-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O abc77

-
Jestem wlasnie u rodziny w Niemczech. Bede do 04.05. Na razie nic ciekawego nie widzialem. Szukam od miesiaca (w Polsce szukalem w necie), teraz tu juz ogladalem 3, ale bite. Szukam dalej.
-
dokladnie tak. ludziom sie nie chce 2-3 stron przeczytac i zasmiecaja watek. inna sprawa, ze jesli sie dopuszcza jakies pierdolenie w watku, albo pytania jak kolega zadal 'czy to czy to?', a dwie strony nizej jest to dokladnie opisane, to pozniej ciezko sie przez cokolwiek wartosciowego w takim watku przebic. watkiem powinien sie zajac moderator i wypier... duzo wpisow, ktore nic nie wnosza. i wtedy bedzie czytelnie. ---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ---------- mistrzu, wez sobie przeczytaj kilka stron i zobaczysz, ze duzo ludzi na takich jezdzilo. a watek jest po to, zeby polecac opony, ktore sie uzytkuje badz uzytkowalo. ew. spytac, ale jak sie nie znajdzie odpowiedzi. a na Twoje pytania odpowiedzi jest duzo.
-
poczytaj nizej, duzo jest opinii. bierz Conto, za***iste sa. ja jezdze drugi rok i sa super. moze nie sa zbyt ciche, ale wali mnie to.
-
to zakladaj 205/55r16.
-
pytanie z du... masz kola 15', czy 16'? mamy sie domyslac? zaloz takie, jakie masz wskazane przez Audi i nie kombinuj:)
-
dokladnie taki mam zamiar:thumbup1: szukam:)
-
a nie miales tego w ramach akcji serwisowej? ja ze swoja byla juz 1.8T pojechalem na demontaz zamka schowka, bo za ch... nie moglem otworzyc. nawet wskazowki z forum nie pomogly. zaplacilem za otworzenie i demontaz schowka 100 PLN, a wymienili mi cewki w ramach akcji serwisowej. spytaj.
-
man, ja tego nie kupuje, zeby wur... 3.0. jak bym chcial auto do zapier..., to bym sobie kupil bmw e46 330. tam masz naped na tyl, frajda jest za***ista. Audi mi sie spodobalo, jak zobaczylem siostry B6. w srodku, jesli chodzi o wyglad i komfort, bije BMW na glowe. przynajmniej e46. no i zakochalem sie w Quattro. nie lubie pierdziawek, dlatego chce kupic benzyne. z sensownych silnikow widze albo 1.8T albo 3.0. i skoncze z 1.8T, pewnie 163 PS, bo to sie wydaje rozsadniejsze. zrobie moze na jakies 190 i mi wystarczy:)
-
mi ten link nie dziala:( ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- wkladania quattro nie mam zamiaru. jak sie przejechalem 3.0, to sie zakochalem. ale emocje powoli opadaja, pewnie sie jednak skonczy na 1.8T. tylko i wylacznie dlatego, ze po prostu wiecej osob zna ten silnik.
-
ja jezdzilem do tej pory na dwoch (obie 195/65/15): - Barum Polaris (nie do konca pamietam cala nazwe) - Continental Winter TS 830. i w ogole nie ma porownania. i na sniegu, i na mokrym i hamowanie duzo lepsze w Conti. zuzycia jakiegos duzego nie widzialem. a bylem na tych Conti w Niemczech, w listopadzie, gdzie bylo zimno, ale sucho. i na autobahnie jakies 190 prawie caly czas:) ogolnie polecam. teraz je kolega odkupil, a ja sie zastanawiam albo nad Conti TS 850 albo nad Nokian. ale, jako ze uwazam, ze jak cos jest dobre, to sie tego nie zmienia, to pewnie kupie Conti TS 850.
-
mialem bmw e36 320 - tylny naped, fajna sprawa. pozniej mialem A4 B6 1.8T, ale przod mi nie wystarczal. wczoraj sie przejechalem A4 B6 3.0 quattro... no i sie zakochalem:) ogolnie uwazam, ze jesli BMW, to 6 cylindrow, a jesli Audi, to quattro:) no i zostal wybor silnika. czytalem troche, analizowalem. w zasadzie juz sie nie zastanawiam 'czy', ale 'ktore'. zostalo mi 1.8T 190 KM lub 3.0 220 KM. oczywiscie quattro. i manual. no i pytanie - ktory silnik bedzie mniej awaryjny? (abstrahujac od stanu egzemlarza - zalozmy, ze sa takie same). tak na pierwszy rzut oka od razu sie sklaniam do 3.0, bo nie ma turbo, a ja jednak lubie szybko jezdzic i boje sie, ze turbo zajezdze. - oba maja dwumase - tak? - zuzycie dwumasy pewnie bedzie po okolo 200.000 w obu, tak? 1.8T wszyscy znaja, ale ma turbo. z drugiej strony boje sie tego silnika 3.0, bo nie wiem, czego sie po nim spodziewac:) nie mam problemu z elastycznoscia, bo lubie sobie powachlowac galka zmiany biegow. nie pytam tez o spalanie, bo mnie w sumie nie interesuje. nie pytam o to, ile oleju wejdzie do silnika, itp., bo to sa male roznice cenowe. ale chodzi mi bardziej o to, co bedzie mniej problemow sprawialo. ktory byscie polecili? nie chce zadnych chipow, itp. wiec albo 190 albo 220 KM.
-
moze pytanie jest glupie, ale znalazlem cos takiego: http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a4/pdf/a4avb6/2003_03_a4av_b6_30.pdf no i jakos nie widze, zeby w automatach - czy to quattro czy nie - byla dwumasa. tam jest inne kolo, czy w ogole go nie ma?
-
przy misce olejowej - zrobilem. ale leci tez przy wale i przy uszczelce od glowicy. i nie wiem, czy to sie samemu zrobi.
-
zrobilem juz wszystkie pierdoly: 1. smarowanie szyberdachu 2. filtry, oleje 3. termostat 4. czujnik temperatury 5. silniczek wycieraczek 6. zamek schowka 7. zarowki 8. silniczek krokowy temperatury. no i zostalo mi uszczelnienie silnika. ile to kosztuje? w kilku miejsach leci... uszczelniac, kupic nowa obudowe? to mozliwe w ogole? i trzeba silnik wymieniac, zeby go uszczelnic?
-
hmm... pewnie mnie tu zaj..., ale... pojechalem do ASO:) jedna rzecz - nie otwieral mi sie schowek. rozebralem prawa oslone tapicerki, naciskalem nieszczesny przycisk ze zdjecia i... ch... dalej sie nie otwieral. pojechalem do ASO w Wawie - Auto Viva na Polczynskiej - i spytalem ile by to kosztowalo. no i zaplacilem 50 PLN za otwarcie schowka. gosciu stwierdzil, ze trzeba rozbierac schowek, bo albo zamek caly walniety albo cos w tym mechanizmie. co ciekaw - klapka nie jest wylamana. no ale mam przynajmniej otwarte. wiem, wiem, nie mozna do ASO:) atak najzupelniej szczerze - polecam. nie wiem, jak inne uslugi, ale gosciu konkretny, powiedzial od razu, ile co ma kosztowac. jak powiedzialem, ze za duzo, to mi spuscil:)