Skocz do zawartości

majk8_6

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majk8_6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia majk8_6

0

Reputacja

  1. majk8_6

    Wskazówka paliwa

    Rezerwa zapalała się w prawidłowym momencie ale wskazówka stała na środku. Wywnioskowałem ze jesli przestawie ja w prawidlowe miejsce to bedzie wszystko grało. Ale jezdze i jezdze i nic :/ Albo prosciej: Jade, wskazowka jest w polowie i zapala sie kontrolka rezerwy. Stan paliwa sie zgadza (jest tyle co do przejechania na rezerwie), ale niżej połowy juz nie schodziła. Wiem że może być walnięty czujnik ale chciałem sobie sprawe uprościć przekładająć wskazówke nizej ... pomoże ktoś w tym temacie?
  2. majk8_6

    Wskazówka paliwa

    Witam. Miałem problem ze wskazówką od poziomu paliwa. Dochodziła do połowy i w tym momencie zaświecała się rezerwa. Wyjąłem pompę , żeby sprawdzić pływak i wyglądało, że wszystko jest ok. Postanowiłem więc po prostu przełożyć wskazówkę na odpowiednie miejsce czyli na mniej więcej przed pierwszą kreskę rezerwy (bo wlałem wcześniej 15 litrów). Obecnie wskazówka jest już pod ostatnią czerwoną kreską a rezerwa dalej nie świeci. Rozumiem, że mogłem się machnąć o parę milimetrów ale czy istnieje możliwość, że rezerwa w ogóle nie zaświeci przez to że przestawiłem wskazówkę? Może jest jakiś czujnik tam dodatkowy? Trochę się już obawiam jeździć, żeby mi auto nie zgasło. Pozdrawiam.
  3. nie, to u mnie jedynie waha się pomiędzy 900 a 1000 lekko. VAG-iem muszę sprawdzić ale to za kilka dni jak pojadę do PL.
  4. to mnie zaciekawiło co napisałeś. co prawda z baku mi nie syczy ale, ale mam właśnie problem z obrotami bo wskazówka lekko faluje na postoju i już próbowałem czyścić przepustnice i robić adaptacje i dalej jest bez efektu. Może tutaj tkwi problem? Co do poziomu paliwa to też jest coś nie halo, bo rezerwa zapala mi się jak wskazówka jest równo w połowie...
  5. tak, dokładnie o tym mówie. Także nie wiem czemu u mnie tak głośno cyka... Może do wymiany?
  6. troche denerwujące bo słychać to w kabinie , ale skoro tak musi być...
  7. podłączę się do tematu bo mam podobny problem, ale u mnie nie klekota tylko cyka (na cieplym silniku) takie urządzonko w lewej górnej stronie. Nie wiem co to jest ale jest do niego podłączona wtyczka i wężyki i napis SAGEM. Wie ktoś o co chodzi?
  8. bede mial chwile to cykne fotke i ocenisz co to
  9. to dziwne to ja klimatyzacji nie mam a mimo to wtyczka jest podłaczona i nie jest to czujnik temperatury płynu chłodzącego bo takowy ma wtyczkę w czterema pinami(wiem bo wymienialem parę dni temu) a jak widać na zdjęciu piny są 2. Niestety nie jestem w stanie sprecyzować do czego u mnie jest to podłaczone ale na bank jest to ta sama wtyczka co na zdjęciu...
  10. dziwne. U mnie ta wtyczka jest podłączona. Nie wiem do czego ale jest
  11. majk8_6

    Adaptacja przepustnicy

    mieszkam w uk i podłaczenie pod kompa to suma rzędu 50 funtów. Szkoda mi kasy ale znalazłem na ebay takie ustrojstwo i czy może mi ktoś powiedzieć czy opłaci mi się to kupować? U281 VW Audi Skoda Seat VAG CAN BUS Fault Code Reader Scanner diagnostic tool UK | eBay
  12. majk8_6

    Termostat do wymiany?

    teraz to już po ptakach bo czujnik zamówiłem ale przy okazji w razie "W' termostat też ---------- Post dopisany 06-08-2013 at 16:48 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2013 at 22:24 ---------- dziś wymieniłem czujnik i wszystko śmiga dzięki za pomoc!
  13. majk8_6

    Adaptacja przepustnicy

    A co oznacza jeśli w rurze od dolotu jest troche oleju? (przy samym wlocie do przepustnicy) Może tu tkwi problem?
  14. majk8_6

    Adaptacja przepustnicy

    Oświadczam , że dziś wyjąłem przepustnice i był to pierwszy i ostatni raz kiedy to zrobiłem. Dostęp okropny, zarówno do śrub jak i węży. Co prawda za drugim razem już wiedział bym jak do tego podejść ale mam nadzieję , że się obejdzie Teraz stoi z odłączonym aku do rana i się okaże jak skutki.... ---------- Post dopisany 04-08-2013 at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany 03-08-2013 at 17:08 ---------- Witam z samego rana forumowiczów. Podłączyłem akumulator , przekręciłem zapłon według instrukcji kolegi powyżej i po odpaleniu bez zmian. Wskazówka od obrotów dalej drga i co jakiś czas zadrży silnik... I o co tu chodzi? Silniczek krokowy? Egr?
  15. majk8_6

    Adaptacja przepustnicy

    dobra Panie i Panowie teraz bez śmiechu.... gdzie jest przepustnica? zazwyczaj można zlokalizować ją po lince gazu ale jak takowej nie widzę nawet u siebie. Proszę o namiary a najlepiej zdjęcie z zaznaczeniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...