
bbarney_Szcz
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bbarney_Szcz

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Przerabiałem to samo. U mnie pomogło czyszczenie geometrii turbiny. Po czyszczeniu już nie przeładowuje.
-
Teoretycznie każdy bierze olej. Jeżeli u Ciebie bierze litr na 10000 km to nie ma obaw. Ja mam pewny przebieg 207 tys. i mi bierze więcej ale turbo jeszcze nie było robione.
-
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
Tak myślę, żeby zrobić to samemu, są w necie filmiki jak to zrobić ale kurcze nigdy tego nie robiłem i boję się, że zrobię coś nie tak i będę żałował. Warsztat na który oddałbym auto jest całkiem dobry. Nie będę obecny przy tych pracach ale myślę, że zrobią to dobrze. Za zrobienie 4 pompek 440zł. Nie wiem czy to dużo czy mało. W cenie jest cały potrzebny materiał ( uszczelki, śruby itp.) -
Klapa pojawiła się dzisiaj pierwszy raz. Nie pracuje też wentylator. Czy czujnik ciśnienia ma wpływ na wentylator ? W sumie w teście wentylator nie kręcił, to chyba nie ma związku z czujnikiem ciśnienia. Podejrzewam, że i czujnik i wentylator jest winny...
-
a dzisiaj po uruchomieniu silnika nie świecił się econ ale klima nie chodziła i chyba wiatrak od klimy nie kręcił się. W poniedziałek auto idzie na warsztat bo już mam dosyć. Dzisiaj za to wyskoczyło mi to: 4 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-10 - Signal too Low - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent Jest gorąco i nawet jak klima się załączy (słychać, że sprężarka załapała) nie leci zimne powietrze. Logi z grupy 001: http://vaglog.pl/log_230533.html
-
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
Sam nie będę tego robił, na warsztacie powiem żeby zwrócili na to uwagę i najlepiej jak mi zrobią zdjęcia jak uznają, że jest ok. -
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
Dzięki za zainteresowanie, mam nadzieję, że wymiana uszczelniaczy coś da. Już nie mówię o tych drganiach bo to wcalne nie muszą być PD ale oby korekcje się poprawiły. Jak drgania nie ustąpią to wtedy chyba dwumas. -
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
Wczoraj robiłem logi 013 i 023: http://vaglog.pl/log_230410.html http://vaglog.pl/log_230411.html W tygodniu zrobię komplet logów. Jak zrobię logi to umówię się chyba na wymianę uszczelniaczy PD. Po wymianie też zrobię logi. -
Przymierzam się do wymiany uszczelniaczy PD, zrobiłem logi grupy 13 i 23. W 18 były same 0. W tygodniu zrobie pełne logi. Objawy to drgania powyżej 1800 obr. niezależnie czy auto jedzie czy stoi. http://vaglog.pl/log_230410.html http://vaglog.pl/log_230411.html
-
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
W grupie 013 mam -0,14 -1,22 0,49 0,85 w 018 0 0 0 0 w 023 wahało się od -6.0 -6.0 -11.0 -5.0 do 20.0 -44 -44 18.0 Co sądzicie o tych korekcjach? -
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
A bipy jak powinno się sprawdzać ? To chyba blok 023 tak ? ale jak powinno się je sprawdzać ? na wolnych obrotach ? jak w ogóle vagiem dobrze sprawdzić pompki ? -
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz odpowiedział(a) na bbarney_Szcz temat w 1.9TDI
Książkowe nie są, na jednym cyl. mam 1,13 a reszta 0,5 ok. Z tego co napisałeś chyba już wiem co jest co. PD do regeneracji. Dzięki bardzo. -
Drgania podczas przyspieszania i na biegu jałowym ok. 1800 obr./min
bbarney_Szcz opublikował(a) temat w 1.9TDI
witam, mam problem podczas przyspieszania, w okolicach 1800 obr./min do 2200 czuć wibrację całego auta. Myślałem, że to przegób albo dwumasa ale te drgania występują też na biegu jałowym kiedy silnik osiąga 1800 obr. PD czy może rozrząd ? A może co innego. Jakie macie propozycję ? -
Obroty na pewno nie wzrastają, po załączeniu sprężarki słychać przez chwilę że silnik coś "obciążyło". Myślę, że w Twoim przypadku może być uszkodzone sprzęgło sprężarki.
-
Będę wdzięczny, u mnie nie ma żadnych błędów. Podejrzewam, że problem jest z klimatronikiem. Skoro nie ma żadnych zewnętrznych błędów to pewnie panel klimatronika będzie do wymiany. Może uda mi się załatwić na podmianę to zobaczę czy problem zniknie.