filmikach to tylko fajnie wygląda w rzeczywistości jest przy tym dużo więcej pracy. kierownice polecam wyjąć z samochodu, nie używać gąbek ściereczek itd itp. tylko pistoletu lakierniczego.
-
W silniku przy gęstym oleju odkładają się nagary które tworzą tj. uszczelnienia. Rzadsze oleje mają substancje płukające które zapobiegają powstawaniu takich nagarów. Jest więc zawsze ryzyko że po zmianie oleju z gęstszego na rzadki nagary zostaną wypłukane i silnik zacznie brać olej, nawet po ponownym powrocie na gęstszy.
-
AJM Wymiana oleju i problem. Pomocy? Rozwiazanie
Jaras-vr odpowiedział(a) na Zimny Chirurg 2 temat w 1.9TDI
Raczej nie wiązał bym tego z olejem. Może to poprostu zbieg okoliczności