Skocz do zawartości

Kedivad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kedivad

Osiągnięcia Kedivad

0

Reputacja

  1. robić głowicę, czy kupić używkę od pewnego silnika z udokumentowanym przebiegiem ?
  2. dokładnie to 27.09.2002 a rejestracja 03/2003 czy mogę być spokojny ? Sprzedawca w sklepie powiedział, że skoro VIN mówi 2003rok to silnik powinien również być 2003r ( czyli inny napinacz itp) czyli nie koniecznie ?
  3. Witam, na briefie mam rok produkcji 2002 sierpień. według numeru VIN 2003 / pierwsza rejestracja 03.2003 Czy możliwe, że majac w vinie 2003rok to silnik jest taki sam jak z 2002. Wymieniam rozrząd i mój podobno ma NAPINACZ HYDRAULICZNY a gościu w sklepie powiedział, że nie możliwe, bo modelowo według vinu jest 2003( a te już nie miałey napinacza hydraulicznego ), więc i silnik z 2003 powinien być ??????
  4. Witam, czy jest ktoś w stanie stwierdzić po spojrzeniu na niżej zamieszczone zdjęcia, że wystarczy tylko wymiana uszczelki ? ( kontynuacja mojej przygody http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-238/wysoka-temp-1-9tdi-avf-szybko-spada-dziwny-problem-272095/ ) Auto stoi w DE u znajomego, który uszczelkę może wymienić, jednak boję się, że lepiej głowice zrobić ( chociaż z tego co mówił, to głowica źle nie wygląda i musiała być już wcześniej wymieniana) głowice to częsty przypadek w tym silniku ?
  5. Witam, muszę wymienić rozrząd, tylko oryginalne markowe części, cena nie gra roli. Jakiej firmy polecacie ?Podobno polecany jest CONTITECH CONTINENTAL. Proszę o podanie strony sklepu gdzie dostane taki kompletny rozrząd ? na alledrogo coś nie mogę znaleźć. Ijeszcze jedno pytanie, uszczelka pod głowicę, jaki koszt oryginalnej w aso ? Dzięki z góry !
  6. tylko,że ja teraz w Niemczech w małem mieścinie. Jeden mechanik właśnie sprawdził. założył metalowy korek w miejsce korka od zbiorniczka, na niego pompkę i pompował. rosło ciśnienie i zatrzymało sie na 1.8b. No i wode wywala pod zbiorniczkiem, mówił ze uszczelka na 99%... Czy po wymianie uszczelki, plenowaniu glowicy i przy okazji wymianie rozrządu czegoś sie obawiac ze znow strzeli uszczelka ? Bo przeciez jakiś musiał być powód ze uszczelke strzeliło i boje sie zeby po wymianie to nie powróciło...
  7. odpowietrzenie nic nie dało. termostat nowy i kruciec od termostatu. Auto trzyma temperature 90 stopni w miejscu, ale podczas jazdy gdy mu depne to podnosi się do 110. Zatrzymuje auto temp blyskawicznie powraca do 90 stopni. Odkręcam powoli korek idzie ciśnienie wody przybywa, zakręcam korek i woda wywala dołem pod zbiorniczkiem. Auto nie kopci, temperatura wewnatrz auta po ustawieniu na HI gorąco. Uszczelka, głowica czy pompa wody ???? ---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ---------- Teraz po złapaniu temperatury, zatrzymuje auto. temperatura spada do 90 odkręcam korek idzie para i wody mniej ! woda ucieka nie wiadomo gdzie, w oleju nie ma, przez wydech nic nie widac..... uszczelka ? bo pompa wody raczej nie ?
  8. Jak prawidłowo odpowietrzyć układ ? U mnie po wymianie termostatu auto chodziło 20 min na otwartym korku, dolewałem trochę wody, i włączyłem temp na HI na 10 min.
  9. kruciec zamówiony na jutro. Co jeśli to nie wina tego plastiku i zapowietrzenia ?
  10. Jak najlepiej go odpowietrzyć ? Ustawiłem temp na HI i tak pochodził z 10 min. Postanowiłem ze znajomym sprawdzić zamontowanie termostatu i okazało się, że rurka w którą wchodzi jest POPSUTA. Możliwe, że to jest przyczyna ? źle spasowany termostat w rurce i takie cuda ?
  11. Witam, kupiłem wczoraj audi A4 B6 1.9TDI AVF, w drodze powrotnej temp doszła tylko do 60stopni. ( ok70km przejechałem) Sprawdziłem, i okazało się, że w aucie nie ma termostatu, wymieniłem na nowy i teraz objawy są następujące: Auto podczas jazdy gdy złapie już 90 stopni, po chwili temp podskakuje do 110-115 stopni ( zwalniam i temp odrazu powraca do 90) gdy znów przygazuje to podskakuje do 110-115 po czym znów powraca do 90. Górny wąż gorący, dolny troche mniej ( węże nie są twarde) Znajomy podłączył pod VAG, żadnych błędów nie pokazało. Czyżby pompa wody ? W jaki sposób dokładnie sprawdzić ? ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:09 ---------- dodam jeszcze, że po wymiane termostatu troche płynu dolewałem. Jednak nie widać nigdzie wycieków, a po odkręceniu korka od zbiorniczka wszystko wygląda ok. ---------- Post dopisany at 15:36 ---------- Poprzedni post napisany at 14:14 ---------- zrobiłem właśnie jazde próbną, po 5 min tem podskoczyła do 110. Zatrzymałem auto otworzyłem korek od zbiorniczka i wody ubywało w moich oczach błyskawicznie. Dolałem wody, po przejechaniu 4 km znów temp ok 110. zatrzymałem się odkręcam korek a woda NURTEM z pod zbiorniczka zaczeła się wylewać. Co jest do cholery ? Proszę o pomoc. ---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:36 ---------- Jeśli głowica to możliwe, że wczoraj gdy jechałem bez termostatu to temp doszła do 60stopni i nie rosła ? ( po przyjechaniu na miejsce wyskoczył komunikat temp. dolałem TROSZKĘ wody. Jednak dziś po włożeniu termostatu zaczeły dziać się cuda.
  12. Witam, zakupiłem właśnie audi jak w opisie na dniach dodam fotki. Pozdrowienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...