Skocz do zawartości

MichalMech

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MichalMech

Osiągnięcia MichalMech

0

Reputacja

  1. Witam, Jak w tytule wątku. Fotel pasażera strasznie zaczął mi skrzypieć. Przetestowałem go opierając się na setki różnych sposobów i niesety nie jest to problem zewnętrzny (umocowanie fotela czy ślizganie się) a wewnątrz. Podejrzewam, że jest coś nie tak z mechanizmem wypychającym lędźwie lub po prostu któraś sprężyna skrzypi. Czy jest większy sens żeby pchać się w rozmontowywanie fotela samemu? Średnio się na tym znam (choć doświadczenie może mnie czegoś nauczyć), poza tym nie wiem czy obecność poduszki (airbag) w fotelu nie utrudni sprawy. Nie wiem nawet gdzie z tym iść czy do jakiegoś warsztatu czy tapicera, ... :/ Czy macie jakieś sugestie>
  2. Panowie, jest zima za oknem. Naprawdę sądzicie, że woda wyparuje? Przy zamkniętych oknach i temperaturze ok. 0? Tle ile mogłem wyciągnąłem wodę. Teraz została właśnie ta wilgoć w wykładzinie.
  3. Super. Trochę informacji znalazłem na ten temat w wyszukiwarce, choć większość wątków kieruje do stron już nieistniejących to najbardziej zależy mi właśnie na namiarach na warsztaty i szacunki kosztów. Dzięki z góry.
  4. Mam straszny problem. Podczas ostatniego deszczu okaząło się chyba że jedna z uszczelek w moich drzwiach (lub któraś listwa boczna) jest nieszczelna i do samochodu przedostało mi się troche wody. Nie jest to straszna ilość. Wilgoć jest tylko pod nogami pasażera za kierowcą. Niestety wilgoci jest na tyle dużo, że zabawa z gazetami czy szmatkami nie wchodzi w grę. Trzeba osuszyć wykładzinę podłogi. A nie mam warunków żeby to zrobić samemu za pomoca jakichś farelek czy innych wynalazków. Czy możecie mi poradzić jakiś warsztat w Warszawie, który specjalizuje się w takich awariach. Na jakie koszta mogę być narażony?
  5. Mam swoje Audi od niedawana i dotychczas przeglądy przechodziło w serwisie ale właśnie zauważyłem, że poziom płyny do chłodnicy mam równo z kreską min a czeka mnie jeszcze dziś wycieczka 2x200km i wypadałoby uzupełnić poziom płynu. Niestety nie wiem kilku rzeczy: 1. Jaki płyn mam kupić i dolać, wynika to z tego, że nie wiem jaki mam zalany w tej chwili. 2. Czy mogę dolać dowolny (zmieszać)? Jaki w takim wypadku mam kupić? 3. Czy trasa, którą mam do pokonania jest na tyle duża, że powinienem uzupełnić płyn czy mogę ją pokonać bez obaw i później oddać samochód na przegląd, gdzie uzupełnią wszystkie płyny. To, że to Audi posiadam od niedawana to jedno, dodatkowo jest to mój pierwszy samochód więc nie śmiejcie się z pytań z dziedziny "oczywiste".
  6. Niestety u mnie również się nie składają. Było to dla mnie taki szok, że bardzo długo koparki szukałem na ziemi. Żenada bym rzekł.
  7. Hmm, na chłopski rozum biorąc - wątpię. Ponieważ:1. Jeśli rozkodowanie odbywałoby się na podstawie numeru VIN to radio wyjęte z jednego samochodu nie miałoby prawa działać w drugim. A to dość mało prawdopodobne. 2. Przejrzałem już wiele for i stron, z których wynika jasno, że można rozkodować takie radio za pomocą odpowiednich generatorów kodu. Stąd więc zapytałem. A jak wygląda temat tej zmieniarki?
  8. Cześć, Mam radio Concert M4 by Blaupunkt (4B0 035 186 C) Mam pytanie oraz prośbę: 1. Jaka zmieniarka będzie pasowała do tego radia? Kupiłem auto bez zmieniarki i chciałbym sobie dokupić ale nie chcę kupić niepasującej. 2. Czy ktoś mógłby mi podać jaki jest kod rozkodowujący to radio? Numer seryjny to: AUZ1Z3X6083194 Pozdrawiam i dziękuję za pomoc,
  9. Cześć Wam, Kupiłem kilka dni temu Audi A4 wiec wypadałoby dołączyć, prawda? Tym bardziej, że mam kilka pytań. Pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...