Skocz do zawartości

jamnikk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jamnikk

Osiągnięcia jamnikk

0

Reputacja

  1. jamnikk

    Przepalone ledy SEDAN

    Witam ! Przepaliły mi się trzy ledy w tylniej lewej lampie na klapie bagażnika. W salonie VW w Krakowie powiedzieli mi, że trzeba wymienić całą lampę ( koszt samej lampy 750 zł ), gdyż nie ma możliwości naprawy. Może ktoś słyszał jak i czy można naprawić same ledy ? Najlepiej gdzie w Małopolsce Pozdrawiam
  2. Witam ! Opisze wam moj problem. Jestem posiadaczem audi a4 b6 1,9 TDI 131 km 2002 r. Autko sprawowalo sie dobrze przez dwa lata az do momentu gdy usłyszalem dziwne odglosy z turbiny. Przy odejmowaniu gazu turbina zaczyna dziwnie harować. Ciezko opisac ten dzwiek ale jest to jakby cos sie ocieralo. Zaznacze ze turbo bylo sprawdzane i nie mialo zadnych luzow, ogolnie bylo u trzech specjalistow i podobno wszystko z nim bylo ok. Bywalo tez ze podczas dluzszych tras turbo wylaczalo sie i trzeba bylo zgasic silnik i zapalic zeby znow zadzialalo. Nikt nie byl w stanie stwierdzic co to jest, wiec kupilem nowe turbo ( nowe w sensie z innego audi po wypadku z malym przebiegiem. Turbo najpierw zostalo sprawdzone u chlopakow mielcu, ponoc wszytsko z nim ok. Zalozylem je i dzwiek oczywiscie sie pojawia. Zrobilem dluzsza trase okolo 900 km w jedna strone nad morze. Podczas drogi w strone moza harowanie bylo caly czas i turbo wylaczylo sie tylko raz. Gdy zaczelo sie wylaczac co chwile az do momentu ze wogule przestalo chodzic. Gdy zgasilem i zapalilem silnik chodzi moze okolo 5 minut, wiec przejechalem okolo 400 km bez. Prowadopodobnie nie jest to wina turbiny. Oproczy harowania i wylaczania chodzilo bez zarzutow w sensie ciagnelo elegancko. Bardzo prosilbym o opinie czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem oraz czy zna kogos w okolicach krakowa, lub tarnowa ktorzy mogliby mi pomoc. pozdrawiam
  3. Witam ! Opisze wam moj problem. Jestem posiadaczem audi a4 b6 1,9 TDI 2002 r. Autko sprawowalo sie dobrze przez dwa lata az do momentu gdy usłyszalem dziwne odglosy z turbiny. Przy odejmowaniu gazu turbina zaczyna dziwnie harować. Ciezko opisac ten dzwiek ale jest to jakby cos sie ocieralo. Zaznacze ze turbo bylo sprawdzane i nie mialo zadnych luzow, ogolnie bylo u trzech specjalistow i podobno wszystko z nim bylo ok. Bywalo tez ze podczas dluzszych tras turbo wylaczalo sie i trzeba bylo zgasic silnik i zapalic zeby znow zadzialalo. Nikt nie byl w stanie stwierdzic co to jest, wiec kupilem nowe turbo ( nowe w sensie z innego audi po wypadku z malym przebiegiem. Turbo najpierw zostalo sprawdzone u chlopakow mielcu, ponoc wszytsko z nim ok. Zalozylem je i dzwiek oczywiscie sie pojawia. Zrobilem dluzsza trase okolo 900 km w jedna strone nad morze. Podczas drogi w strone moza harowanie bylo caly czas i turbo wylaczylo sie tylko raz. Gdy zaczelo sie wylaczac co chwile az do momentu ze wogule przestalo chodzic. Gdy zgasilem i zapalilem silnik chodzi moze okolo 5 minut, wiec przejechalem okolo 400 km bez. Prowadopodobnie nie jest to wina turbiny. Oproczy harowania i wylaczania chodzilo bez zarzutow w sensie ciagnelo elegancko. Bardzo prosilbym o opinie czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem oraz czy zna kogos w okolicach krakowa, lub tarnowa ktorzy mogliby mi pomoc. pozdrawiam
  4. ja wczesniej tez mialem multifunkcje w oryginalnej kierownicy od b6 , tak ze jak kupie nowa tasme to stara bardzo chetnie sprzedam. Jakby ktos potrzebowal to prosze pisac
  5. wlasnie dzwonilem do goscia ale niestety ta nie jest pod multifunkcyjna
  6. Masz moze namiary na taka tasme ? Bo nie moge znalezc takiej na allegro. Podaje linka do zdjecia takiej kierownicy do jakiej potrzebuje tasme http://photos03.allegro.pl/photos/oryginal/493/07/30/493073090_1
  7. Witam ! Zmienilem w swoim B6 kierownice. Wczesniej mialem 4 ramienna z multifunkcja. Teraz wsadzilem 3 ramienna z B7 rowniez z multifunkcja. Mam teraz problem z podpieciem air bagu i multifunkcji do radia. Musze zmieniac cala tasme ? Znacie moze jakis dobrych mechanikow na terenie Krakowa lub Tarnowa ktorzy mogliby mi w tym pomoc ? Prosze o wasze opinie. Pozdrawiam
  8. Bylem juz u dwoch elektrykow i lipa obaj powiedzieli ze musze dokupic modul komfortu z sterowaniem na 4 drzwi, musi byc on z rocznika 2001 zeby pasowal (zamiennik mojego). Jesli ma ktos inforamcje na temat owego modulu prosze o kontakt
  9. Ile moze to kosztowac ?? I gdzie mozna to zrobic w Krakowie ??
  10. Zamontowalem sobie juz wszytsko ale nie dziala w tylnich drzwiach podnoszenie/opuszczanie szyb oraz centralny zamek, za to podswietlenie w przyciskach tak. Wydaje mi sie ze jest to sprawa modulu komfortu, moze on byc zaprogramowany na 2 szyby elektryczne. Mozna go przeprogramowac ??
  11. Jestem posiadaczem audi a4 b6, jestem z niego w pełni zadowolony, denerwuje mnie jednak kurz zbierający sie w liczniku na zegarach za szybka, uzbierało sie go dość sporo i chciałbym go usunąć. Jak sie tam dostać (rozkręcić licznik) ?? Znacie jakiś dobry środek anty statyczny żeby szybko nie wrócił ?? Proszę o wasze opinie.
  12. Wszystko znalazlem na allegro kosztowalo mnie to 600 zl ( 4 boczki drzwi, 2 podnosniki, 2 silniczki i 2 komplety przewodow ). A co do tej kostki to w ktorym dokladnie jest miejscu ?? Szukalem z moim elektrykiem i nie moglismy znalesc. Bylbym wdzieczny za fotki :>
  13. Chcialbym zamontowac elektryczne szyby w tylnich drzwiach w audi a4 b6 2001 r. Kupilem caly komplet: boczki, przewodu, silniczki, podnosniki. Wszytskie czesci pochodza z audi a4 z roku 2004. Podobno jest to sterowane impulsami i nie bedzie pasowac do modleu 2001 ?? Jesli tak to czy jest mozliwosc przerobienia tego aby pasowalo do mojego typu. Prosze o wasze opinie.
  14. Witam ! Mam na imie Tomek. Pochodze z Tarnowa, obecnie mieszkam w Krakowie, jestem szczesliwym posiadaczem audi a4 b6 1.9 TDI 2001 r. Pozdrawiam wszystkich :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...