Skocz do zawartości

Jaras-vr

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Jaras-vr

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Olkusz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Są firmy które regenerują amortyzatory koszt takich regeneracji to około 150 - 250zł /szt. dostaje sie pisemną gwarancje na usługe a do tego mozna sobie zażyczyć kilka ciekawych opcji m.in. zwiększenie twardości amortyzatora albo można założyć zaworek do azotu. Takze jeśli chcesz mieć swoje FK to regeneracja. PZDR
  2. Proponuje zdemontowac po kolei podejrzane rzeczy i jazda próbna wkońcu trafisz.
  3. Jeśli wspawasz za srodkowy tłumik rure dzwięk raczej się nie zmieni.
  4. Szukaj w elektryce. Bo raczej nie wskazuje to jednoznacznie na pompe paliwa jeżeli gaśnie Ci na gazie.
  5. Gorzej będzie jak sprawcą będzie osoba jadąca własnie takim samochodem.
  6. Ja ponad rok temu kupiłem zestaw bananów specjalnie pod zwykłe ramiona (nie aero) i odziwo można zdemontować oryginalne klipsy a zamontowac te z zestawu w wolnej chwili sprawdze co to za firma i model ale z tego co pamiętam produkcja UK
  7. dość wysoko
  8. Jaras-vr

    Błąd 01035

    01035 - Electric Window Thermal Protection Active; Passenger Sprawdz moduł komfortu czy czasem nie jest zalany itd itp.
  9. http://olx.pl/oferta/amortyzatory-przod-tyl-sprezyny-audi-a4b6-sedan-CID5-IDawTix.html podłącze się do tematu w ogłoszeniu mam zdjęcia sprężyn jakie to??
  10. Aceton Lakier do skór a na koniec daje się lakier bezbarwny podstawą jest dobrze odtłuścić a potem rózno nałożyć lakier tak samo baze jak i bezbarwny. używałem kiedyś gąbki i pędzelka jak to jest pokazywane często ale efekt był raczej słaby. Polecam więc tylko i wyłącznie natrysk
  11. rozumie że znasz to z praktyki?? Ja osobiscie robiłem renowacje skóry i 2 lata już tak jeżdze i nic się z nią nie dzieje - koszt całej operacji 25zł
  12. Trzeba wyjaśnić kilka rzeczy. Skóra sama w sobie powinna być matowa. To mieszanka olejków, tłuszczy, ludzkiego naskórka i innych "brudów" powoduje że skórzana tapicerka zaczyna robić się błyszcząca. Aby zniwelować ten efekt należy przede wszystkim skórę umyć (np. cleaner'em do skóry) a następnie nałożyć środek zabezpieczający. Pod żadnym pozorem nie można dopuścić aby skóra na kierownicy była śliska po zastosowaniu jakiejkolwiek chemii, chyba że chcecie skończyć w rowie albo na jakimś słupie! Ludzie trochę wyobraźni ... Skóra naturalnie jest matowa lecz skóra jest potem barwiona i pokrywana farbą wykończeniową i w zależności jaki efekt chcemy miec mozna wybrac mat, półmat i połysk Co do malowania skóry na filmikach to tylko fajnie wygląda w rzeczywistości jest przy tym dużo więcej pracy. kierownice polecam wyjąć z samochodu, nie używać gąbek ściereczek itd itp. tylko pistoletu lakierniczego.
  13. W silniku przy gęstym oleju odkładają się nagary które tworzą tj. uszczelnienia. Rzadsze oleje mają substancje płukające które zapobiegają powstawaniu takich nagarów. Jest więc zawsze ryzyko że po zmianie oleju z gęstszego na rzadki nagary zostaną wypłukane i silnik zacznie brać olej, nawet po ponownym powrocie na gęstszy.
  14. Raczej nie wiązał bym tego z olejem. Może to poprostu zbieg okoliczności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...