Skocz do zawartości

tommee25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tommee25

Osiągnięcia tommee25

0

Reputacja

  1. W zeszłym roku montowałem 216 w swoim AFN. Szukałem różnych rozwiązań, z tego co pamiętam WUZETEM nigdy nie miał w ofercie końcówek 216 - stan na marzec/kwiecień 2014 r. Ja zamontowałem Bosio i hula do dziś - ponad 15 tys. km zrobione. Z tego co pamiętam WUZETEM robił maksymalnie chyba 205-ki (seryjne do AFN). Generalnie wszyscy pompiarze i znajomi chwalili te produkty za jakość.
  2. Witam! Ja również mam pytanie odnośnie tej rurki. Ostatnio sprawdzałem i mam na tej rurce wzdłużne pęknięcie. Na razie zabezpieczyłem to taśmą PCV, ale wiem, że muszę wymienić. Z ETKI wynika, że do (poniżej) numeru silnika 619620 jest zwykła rurka bez separatora oleju (ja mam taką), powyżej tego numeru jest już rurka 2-częściowa z tym separatorem. Moje pytanie to jaką rurkę wybrać z separatorem czy bez i czy są one zamienne?
  3. Witam! Postanowiłem trochę zmodyfikować mój sprzęt i zacząłem od wymiany wtrysków na 216-ki FRATELLI BOSIO z ciśnieniami 220/300. Na marginesie dodam, że kupiłem z Allegro od jednej z firm z Poznania, która ma również swój sklep internetowy. Po dostarczeniu, sprawdziliśmy je u pompiarza i okazało się, że dwa mają nierówno ustawione wtryski zamiast 220 bar było 240. dodatkowo jeden dziwnie pracował, ale zgodnie z przewidywaniami pompiarza ułożył się po 500 km i jest ok. Moje pytanie dotyczy kąta wtrysku. Obecnie mam wg vaga - 51 i mam mały problem zwłaszcza rano bo muszę długo kręcić - czasami kilka obrotów aby odpalić. Jak jest ciepły to pali trochę lepiej. Wcześniej palił od razu. Pompiarz wspominał coś o konieczności zmiany kąta wtrysku. Tylko pytanie czy chodzi o statyczny kąt wtrysku - ten zmieniany na pompie czy o inny? Jeśli to ten to jaka ma być zmiana. Teraz jest książkowo - 51. Czy zwiększyć tą wartość czy zmniejszyć i o ile?
  4. Witam wszystkich forumowiczów. Do zobaczenia w trasie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...