Skocz do zawartości

Matt_21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matt_21

Osiągnięcia Matt_21

0

Reputacja

  1. witam. jest jutro spot? jeśli tak to raczej wpadne się przywitać. pozdrawiam
  2. czyli musze zmienić kostki z 32 pinowych na te 26 pinowe i powinno wszystko chodzic? dobrze rozumiem ? btw. a da się przełożyć same wskaźniki temp oil i ładowania do mojego licznika?
  3. kolego ja mam immo na pewno w ecu bo wymieniałem ecu i musiałem immo przelutowac... dziś jeździłem autem bez licznika i normalnie jeździło wiec w liczniku immo nie ma. czyli ja mam swój licznik (bez dodatkowych wskaźnikow) po 1 lifcie. a ten co dostałem od kumpla jest starszy? przedliftowy?
  4. w moim audi (98r 1.8t) jest licznik bez dodatkowych wskaźników. Dostałem od kumpla licznik z angola ze wskaźnikami. Ale teraz mam mały problem... sa inne kostki. Da się w ogóle założyć ten licznik do mnie? a może lepiej same wskaźniki przełożyć? może posiada ktoś schemat instalacji do obu liczników? drugi problem jest taki ze nie działał mi od początku wyświetlacz temp. przełożyłem wyświetlacz z drugiego licznika(tu wtyczki takie same były) i nadal nie działa. posprawdzałem czy dochodzi jaki kolwiek prąd do tego wyświetlacza (na zapalonej stacyjce) i niestety nic nie dochodzi... ma może ktoś schemat jak to podłączyć?
  5. może podpowiesz gdzie to znalesc? bo temat ma 130stron i ciężko trochę...
  6. Witam. Kupiłem niedawno a4 b5 1.8t aeb quattro. Chciałbym wyciągnąć z niego ok. 230-250KM. Wydech jest już zrobiony (3" downpipe i dalej 2.75") zrobie FMIC i dolot ze stożkiem. i teraz pytanie brzmi jakie wtryski do tego potrzebuje? seryjne wystarczą czy trzeba zmieniac? jeśli tak to na jakie? i drugie pytanie jakie turbo bo wiem ze k03 nie da rady... jakie i z czego założyć turbo? jakiś kolektor podejdzie czy trzeba jakiś przerobić? pozdr ps. czytałem temat ale jest baaardzo długi i nie wiele znalazłem... z góry dziekuje za odpowiedzi
  7. czyli podłącze "nowy" sterownik i auto bedzie normalnie palic??? bez żadnych innych kombinacji???
  8. wyciagłem i przeczysciłem styki i dalej to samo... znalazłem na allegro sterownik o takich samych numerach. I teraz pytanie jak go kupie i założe to jak adaptowac immo? jest to trudne? czy vagiem to zrobie? bardzo prosze o jakąs instrukcje jak to zrobic? pozdr
  9. po czym to wnioskujesz? nie da sie tego naprawic?
  10. Witam. Kupiłem niedawno A4 1.8t quattro aeb. i mam taki problem ze auto ma lekkiego muła (jedzie ale jezdziłem bora 1.8t i jest owiele żwawsza, oraz octavia 1.8 t 4x4 i rownież lepiej jezdzi) audi nie ma takiego "kopa" z niższych obrotów. Po podpieciu vaga (vagcom 311 i vagcom 208.1) okazało sie ze nie da sie połączyc z elektronika silnika (z kazdym innym autem sie łączy). podpiąłem polskiego vaga i sie połączył. wyskoczył błąd 16989 Uszkodzenie pamięci wewnętrznej ROM sterownika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Prosze o pomoc bo nei wiem co mam robic. Nowy sterownik? czy może jakoś da sie go naprawic? niestety logów nie jestem w stanie zrobic bo sie nie chce połączyć... chce zrobic program ale auto do tego musi byc sprawne... Będę wdzięczny za każdą pomoc. pozdr
  11. witam wszystkich. jestem tu nowy i chciałbym wpasc na spot. Jest dzis o 18 w jaworzu? pozdr
  12. nazywam sie Mateusz i jestem z okolic bielska białej. mam audi a4 b5 1.8t quattro w niedługiej przyszłości 300KM po maska. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...