Skocz do zawartości

zibi81i

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zibi81i

Informacje

  • Imię
    Zbigniew
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia zibi81i

0

Reputacja

  1. zibi81i

    Nie Chce Odpalać

    Witam Problem rozwiązany. Zapomniałem dopisać co było przyczyną. Otóż problem był w pękniętej membranie reduktora gazu. Po zgaszeniu silnika w układzie zasilania gazem cały czas jest ciśnienie. Gaz dostawał się do kolektora dolotowego rurką podciśnieniową. Silnik nie chciał palić bo nie było tam powietrza (lub było go za mało). Musiał przekręcić parę razy żeby przepchnąć gaz i zassać powietrze. Przy okazji padała mi pompa paliwa, strasznie głośno pracowała. Wymieniłem na nową. Po naprawie zrobiłem ok 10 tys km i jak dotąd zero problemów, przynajmniej z układem zasilania paliwem/gazem Pozdrawiam Zbigniew
  2. zibi81i

    Nie Chce Odpalać

    Czy jest może jakaś procedura sprawdzania pompy paliwa? Zrobiłem mały test: przy włączonym zapłonie, czyli kiedy pompa paliwa chodzi, wcisnąłem zaworek odpowietrzający listwę wtryskową. Wyciekło tylko trochę benzyny. Jeśli dobrze rozumuję, to przy działającej pompie w listwie powinno być cały czas ciśnienie i paliwo powinno się cały czas wylewać. Chyba że robię coś źle. Najlepsze jest to, że samochód jeździ normalnie. Ma moc, nie dusi się. Problem jest tylko z odpalaniem. Jeszcze jedno pytanie. Czy pompa paliwa powinna ciągle chodzić po przekręceniu kluczyka, na zgaszonym silniku? U mnie chodzi ok 3-4 sekund i potem się zatrzymuje. Jak odpalę samochód to chodzi cały czas.
  3. zibi81i

    Nie Chce Odpalać

    Za każdym razem. Wystarczy że postoi 30 min. Filtr paliwa wymieniałem jakieś 5 tys km temu. Dla jasności. Dzieje się to na benzynie.
  4. zibi81i

    Nie Chce Odpalać

    Witam Od niedawna auto niechętnie odpala, tzn. muszę długo kręcić zanim załapie. Żadne kontrolki/checki się nie świecą. VAG pokazuje tylko błąd kata, który występuje od kilku miesięcy (sporadycznie, co jakiś czas), więc nie może to być przyczyną, że nie chce odpalić. Po wykasowaniu błędu dzieje się to samo, mimo iż błąd kata nie wraca. Mam założoną instalację BRC, i jak przełączam na benzynę to zaczyna coś delikatnie "dudnić". Niestety nie mogę zdiagnozować gdzie. Słychać tylko w środku. Świece nowe, cewki sprawdzone. Auto jeździ normalnie. Pytanie: miał ktoś może podobny przypadek lub wie co może być tego przyczyną? Pozdrawiam Zbigniew
  5. zibi81i

    Prośba o analizę logów

    Sprawdziłem szczelność dolotu i jest OK, powietrze nie ucieka. Zmieniłem też zawór N75 oraz zawór odcinający/obejściowy turbo. Syczenie niby ustało, ale wartości w logach są podobne do poprzednich. Link Czy te logi są OK czy dalej coś BEXikowi dolega?
  6. zibi81i

    Prośba o analizę logów

    Witam Jakiś czas temu zaświecił mi się CE, wraz z błędami 16683, 16804. Przy mocniejszym obciążeniu silnika słychać dość głośny syk między 3000-4000 obr/min. Syk pojawia się tylko przy mocnym obciążeniu, w domu nie jestem w stanie sprawdzić skąd pochodzi (sprawdziłem dolot i wylot). Auto jeździ normalnie. O ile 16804 to padnięty kat (auto ma już trochę ponad 200k km, ma prawo paść) to przejmuję się trochę tym drugim błędem. Zrobiłem dzisiaj logi grupy 002,115,118. Będę wdzięczny za analizę, może da się coś z tego wywnioskować. Link do Logów P.S. Logi robiłem na 4 biegu. Na 3 dość szybko się zbiera, więc mało byłoby prób. Pozdrawiam Zbigniew
  7. Witam wszystkich. Właśnie przymierzam się do zakupu A4 1.8T Q.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...