Skocz do zawartości

szwistak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwistak

Osiągnięcia szwistak

0

Reputacja

  1. Dzieki wielkie za pomoc to moge bez problemu kupowac rzeczy do silnika BNA? jak sprzeglo i dwumase? oraz mam rozumiec ze ten silnik jest bez DPF'a?
  2. OK przeszperalem troche silniki i numer skrzyni zgadza sie z numerem co jest wybity na skrzyni wiec + Jedyne wybite cyferki na silniku to na zdjeciu ponizej: oraz to co jest kolo amortyzatora:
  3. najciekawiej ze google o kodzie GNA nic nie wie. Plus brak DPFu oraz po VINie robione w niemczech na rynek niemiecki. Zobacze czy pod naklejka nie ma drugiej Nie no disel jak nic
  4. na prawym amortyzatorze jest to samo GNA
  5. rozumiem że ta druga osłonkę co na sróbki juz jest. Zagłebilem sie w tą niewiadomą i w kodzie wyposarzenia jest 0GG - brak DPF tak?
  6. Na pokrywie rozrządu nic nie ma miejce tylko na naklejkie. VCDS nie da sie jakos wygrzebac? Najgorzej ze obydwie naklejki sa takie same GNA
  7. Cześć Zabieram sie za wymiane oleju i filtrów ale potrzebuje dokladnie juz kodu silnika. Niby kod ma być albo w bagazniku kolo kola zapasowego albo po lewej stronie w silniku. Nawet w obydwu miejscach jest taka sama ale nie jest to BLB BRE etc tylko jakies GNA. Co to za silnik?
  8. To tak. Jutro jade na warsztat gdzie auto stoi i wg waszych rad posprawdzam wszystko zobaczymy co z tego bedzie dam znac co i jak. Więc usterka została usunięta, a jej powodem były nieszczelne ucszczelniacze wtrysków. Zostały wymienione i jak ręką odjął. Hej, jak auto Ci dymiło? na biegu jałowym na zimnym silniku równomiernie białym dymem z zapachem żrącymi spalinami? - i czy droga wymiana uszczelaniaczy? Także mam duży problem z tym, że moje auto dymi na biegu jałowym na biało oraz śmierdzi spalinami, robiłem już wiele rzeczy - dostałem nowe wtryski na wymianie w ASO, wymieniałem pękniętą uszczelke, pompe vacum, usuwałem DPF. Czy podczas wymiany wtrysków wymieniali uszczelniacze? jak myślisz mogę mieć ten sam problem? w sumie tak sobie przypominam, że ostatnio podczas planowania głowicy, dostałem nowe uszczelki pod pompo wtryski więc raczej nie ten powód dymienia. Cześć, podłącze sie pod temat. Mam u siebie podobne obiawy ale tylko na zimny silniku. Ciezko pali na zimnym ale przejechanie 3 Km naprawia ten syf i auto pali od razu. miales albo masz moze podobnie? Rafal
  9. Cześć Kończy mi się sprzęgło na jedynce szarpie przy zmianie biegów szarpie 150k ma przejechane. Stad moje pytanie czytałem, pytałem się znachorów okolicznych jak to jest z ta dwumasa zamieniana na jednomase i kilku mówiło ze nie ma problemu i kilku ze rozsypie się skrzynia etc. Czy nie pierdzielić się w koszty i brać jednomase czy dołożyć do dwumasy. Oraz drugie moje pytanie planuje wrzucic wirusa na 170KM i jako ze sprzęgło już jest na ukończeniu myślałem aby wrzucić sprzęgło od 170KM. Dobrze myślę i czy będzie to sprzęgło plug and play? (obydwa maja taką samą średnice 240) i czy Sachs'a czy innego producenta? dzieki za pomoc, Rafal
  10. Cześć Czy posiada ktoś rozwiązanie mojego zaciętego schowka bez rozbierania polowy samochodu? dzięki!
  11. czesc zobacz na to cudo chlodniczke spalin. U mnie 3 razy robili glowice cuda wianki i wkonu stanelo na wymianie tej chlodniczki i po problemie. Mialem podobne bardzo obiawy jak Twoje
  12. Czesc, Podziele sie tym co bylo w moim audi wymiana uszczelka 3 razy, glowica testy szczelnosci plus te wszystkie planowanie etc 2 razy i tak jezdzila audica na wode. Problem rozwiazal sie po wymianie chlodniczki spalain koszt kolo 500 zl ...
  13. moge polecic Ci sprawdzenie chlodniczki spalin. U mnie 3 razy rozbierali by glowice ogarnac ale nic nie dawalo. Plyn znikal szybko, zero plynu w oleju.
  14. Juz patrzylem za modulem, ale troche roboty jest by go wymiec. Myslalem ze uda sie w miare bez inwazyjnie to zrobic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...