szwistak
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O szwistak
Osiągnięcia szwistak
0
Reputacja
-
Dzieki wielkie za pomoc to moge bez problemu kupowac rzeczy do silnika BNA? jak sprzeglo i dwumase? oraz mam rozumiec ze ten silnik jest bez DPF'a?
-
Prosze:
-
OK przeszperalem troche silniki i numer skrzyni zgadza sie z numerem co jest wybity na skrzyni wiec + Jedyne wybite cyferki na silniku to na zdjeciu ponizej: oraz to co jest kolo amortyzatora:
-
najciekawiej ze google o kodzie GNA nic nie wie. Plus brak DPFu oraz po VINie robione w niemczech na rynek niemiecki. Zobacze czy pod naklejka nie ma drugiej Nie no disel jak nic
-
na prawym amortyzatorze jest to samo GNA
-
rozumiem że ta druga osłonkę co na sróbki juz jest. Zagłebilem sie w tą niewiadomą i w kodzie wyposarzenia jest 0GG - brak DPF tak?
-
Na pokrywie rozrządu nic nie ma miejce tylko na naklejkie. VCDS nie da sie jakos wygrzebac? Najgorzej ze obydwie naklejki sa takie same GNA
-
Cześć Zabieram sie za wymiane oleju i filtrów ale potrzebuje dokladnie juz kodu silnika. Niby kod ma być albo w bagazniku kolo kola zapasowego albo po lewej stronie w silniku. Nawet w obydwu miejscach jest taka sama ale nie jest to BLB BRE etc tylko jakies GNA. Co to za silnik?
-
To tak. Jutro jade na warsztat gdzie auto stoi i wg waszych rad posprawdzam wszystko zobaczymy co z tego bedzie dam znac co i jak. Więc usterka została usunięta, a jej powodem były nieszczelne ucszczelniacze wtrysków. Zostały wymienione i jak ręką odjął. Hej, jak auto Ci dymiło? na biegu jałowym na zimnym silniku równomiernie białym dymem z zapachem żrącymi spalinami? - i czy droga wymiana uszczelaniaczy? Także mam duży problem z tym, że moje auto dymi na biegu jałowym na biało oraz śmierdzi spalinami, robiłem już wiele rzeczy - dostałem nowe wtryski na wymianie w ASO, wymieniałem pękniętą uszczelke, pompe vacum, usuwałem DPF. Czy podczas wymiany wtrysków wymieniali uszczelniacze? jak myślisz mogę mieć ten sam problem? w sumie tak sobie przypominam, że ostatnio podczas planowania głowicy, dostałem nowe uszczelki pod pompo wtryski więc raczej nie ten powód dymienia. Cześć, podłącze sie pod temat. Mam u siebie podobne obiawy ale tylko na zimny silniku. Ciezko pali na zimnym ale przejechanie 3 Km naprawia ten syf i auto pali od razu. miales albo masz moze podobnie? Rafal
-
Cześć Kończy mi się sprzęgło na jedynce szarpie przy zmianie biegów szarpie 150k ma przejechane. Stad moje pytanie czytałem, pytałem się znachorów okolicznych jak to jest z ta dwumasa zamieniana na jednomase i kilku mówiło ze nie ma problemu i kilku ze rozsypie się skrzynia etc. Czy nie pierdzielić się w koszty i brać jednomase czy dołożyć do dwumasy. Oraz drugie moje pytanie planuje wrzucic wirusa na 170KM i jako ze sprzęgło już jest na ukończeniu myślałem aby wrzucić sprzęgło od 170KM. Dobrze myślę i czy będzie to sprzęgło plug and play? (obydwa maja taką samą średnice 240) i czy Sachs'a czy innego producenta? dzieki za pomoc, Rafal
-
Cześć Czy posiada ktoś rozwiązanie mojego zaciętego schowka bez rozbierania polowy samochodu? dzięki!
-
czesc zobacz na to cudo chlodniczke spalin. U mnie 3 razy robili glowice cuda wianki i wkonu stanelo na wymianie tej chlodniczki i po problemie. Mialem podobne bardzo obiawy jak Twoje
-
Ubywa płynu chłodniczego delikatnie po za minimum, kopci na biało na zimnym silniku.
szwistak odpowiedział(a) na Ccartmanek temat w 2.0TDI
Czesc, Podziele sie tym co bylo w moim audi wymiana uszczelka 3 razy, glowica testy szczelnosci plus te wszystkie planowanie etc 2 razy i tak jezdzila audica na wode. Problem rozwiazal sie po wymianie chlodniczki spalain koszt kolo 500 zl ... -
moge polecic Ci sprawdzenie chlodniczki spalin. U mnie 3 razy rozbierali by glowice ogarnac ale nic nie dawalo. Plyn znikal szybko, zero plynu w oleju.
-
Juz patrzylem za modulem, ale troche roboty jest by go wymiec. Myslalem ze uda sie w miare bez inwazyjnie to zrobic